Wat vinden jullie van GoedkoperVissen.nl?


Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

05-02-2008 18:51

Gerrit Pook2 schreef:Groter wel maar mooi is anders

gr Gerrit

Helaas wel ja. Maar het gaat uiteindelijk om het product, maar een grotere scherpe foto is wel zo fijn. :wink:

M.V.G,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Johan Burger
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-06-2007 20:14
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

05-02-2008 19:51

Hier een paar tips voor je site

- Probeer met de tijd mee te gaan en laat een nieuwe frisse ontwerp maken ( mooiste is toch altijd een web 2.0 layout) weet niet of je full time ermee bezig bent, en/of wat je inkomsten zijn maar een nieuwe layout heb je al voor 500/1000 euro.

Hierdoor zullen je inkomsten zeker stijgen. denk dat je zelf wel weet waarom.

- Script mag wel wat uitgebreid worden + altijd leuk als er wat ajax in verwerkt word neem anders eens een kijkje op wehkamp.nl ofzo

Kwa Seo is het eigenlijks waardeloos omdat:

- Je urls kan google niet echt goed lezen maak url’s met mod_rewrite. Dit kan google wel goed lezen!
dus nu heb je:
http://www.goedkopervissen.nl/product_i ... ts_id/6171
maak daar dit van
http://www.goedkopervissen.nl/catergorie/productnaam/

- Werk met divs en niet met tabellen, tabellen zijn er namelijk niet voor om een layout te slicen en divs indien je het onder de knie hebt werkt het ook nog makkelijker.

- Ik zie geen sitemap?
- Je site is ook niet wc3 valid

+ kwa technische dingen zijn er nog wel meer wat beter kan

Je kan nog zat uitbreiden dus het neemt wat ik persoonlijk denk ook weinig risico met zich mee dit omdat je bijna geen concurentie hebt van echte webwinkels die vis spullen verkopen. de markt is dus nog zeer klein.
sterker nog er is geen goede concurentie met een proffesionele webwinkel.
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

09-02-2008 13:06

Peter kuipers schreef:gewoon misleidende reclame meer is het niet


Onder het mom van, negatieve reclame is ook reclame.
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

12-02-2008 20:58

peter postema schreef:Beste Tim,
Ten eerste heeft Bas het gras voor mijn voeten weggemaaid.
Zu iets doen aan de uitstraling van de site.
Ten tweede vind ik het marketingtechnisch niet kloppen.
1) Ik mis bedrijfsinfo: wie zijn jullie en waar staan jullie voor.
2) Prijstechnisch lastig, goedkopervissen is een term die begrepen kan worden dat jullie goedkoop leveren. Klein voorbeeld daiwa entoh 5500 voor 329, - euro, bij bfp products en de watersportcentrale 50% goedkoper. Komt vreemd over, als je begrijpt waar ik heen wil. Ik zou in ieder geval de naam dan aanpassen of het assortiment veranderen dan wel de prijzen indien mogelijk is bij jullie leveranciers. De levercondities zijn natuurlijk niet bekend bij ons.

Zijn een paar kleine opmerkingen die naar boven kwamen drijven.
Succes met de onderneming en vriendelijke groet,
Peter


Kopje bedrijfsinfo toegevoegd: http://www.goedkopervissen.nl/informati ... info_id/10
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

12-02-2008 21:01

Ben de Groot schreef:
Tim Beeren schreef:
peter postema schreef:Beste Tim,
Ten eerste heeft Bas het gras voor mijn voeten weggemaaid.
Zu iets doen aan de uitstraling van de site.
Ten tweede vind ik het marketingtechnisch niet kloppen.
1) Ik mis bedrijfsinfo: wie zijn jullie en waar staan jullie voor.
2) Prijstechnisch lastig, goedkopervissen is een term die begrepen kan worden dat jullie goedkoop leveren. Klein voorbeeld daiwa entoh 5500 voor 329, - euro, bij bfp products en de watersportcentrale 50% goedkoper. Komt vreemd over, als je begrijpt waar ik heen wil. Ik zou in ieder geval de naam dan aanpassen of het assortiment veranderen dan wel de prijzen indien mogelijk is bij jullie leveranciers. De levercondities zijn natuurlijk niet bekend bij ons.

