Carp2002, wat vonden jullie er van?


Plaats reactie
Ulco Bosma
Berichten: 546
Lid geworden op: 12-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

03-02-2002 14:49

Ik vond het wel weer een geslaagde beurs, dialezingen vielen dit jaar alleen wat tegen. Alleen de lezing van alijn Danau was nog enigsinds boeiend.
Wat waren jullie ervaringen van carp2002?

Groeten Ulco,
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

03-02-2002 15:28

Het is eigenlijk elk jaar een beetje hetzelfde verhaal. Een paar nieuwe dingen en verder een boel oud nieuws. Ik vind het altijd wel leuk om er rond te neuzen, wat bekenden tegen te komen, wat nieuwe ideeen op te doen en als je wat nodig bent kun je mooi prijsvergelijken.
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
Arno Spruit
Berichten: 619
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

03-02-2002 15:45

Ze kunnen het beter volgend jaar Crap 2003 noemen. Was nog nooit eerder geweest.
Eens maar nooit meer. Dramatisch slecht.
:evil:
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

03-02-2002 19:30

Het enige leuke was dat je weer eens ff kon bij praten met wat oude bekende.

Maar verder viel het wel weer tegen hoor (zoals elk jaar eigenlijk).

Maar wie zijn wij eigenlijk om te gaan klagen, denk niet dat wij het beter zouden kunnen organiseren.

groeten, Kiron
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

03-02-2002 20:44

Hoi hoi

Ik was 2 jaar afwezig en had er dit jaar weer zin in om te gaan, ook om eens een beetje bij te kletsen ipv de hele tijd via mail te ouwehoeren. Alleen ik heb verdomd weinig mensen gesproken op het kwo stand(je)! Ik dacht nou dat wordt een happening zie ik ze eindelijk eens in het echt 'een gezicht bij de meel' Maar heb alleen Laurens (Maasland) gezien en Bertil en een paar die zich niet voorstelde, tja dan weet ik nog niet wie wie is...Laurens wanneer komt dat op stapel staande boek nou uit, heb mijn gast bijdrage net af?? ha ha! Maar het was wel gezellig hoor daar niet van, toch had ik een tappie verwacht Bertil!

De hal stond blauw van de zware jongens (rook) en ik kreeg tijdens een goed gesprek met Joris over de projecten bijna geen woord meer uit mijn keel...STREPSILS!

Maar al met al we moeten niet zeiken dat het niks was het blijft best leuk om er een rondje te doen!

gr RAY
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

03-02-2002 21:15

ik vond idd ook dat het knap rustig was op de KWO stand. misschien was dat iedee van roy alofs nog niet zo gek, om er ook een biertap bij te doen, tegen redelijke prijzen, zodat je ook nog een beetje gezellig kunt doorslobberen.
tja, en de rook he....is daar nu echt nix aan te doen..andere hal met betere ventilatie ofzo????
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

03-02-2002 21:25

Er is ventilatie zat in de IJselhallen. Ik heb er menig rockconcert bezocht en toen stonden die luiken ook wel open. Maar ze stonden nu op een kiertje en nog niet eens allemaal. En met zo'n concert staan er meer mensen dan met een beurs.

En by the way; ik heb die stand van KWO nooit kunnen ontdekken. Ik was met een man of 4 (zonder internet thuis, dus die hadden daar ook geen belang bij) en kon ook niet zomaar weglopen.
Of lag dat nu aan mij? :???:

_________________
gr lukas

vissie kump zo!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lukas Linde op 03-02-2002 21:28 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lukas Linde op 03-02-2002 21:29 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lukas Linde op 03-02-2002 21:31 ]</font>
Tom Boer

04-02-2002 09:32

Hallo,

Ja met welke doelstelling ga je naar de beurs gaat.

Ik heb een paar nieuwe hengels gezien, molens, onthaakmatten etc. Niet echt revolutionair, maar wat verwachten jullie?
Daar ben ik weleens benieuwd naar?
Een camera bij de voerstek? Een beetmelder die lengte en gewicht aangeeft bij een run?

Ik ben zaterdag op de beurs geweest en heb wel een poos gezellig staan kletsen bij de KWO stand en er was veel aanloop toen ik er was.

En zo'n tapje moeten jullie volgende keer proberen te regelen.. dat is een zeer goed idee.

Groeten,

Tom
Steve Kinnart
Berichten: 70
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Mechelen (B)

04-02-2002 12:15

Wel het was de eerste keer dat ik er was en het is me enorm meegevallen!
Het was de in totaal vier uur in de auto zeker waard.
Een aantal bekende en enkele tot dan nog onbekende gezichten gezien, leuk gebabbeld, pintje gedronken, diavoorstellinkje gezien,
langs de verschillende stands gepasseerd en hier en daar iets gekocht.
meer moet dat voor mij niet zijn!

