Sterfte


Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

29-03-2008 12:01

jacco noordermeer schreef:zo ken ik je weer,en het is nooit te laat om positief te zijn :wink:

ik heb mijzelf ook wel eens verlaagd tot het huidig niveau, al ben ik bekeerd {achum}
als de "oude" garde weer het goede voorbeeld gaan geven zou het best nog wel eens een interesant board kunnen worden, of ben ik dan weer te positief?.

we zullen zien :P

mvg jacco


Te positief vrees ik...
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-03-2008 12:06

Ach je moet het positief benaderen Marijn ik weet namelijk heel zeker dat het een te positieve blik is op de hedendaagse maatschappij om dat te verwachten. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-03-2008 12:16

Ja, vroeger was het veel beter.

Verzuring?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

29-03-2008 13:27

michel Tja schreef:misschien kan er iemand van de AHV hierop reageren hoe het kan dat het zoooooooo lang duurde voordat er aktie ondernomen werd.

lag een graskarper tussen van 17 kg....

maar waarschijnlijk zijn ze het alweer vergeten, maar als het goed is weten ze precies wat ik bedoel.
(als ik nu maar niet geroyeerd wordt :roll: )



Het is een paar pagina's terug. Maar intussen is toch weinig gezegd over het onderwerp.

Ik ken de verhalen, Michel. We proberen als AHV altijd alert te reageren. In dezelfde periode hebben onze jongens vorig jaar meerdere visreddingen uitgevoerd verspreid over de regio. Hier ging duidelijk wat mis.

Mocht er nou dit jaar wéér zoiets gebeuren aan de Kalfjeslaan (of waar je het ook ziet in AHV-water), stuur mij dan even PB of (sneller gelezen) een e-mail. Dan stuur ik de troepen er op af. Voor drie of vier dode vissen op een paar honder meter water rukken ze niet uit. Dan wordt al snel uitgegaan van 'normale' lentesterfte. Maar als het meer is of als je twijfelt, neem dan contact op. Meestal komt er dezelfde dag nog iemand kijken.

Als wij iedereen zouden royeren die kritiek op ons heeft, hielden we weinig leden over. :cry:
Kunnen dus maar beter proberen iets met die kritiek te doen...

Groeten van Bert.
ff v==
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-03-2008 14:05

Nee Kees producten van de opvoeding en de individualisering van de maatschappij.
Jij wilt toch niet zeggen dat het niveau er beter op geworden is wel?
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-03-2008 15:29

Niveau? Er zijn forumleden met diverse achtergronden en ervaringen. Dat is weinig veranderd. Je daarop zodanig kunnen aanpassen dat anderen zich aan je op kunnen trekken geeft volgens mij iets weer over niveau. Daarmee kan iets verbeteren. Nu blijft het overanderd. De opmerking "je niet willen verlagen" ligt dan waarschijnlijk op de lippen. Maar een dergelijke opmerking getuigt in essentie van weinig niveau.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-03-2008 16:02

hihi jij wordt ook steeds beter, ga geen spelletjes spelen Kees dat bevorderd de sfeer niet.
Jij kunt mij ook niet regisseren ik ga mij echt niet aanpassen aan een stelletje belabberde eikels.

Als je iets te zeggen hebt doe het dan op de manier die jou altijd heeft gesierd.

Zo dat is er ook weer uit.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

29-03-2008 16:47

Maar ik zal het goed maken; wat zal ik mij nog langer druk maken, dit forum krijgt wat het verdient, de inhoud van de gemiddelde visser.

Tot ziens ik lees wel verder, en ik wens een ieder in tienvoud wat ze mij toewensen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

29-03-2008 17:27

Bij deze sluit ik deze topic tijdelijk misschien voor altijd.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!