Zijn een paar kleine opmerkingen die naar boven kwamen drijven.
Succes met de onderneming en vriendelijke groet,
Peter


Beste Peter,

De Daiwa Entoh wordt aangepast naar een prijs van €259, was een foutje. Daiwa wordt door veel winkels uit de VS gehaald waardoor ze Daiwa veel goedkoper kunnen aanbieden... oftewel parallel import.

De naam Goedkopervissen is ontstaan doordat wij de goedkoopste zijn in dyneema lijnen, eerst boden we alleen lijnen aan en dat is uitgegroeid tot wat het nu is. De naam blijft echter wel lekker hangen...

Het kopje bedrijfsinfo vind ik een goede opmerking, deze zullen wij op de site gaan verwerken.

Dank voor je reactie!

Tim


Okay, dan pas je de prijs aan naar €259,00, maar dan nog bij B.F.P en diverse andere rekenen er €169.00 voor dezelfde molen.
Dus voor 2 molens bij "goedkopervissen" ben ik duurder uit dan voor 3 molens bij B.F.P :o


Die 169 is bijna de inkoopprijs...
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

12-02-2008 21:11

Johan Burger schreef:Hier een paar tips voor je site

- Probeer met de tijd mee te gaan en laat een nieuwe frisse ontwerp maken ( mooiste is toch altijd een web 2.0 layout) weet niet of je full time ermee bezig bent, en/of wat je inkomsten zijn maar een nieuwe layout heb je al voor 500/1000 euro.

Hierdoor zullen je inkomsten zeker stijgen. denk dat je zelf wel weet waarom.

- Script mag wel wat uitgebreid worden + altijd leuk als er wat ajax in verwerkt word neem anders eens een kijkje op wehkamp.nl ofzo

Kwa Seo is het eigenlijks waardeloos omdat:

- Je urls kan google niet echt goed lezen maak url’s met mod_rewrite. Dit kan google wel goed lezen!
dus nu heb je:
http://www.goedkopervissen.nl/product_i ... ts_id/6171
maak daar dit van
http://www.goedkopervissen.nl/catergorie/productnaam/

- Werk met divs en niet met tabellen, tabellen zijn er namelijk niet voor om een layout te slicen en divs indien je het onder de knie hebt werkt het ook nog makkelijker.

- Ik zie geen sitemap?
- Je site is ook niet wc3 valid

+ kwa technische dingen zijn er nog wel meer wat beter kan

Je kan nog zat uitbreiden dus het neemt wat ik persoonlijk denk ook weinig risico met zich mee dit omdat je bijna geen concurentie hebt van echte webwinkels die vis spullen verkopen. de markt is dus nog zeer klein.
sterker nog er is geen goede concurentie met een proffesionele webwinkel.


Ik ben het eens met de technische opmerkingen die je maakt, maar dat er nog nauwelijks concurrentie is en de markt zeer klein is betwijfel ik zeer...
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

12-02-2008 21:13

Tim Beeren schreef:Kopje bedrijfsinfo toegevoegd: http://www.goedkopervissen.nl/informati ... info_id/10


Twee vragen:
- Denk je dat iemand de link bedrijfsinformatie kan vinden?
- Denk je dat iemand zoveel tekst leest op de bedrijfsinformatie, die niet scanbaar is?
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

12-02-2008 21:15

Johan Burger schreef:- Probeer met de tijd mee te gaan en laat een nieuwe frisse ontwerp maken ( mooiste is toch altijd een web 2.0 layout) weet niet of je full time ermee bezig bent, en/of wat je inkomsten zijn maar een nieuwe layout heb je al voor 500/1000 euro.