Gr,

Steve
Thijs Schilderman
Berichten: 4
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00
Locatie: lelystad

04-02-2002 12:44

Hi vissende vrienden,

Daar was ie weer de beurs van het jaar 2002.
Moet zeggen dat ik me wel vermaakt heb daar niet veel nieuwe dingen maar wat geeft dat nou.Heb wel bijna 112 gebeld toen ik binnen kwam maar er bleek toch geen brand te zijn.
Ik rook zelf ook maar een beetje meer ventilatie had geen luxe geweest.
Wat wel een beetje raar was dat er op het scherm een film gedraaid werd van tom cruse die volgens mij in zijn hele leven nog geen karper gezien heeft.
Maar ja voor de rest wel weer een leuke beurs.

Vang ze
Thijs
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

04-02-2002 19:14

Beste mensen, ik vond het weer een leuke maar vermoeiende beurs. Een dag opbouwen en twee dagen lang praten, knopen, praten en knopen. Ik zie elk jaar alleen veel dezelfde mensen op de beurs. Wat zouden jullie ervan vinden als hij eens in een andere provincie gehouden zou worden. Utrecht bijv. Lekker centraal zodat we niet elke keer helemaal naar een uithoek moeten rijden. Is maar een voorstel, maar wel graag jullie commentaar.

mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

04-02-2002 19:25

Dat is nou voor een ieder voor zich, maar ik vindt het best zo. Een half uurtje snelweg en ik ben in Zwolle. Voor een paar jaar terug was de beurs geloof ik ergens in de buurt van Loosdrecht? Zit ik daar goed mee? In ieder geval voor ons noordelingen een flink stuk sturen. Als ik zo ver moet sturen moet ik een hele goede reden hebben om naar de beurs toe te gaan want om alleen even te gaan kijken is het dan niet de moeite waard.

Maar ja, iemand uit utrecht zou het op prijs stellen. Zo heb je altijd voor en tegenstanders.
Vissie kump zo!
Henrie de Vogel
Berichten: 212
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Gouda

04-02-2002 19:29

Voor `t eerst in decennia dat ik op een karperbeurs kwam. Gezellig gekletst met Henk en Douwe en veel herkenning in deze gesprekken. Ook de webmasters ontmoet.Wat de beurs zelf betreft: beetje te veel rook. Verder moet er op een beurs natuurlijk verkocht worden anders is het geen beurs. Ik ben wel een beetje geschroken van het hedendaagse legioen karpervissers. Ik mis het gepassioneerde en het respect wat ik vroeger zelf had. Maar misschien ligt het aan mijn leeftijd ik ben tenslotte al weer bijna 45. Voor mij hoeft `t niet zo op deze manier. Misschien kunnen we er iets anders voor verzinnen, voor ons oudjes. Een plek centraal in `t land waar gelijkgestemde vissers elkaar kunnen ontmoeten voor tips en herinneringen zonder steeds te worden afgeleid door al dat naakt.


groeten,

Henrie
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

04-02-2002 19:41

Ik vond hem weer zeer geslaagd!!!

Veel bekenden, erg gezellig!!!
Het ligt er inderdaad aan waaromn je er komt... voor de nieuwtjes hoef je het niet te doen.... doe het zelf voor de gezelligheid en om watr lectuur aan te schaffen en dat is beide gelukt.... tot volgend jaar!!

Laurens

Ps Raymond, heb een beejte problemen met de uitgever, misschien dat jij hem kan overhalen zodra ie jouw gastbijdrage ziet :smile:))
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

04-02-2002 22:26

Gaaplooo (vermoeiend zo'n gastbijdrage) Laurens...

Problemen met de uitgever? Hoe kan dat nou je schrijfwijze voor zo'n jong kerel(tje)(kan beter kerel zeggen wist niet dat je al zo groot was, op jou foto's lijk je net een kaal pubertje) is toch prachtig! Zal ik hem voor je uitgeven? Dan laat ik er welgeteld 15 drukken, dan is mijn volschub's spaarvarken (wat een gekke combinatie volschubspaarvarken?) leeg ok?!
Hoe luidt de titel?

Gr RAY
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

07-02-2002 11:08

Ik heb me behoorlijk geamuseerd op de beurs...

Die KWO stand was inderdaad moeilijk te vinden... het is dat ik de pc zag staan en toen Gerrit herkende. Carpweb was niet moeilijk te vinden maar dat kwam meer omdat er iemand liep te roepen dat je effe moest raden hoe zwaar de 4 karpers in totaal waren :razz:

Hebben jullie die mafkees met dat blad op zijn rug nog rond zien lopen waarop stond:

Frank
wandelend meetingpoint
HollandseKarpers
http://www.hollandsekarpers.com
:razz:
ik zei toch dat ik het wel zou doen :smile:

Nou dat was ik dus... ik had het beloofd en heb het dus ook gedaan.

