Nijmeegse 4 daagse


Plaats reactie
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

15-07-2008 20:19

Hoi mensen.

Vandaag is de 4 daagse weer begonnen. (loop niet mee)
Maar ik zat net het nieuws te kijken en zag een reportage hiervan en begon me toch te kriebelen om een keer mee te lopen.

Is het misschien een leuk idee om bijvoorbeeld volgend jaar vanuit het karperboard een gezelschap te vormen om deze barre wandeltocht uit te lopen?
Aangezien we allemaal dezelfde hobby hebben, is er genoeg gespreksstof voor onderweg. Dus vervelen zal je je denk ik niet zo snel.

Wat denken jullie?

Gr. Remko
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

16-07-2008 10:53

Remko, het lopen is me te zwaar en laat ik ook liever aan (Ruud) de buurman over.
Ik fiets dan wel liever..

http://www.triathliem.nl/include/uitd04 ... detail.htm
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

16-07-2008 13:28

Remko als ik je 1 advies mag geven: niet aan beginnen...

Geloof me ik spreek uit ervaring er is werkelijk waar geen reet aan. Je kunt beter gewoon een adresje regelen daar en de hele week met de vierdaagsefeesten meedoen, die zijn WEL leuk 8)
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

16-07-2008 14:58

Er zijn gewoon sommige dingen (uitdagingen/prestaties) die moet je gewoon een keer hebben gedaan in je leven. En ik vind persoonlijk zelf dat de nijmeegse 1 van die uitdagingen/prestaties is die ik een keer wel meemaken en hopelijk haal.

Je zou er evt een goed doel in kunnen betrekken. vraag je hengelsportwinkel of familie of ze je willen sponsoren en als je het haalt dat je het geld doneert aan een goed doel zoals de SBBK of KSN of iets anders.

Zo doe je het niet alleen voor jezelf.
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

18-07-2008 09:40

Op feesten en partijen doet zo'n verhaal het idd wel goed 8)
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Jeroen Huigen
Berichten: 393
Lid geworden op: 03-09-2006 18:26
Locatie: Emmercompascuum ( Emmen )

18-07-2008 11:36

Ik heb hem zelf in 2005 gelopen, en neem van mij aan je krijgt veel kippenvel momenten. Het is best wel zwaar en als je dan weer een dorpje binnen loopt en er staan veel mensen langs de kant om je aan te moedigen dan krijg je echt wel kippenvel. En vooral de laatste dag bij Cuijck is erg mooi, vooral als je dan hoort dat in de rivier de scheepvaart stil ligt zodat jij over de ponton brug naar de overkant kunt komen. Dat laatste stuk krijg je dan echt vleugels, wat een heerlijk gevoel dat je er dan bijna bent en 200 km. hebt gelopen. Ik wil hem zeker nog een keer lopen. Goed trainen en de gedachte 'waar een wil is, is een weg' helpen je heel ver.
Zolang mijn baas vind dat ik genoeg verdien , doe ik alsof ik hard werk .

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .
Plaats reactie