Voor die prijs kun je nog steeds twijfelen aan de juistheid van het ontwerp. Wil je echt rendement uit een webshop halen? Ga dan zeker niet naar de eerste de beste designer die zich aanbiedt.
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

12-02-2008 21:32

Bas Bakker schreef:
Johan Burger schreef:- Probeer met de tijd mee te gaan en laat een nieuwe frisse ontwerp maken ( mooiste is toch altijd een web 2.0 layout) weet niet of je full time ermee bezig bent, en/of wat je inkomsten zijn maar een nieuwe layout heb je al voor 500/1000 euro.


Voor die prijs kun je nog steeds twijfelen aan de juistheid van het ontwerp. Wil je echt rendement uit een webshop halen? Ga dan zeker niet naar de eerste de beste designer die zich aanbiedt.


Bedrijfsinformatie nu opvallend op de voorpagina gezet, we zijn inmiddels al een tijdje aan een nieuwe site, ontwerp enz bezig. Kost alleen veel tijd...
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

12-02-2008 21:39

Beste Tim,
prima paar opmerkingen:

1) De dagelijkse leiding lag in handen van voormalige banketbakkers Jan en Christa Hazenberg en Alwin. Alwin heeft het inmiddels voor gezien gehouden ---> irrelevante informatie.

2) De dagelijkse leiding lag in handen van voormalige banketbakkers Jan en Christa Hazenberg en Alwin. Alwin heeft het inmiddels voor gezien gehoudeHier is vrijwel altijd iemand aanwezig (vaak ook op zaterdag en zondag) --> onduidelijk verhaal, specificeren of met openingstijd of alleen op afspraak. ga niet rijden naar een showroom en dan maar afwachten of er iemand is, een klan belt jou niet automatisch of wel geef duidelijkheid.

3) contactinfo, openingstijden en bereikbaarheid op een apart kopje op de hoofdpagina, is voor je klant makkelijker.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

12-02-2008 21:44

peter postema schreef:Beste Tim,
prima paar opmerkingen:

1) De dagelijkse leiding lag in handen van voormalige banketbakkers Jan en Christa Hazenberg en Alwin. Alwin heeft het inmiddels voor gezien gehouden ---> irrelevante informatie.

2) De dagelijkse leiding lag in handen van voormalige banketbakkers Jan en Christa Hazenberg en Alwin. Alwin heeft het inmiddels voor gezien gehoudeHier is vrijwel altijd iemand aanwezig (vaak ook op zaterdag en zondag) --> onduidelijk verhaal, specificeren of met openingstijd of alleen op afspraak. ga niet rijden naar een showroom en dan maar afwachten of er iemand is, een klan belt jou niet automatisch of wel geef duidelijkheid.

3) contactinfo, openingstijden en bereikbaarheid op een apart kopje op de hoofdpagina, is voor je klant makkelijker.

groet,
Peter


Ja dat staat rechtsonder, kan niet alles op de voorpagina zetten, wordt te druk.
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

12-02-2008 21:47

Tim Beeren schreef: Bedrijfsinformatie nu opvallend op de voorpagina gezet, we zijn inmiddels al een tijdje aan een nieuwe site, ontwerp enz bezig. Kost alleen veel tijd...


Zoekt een gebruiker daar bedrijfsinformatie? :roll:
Richard Brinksma
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-09-2007 20:01
Locatie: 's-Gravenhage

13-02-2008 10:08

Site oogt goedkoop.
Zeer irritant dat de site standaard in het engels begint.
Geen duidelijke categorieen.
Maak een gedeelte waar alles voor de karper, snoek, zeevissen etc in staat. Kijk hiervoor bijvoorbeeld naar de site van Henk koster of Vlemmix. je zoekt je nu het schompes.