Bonne Peche
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-02-2002 19:01

HA Ray,

Tsja, die puber (ai wat een negatief klinkend woord) was dus al wat groter dan jij verwacht had?? Tsja, misschien zal ik dan toch zelf die drukker moeten overtuigen, onder bedrijging van een pak slaag :smile:

Wat mij betreft heb je groen licht, 15 stuks is wat weinig, maar wellicht worden het dan wel collectors items en heb ik er nog enkele achter de hand, foei wat een arrogantie trouwens.... denk niet dat ik het in me heb om een volledig boek te schrijven, alhoewel ik het in het geval van mijn centimetersdikke logboek in feite reeds gedaan heb.

Binnenkort nog een potje basketballen :smile:

Mazzel Ray,

laurens
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

08-02-2002 17:26

Uh Laurens
nu begrijp ik waarom je het niet rond krijgt met een uitgever ten eerste maak je text foutuh en dan gaan we ook nog drIJgen en dat is volgens mij met EI ha ha dat boek gaat dus niet door makker, ach dan doen we idd een potje basketbal maar niet tijdens het kantjesvissen ok?

gr Ree
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

08-02-2002 19:29

Goedemiddag !!!!

Inderdaad,zo'n beurs is voor mij de laatste jaren meer een aangelegenheid om wat oude en nieuwe kennissen te doen ontmoeten.Voor het nodige materiaal kom ik hier eigenlijk niet.Met uitzondering van een rolletje KORDA refill funnel web en het nieuwe boek van Alijn.Wel een dure aangelegenheid zo'n beurs,was met 26.50 euro alleen nog maar binnen en had iets te eten/drinken. Maar het was wel gezellig.Toch had ik het idee dat Alijn niet veel zin had in een praatje tijdens zijn dia's.

Trouwens wanneer en waar wordt er B-Ball gespeelt. :grin:

MVG "GRUM"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jeroen Grummel op 2002-02-09 18:16 ]</font>
Litse Busscher
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-02-2002 01:00

10-02-2002 13:59

Carp Team Europe complimenten voor de realistische foto sessie.

Verder vond ik de beurs matig. Prijzen waren hoog en de luchtafzuiging werkte niet

PS. Ik heb toch nog een deegspuit kunnen kopen die € 1, 45 goedkoper bleek te zijn dan de plaatselijke viswinkel!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Litse Busscher op 2002-02-10 14:11 ]</font>
Gast

10-02-2002 14:17

ik heb precies 20 minuten over de beurs gelopen toen bleek dat ik al rond was by de meeste stands worden alleen werk artikelen verkocht enof geshowd daar heb ik denk ik als menig gemiddelde karper visser geen intresse in (kwa prys)
die vis ziet echt niet of ik nu met een pieper van 29.95 of die van bv fox van 300 zit te vissen, stal voor de gemiddelde nederlander met een gemiddeld salaris ook eens wat aantrekkeleke artikelen uit zodat er mischien meer verkocht wordt en mondelinge reklame is het beste zodat er komende jaren misschien nog meer bezoekers komen en dan kan er misschien is een echte hal gehuurdt worden inplaatst van een oude schuur
myn mening :
intree veel te duur
veel teveel op merk gefixceerd
te weinig keus voor leuke pryzen
hal zonder gezelligheid
voormy hoef dit zo niet meer kan via internet of plaatselyke hengelsportzaak ook die artikelen wel kopen en al zyn iets duurder dat haal ik met de benzine en intree er wel uit
groeten uit rotterdam.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

10-02-2002 14:27

Hallo, de beurs is er vooral voor mijn 'sociale' contacten! En nog iets,...het is echt niet raar om om de prijs te 'pingelen', ik betaal nergens de vraagprijs, geef ervoor wat ik het waard acht!!
MVG LvDinter.
©
Arnold Haandrik

11-02-2002 16:29

nooit geweten dat er zoveel karperaars waren..
voor de rest was ut wel tof..alleen die rook..
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-02-2002 16:49

Okay, okay, goed, goed, zal ik volgend jaar de shag maar thuislaten?

Van de beurs heb ik weinig tot niks gezien, pas toen de rook om m'n hoofd was verdwenen, zag en sprak ik veel geloofs genoten.
Goed werk van de KSN ten opzichte van de jeugd, klasse Mike en clubgenoten.

Zo boeiend en indrukwekkend waren gesprekken en uitwisselingen met Henrie, Douwe, Mike, Mitzs, Evert en Gerard dat de meeste consumptie-bonnen volgend jaar wel ingeleverd zullen worden.

Film en Dia voorstellingen niet gezien, geen tijd voor wanneer vissers elkaar treffen.

Groeten Henk
Plaats reactie