Veel of Weinig Karper?


Dennis Laport
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-05-2008 19:55

05-07-2008 19:38

Ik vis ook alleen maar alleen op de grotere, dus mijn vangsten zijn per jaar ook weinig
ik heb er vorig jaar rond de 35 gevangen, dit jaar zit ik op een stuk op 10 met 1 van 34 pond
verder eigenlijk alleen maar boven de 20 pond eronder ga ik niet ens een foto maken, of het moet een helemooie vis zijn
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

07-07-2008 12:07

Veel of weinig vis maakt voor mij niet uit.
Groot of klein ook niet, al heb ik natuurlijk wel graag eens een grote
op de mat liggen.
Ik vis vooral op het kanaal, en dan nog niet het makkelijkste stuk (KK)
ik vang niet zoveel vis, denk dat ik vorig jaar op een 20 vissen zat
en heb vele nachten geklopt, er zaten bij die 20 vissen natuurlijk wel
mooie uitschieters 3 (30ers) en 1 (40tiger). Soms loopt het goed en soms niet.
Het is een beetje uitzoeken. Ik vis op het kanaal dus je kan eigenlijk niet zeggen
van ik ga een grote vangen of een kleine, het blijft altijd een kick tot hij op de mat
ligt. Maar na elke vis, ik blijf genieten van men visserij, groot of klein, veel of weinig vis.
Zolang je maar geniet van je eigen visserij ben je goed bezig 8)


Mvg, Nick
Ronald van Bruggen
Berichten: 171
Lid geworden op: 11-11-2007 18:18
Locatie: kampen

08-07-2008 11:31

Ik vis het liefst op open water zoals rivieren,zijtakken van rivieren randmeren.

Dat trekt mij omdat je soms vissen vangt die nog nooit aan een hak hebben gezeten en omdat je kans maakt op een moooi big zonder een papagaaien bek..

Grtz Ronald
Gebruikersavatar
patrick brouwer
Berichten: 300
Lid geworden op: 02-01-2007 15:10
Locatie: trakker dinges nog wat ofzo

08-07-2008 20:06

wesley vroom schreef:ik vis vanaf vorig jaar pas echt 'serieus' dus vorig jaar had ik slechts 4 vissen.
dit jaar heb ik er nu ook 4 alleen vis ik nu veel op het kanaal bij mij voorthuis hier zit niet zoveel vis maar als je er een vang zijn ze meestal zoizo boven de 10kg en aangezien ik mooi binnen kan zitten met de reciever :D maakt het mij niet zoveel uit als ik weinig vang
maar als ik ff zin heb om een paar visjes te vangen ga ik meestal naar een makkelijk putje in de buurt waar je,als je een hele dag vist makkelijk 10 vissen kan vangen van een pond of 5..maar t zijn karpers he :wink:




Weinig vis bij jou in het kanaal, het is het zelfde kanaal waar ik ook in vis, met een goeie aanpak kun je goed vangen maar goed ik zit ook niet met mijn reciever in huis 8)
Leen Kauffeld
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-07-2008 13:41

10-07-2008 16:28

Als ik zo om mij heen kijk en luister wordt hier in Overijssel ook niet erg goed gevangen, of het aan het weer ligt weet ik niet maar na vele sessie's heb ik zelf ook maar 1 keer gevangen en 2 x lossers gehad.
Wes Pias

10-07-2008 16:40

ik heb ook altijd rare dingen met veel of weinig vangen.
ik heb hier in de buurt op een klein putje gevist waar ongeveer 50 karpers op zaten en dat moest een super makkelijk watertje zijn.
ik had de beste stekken en voerde elke dag aardig wat maar 3 maand geen vis gevangen :(
ik ben vorig jaar (dit jaar weer) naar een camping geweest met een visvijver waar ook 30'ers op zitten en als het een beetje druk is liggen daar zo 40 hengels in een putje van 500m bij 80m
er was daar al een week niks gevangen en ik had in 4 dagen 2 karpers.
en door al die andere vissers werd nog geen brasem gevangen(had ik dr 6 van :roll: )
patrick peute
Berichten: 40
Lid geworden op: 22-08-2007 08:49
Locatie: purmerend
Contacteer:

23-07-2008 17:29

Taco van der veen schreef:Ik heb iemand op me msn en die heeft 441 karpers in 2007 gevangen .. ( Uit België) .. :o


ja dus als ik zeg dat ik er 500 heb gevangen geloof je me dan ook;)
1 ding wat ik nooit zou willen missen...vissen:)