O en nog een punt wat bij mij irritatie oproept.
"Jullie advies karpervissen."
Dit bepaal ik toch zelf? Zet het weg in categorieen en haal het zinnetje weg.
damian mijboom
Berichten: 255
Lid geworden op: 14-06-2006 17:22

27-03-2008 16:12

vorige week toch nog maar eens geprobeerd wat te bestellen met mijn 10% korting die ik nog tegoed had .

ik dacht ik mail even dan weet ik hoe ze dat willen doen i.v.m. met die korting maar helaas geen antwoord die dag vind ik toch raar voor een internetwinkel

's avonds dan maar gewoon besteld want het ging niet om een wereld bedrag en ja hoor de dag erna een antwoord hoe ik moest bestellen met die 10% korting maar toen had ik al besteld dus .

ik dat netjes gemailt en kreeg toen wel antwoord ze zeiden dat ze die 10% terugzouden storten en netjes een excuus wegens het niet reageren de dar ervoor

alles opgelost zul je denken maar nee hoor het was weer niet op voorraad :-?

dit is bijna een week geleden en ik kreeg net weer een bericht dat het er nog niet is en volgende week pas binnenkomt en dan verzonden zal worden


dit is nu de de zoveelste keer dat het niet goed is of niet op voorraad is dus voor mij is goedkopervissen niet zo n top zaak :(
Patje Brusselaars
Berichten: 86
Lid geworden op: 28-08-2004 16:33
Locatie: ridderkerk

27-03-2008 20:04

hee

ik heb 3 keer wat besteld bij jullie... en de eerste keer was het bestelde niet meer leverbaar???
dat vindt ik al vreemd want waarom staat het dan nog op de site??? toen heb ik gemaild dat ik voor dat geld dan wat anders wilde en dat was goed.....
na 2 weken maar eens gebeld waar de spullen bleven en toen kreeg ik te horen dat ik nog niet betaald had??
na weer alles uitgelegd te hebben bleek ik toch (gewoon)betaald te hebben, 2 dagen later had ik mn spullen....
okee kan gebeuren dacht ik....
2de keer ging alles goed!!!
3de keer , spullen besteld, die waren niet op voorraad... binne een week zouden ze komen.... om een l;ang verhaal kort te maken heb ik 5a6 weken op mn spullen moeten wachten.... en omdat ik niet zolang zonder sommige dingen kan heb ik t dus na 3 weken wachten in de winkel gekocht en heb ik t nu dus dubbel...

niet echt goedkoop dus!!!!

mvg patrick
Gebruikersavatar
gerard hekkelman
Berichten: 192
Lid geworden op: 08-02-2008 21:26

30-03-2008 13:32

Goedkoper is het zeker, maar ik vind het assortiment wat tegenvallen.

Ook vind ik de lay-out van de website niet mooi en nogal saai. Het geeft je niet echt een gevoel van een hengelsport-webwinkel maar een website voor verzekeringen
Met vriendelijke groet,
Gerard

Waar vis zwemt, is water!

Karpers 2008: 46
james hazenberg
Berichten: 7
Lid geworden op: 15-02-2008 22:35

31-03-2008 18:23

zit inmiddels ook al een aantal week op mijn bestelling te wachten
die steeds maar niet geleverd word door jrc
maarja we wachten nog ff af
Gebruikersavatar
Raymon Verkaik
Berichten: 123
Lid geworden op: 14-02-2008 22:05
Locatie: Gelderland/Betuwe

02-04-2008 12:18

Ja dat staat rechtsonder, kan niet alles op de voorpagina zetten, wordt te druk.


Hey Tim,

Ik ken deze problemen uit het verleden toen ik met mijn vismaat ook een verkoop site had in karper en roofvis producten. Je kunt op een gegeven moment niet meer tegen grote bedrijven als Vlemmix/Raven enz enz opboxen. Dat soort bedijven hebben zo'n grote inkoop dat ze het voor de laagste prijs kunnen aanbieden. En daar heb ik verders ook niks op tegen is alleen maar voordeel voor de consument. Ik zie bij jullie veel prijzen die maar net goedkoper zijn en als er eventueel verzendkosten bij komt alsnog duurder uitvallen. Maargoed even over jouw voorpagina/welkomspagina. Deze zou je een stuk kunnen in krimpen waardoor je meer info op je pagina kwijt kunt. Je zou bijvoorbeeld een karper, roofvis, zeevis buttun kunnen maken zodra je die aanklikt dan pas jullie diverse merken naar voren komen. Hierdoor krijg je meer ruimte op je welkomspagina waardoor je meer info kwijt kunt als Contact, Personeel, Bedrijfsgegevens enz enz.
En zet eventueel op je welkomspagina een kort maar duidelijk verhaal wie jullie zijn en waar jullie voor staan.

Gr. Raymon
Ik laat me niet opjagen. Ik ben aan het werk en niet op de vlucht. !!!
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

02-04-2008 12:20

Raymon Verkaik schreef:
Ja dat staat rechtsonder, kan niet alles op de voorpagina zetten, wordt te druk.


Hey Tim,

Ik ken deze problemen uit het verleden toen ik met mijn vismaat ook een verkoop site had in karper en roofvis producten. Je kunt op een gegeven moment niet meer tegen grote bedrijven als Vlemmix/Raven enz enz opboxen. Dat soort bedijven hebben zo'n grote inkoop dat ze het voor de laagste prijs kunnen aanbieden. En daar heb ik verders ook niks op tegen is alleen maar voordeel voor de consument. Ik zie bij jullie veel prijzen die maar net goedkoper zijn en als er eventueel verzendkosten bij komt alsnog duurder uitvallen. Maargoed even over jouw voorpagina/welkomspagina. Deze zou je een stuk kunnen in krimpen waardoor je meer info op je pagina kwijt kunt. Je zou bijvoorbeeld een karper, roofvis, zeevis buttun kunnen maken zodra je die aanklikt dan pas jullie diverse merken naar voren komen. Hierdoor krijg je meer ruimte op je welkomspagina waardoor je meer info kwijt kunt als Contact, Personeel, Bedrijfsgegevens enz enz.
En zet eventueel op je welkomspagina een kort maar duidelijk verhaal wie jullie zijn en waar jullie voor staan.

Gr. Raymon


We zijn druk bezig met een nieuwe site.
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...
Gebruikersavatar
sjors rutten
Berichten: 23
Lid geworden op: 01-04-2008 22:08

04-04-2008 11:38

ik vindt het er heel goed koop er uit zie naar de naam zegt het al
denk er eens over na om met een kleur aan te geven of het produckt leverbaar is of dat het iets langer duur of dat het er hele maal niet s

en de prijs het ziet er dan leuk uit tot dat je verder gaat kijken en dan denk ik als je het goed wil doen maak dan je naam waar goedkopervissen
voor mij is karpervissen geen hobby maar mijn leven !!!
als ze me missen dan ben ik vissen
Niels Rook
Berichten: 166
Lid geworden op: 22-09-2007 10:43
Locatie: gouderak

07-04-2008 16:45

ze kunnen de website naam ook wel aanpassen zat zo te denken aan
http://www.duurdervissen.nl als ik kijk bij bijvoorbeeld henk koster ea die zijn veel goedkooper
je hebt je hart op de juiste plaats ..... alleen jammer dat het nog klopt
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

07-04-2008 17:27

Ik citeer:

"GoedkoperVissen.nl is begonnen met het scherp aanbieden van nylon en vooral dyneema lijnen. Daar komt ook de naam GoedkoperVissen.nl vandaan. Vervolgens is de handel in vislijnen uitgegroeid tot een compleet hengelsportartikelen assortiment gericht op de beginnende (recreant) en de gevorderde visser."
Regen zijn de tranen van god, omdat hij geen karpervisser is...