karperwereld dood?!


davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

18-12-2007 20:46

ligt het aan mij of zijn er veel leden niet meer online... ik heb zelf ook het gevoel dat er veel leden naar andere forums zijn... zelf zit ik ook op meerdere forums maar karperwereld blijft toch echt nummer 1

op veel topics word niet meer gereageerd enzo misscgien dat er een keer een refresh ofzo moet komen...
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

18-12-2007 20:51

misschien slaan de topics nergens op :o
Gebruikersavatar
mark schipper
Berichten: 132
Lid geworden op: 12-08-2007 16:01
Locatie: woudenberg

18-12-2007 21:20

als iedereen 5x de zelfde topic plaatst :-?
dan reageren soms mensen niet meer nee dus daarom iedereen ff goed kijken voor dat ze weer een topic plaatsen :wink:

gr.mark
een karper in de morgen is een dag zonder zorgen
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

18-12-2007 21:40

Voor mijn gevoel was het in de zomer (augustus) wat drukker. Nu zijn er ook nog genoeg leden online en er komen (bijna) elke dag weer leden bij. Dus om te zeggen dat karperwereld "dood" is...

M.V.G,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

18-12-2007 21:53

Komt verandering in, ze liepen soms wat achter de feiten aan.

Maar zijn er hard mee bezig.
Heb gedult :)
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

18-12-2007 22:14

ach dat zie je op andere karperforums ook wel. heeft er gewoon mee te maken dat veel mensen afhaken in de wintertijd (mooi weer vissers) en die zijn er dus op het moment ook niet zo mee bezig. dus ook niet zo met een karperforum.
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
Gebruikersavatar
Ralph Franssen
Berichten: 23
Lid geworden op: 15-12-2007 14:33
Locatie: Limburg
Contacteer:

18-12-2007 22:41

Ik denk dat het swinters zelfs drukker word...
de meeste vrije tijd kan je dan lekker digitaal surfen en lekker over karper praten via een forum... :lol:

Ralph
Carpfishing real fishing
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

18-12-2007 22:42

dat verklaart een hoop... naja een refresh van alle dubbele topics kan ook geen probleem zijn hoor... :)
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

19-12-2007 15:55

robert sterrenberg schreef:ach dat zie je op andere karperforums ook wel. heeft er gewoon mee te maken dat veel mensen afhaken in de wintertijd (mooi weer vissers) en die zijn er dus op het moment ook niet zo mee bezig. dus ook niet zo met een karperforum.


Dat is een goede reden lijkt mij. Je ziet in de zomer veel mensen vissen, maar in de winter zie je er bijna geen hond. Alleen de "echte" vissers dus wel.

Ralph Franssen schreef:Ik denk dat het swinters zelfs drukker word...
de meeste vrije tijd kan je dan lekker digitaal surfen en lekker over karper praten via een forum...


Daar zit dan ook weer wat in. In de winter zit ik zelf namelijk ook veel op het forum. In de zomer ook, maar dan vis ik zoveel mogelijk.

M.V.G,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-12-2007 16:30

Heren,

Het aantal unieke bezoekers neemt nog elke maand toe.
En ook het aantal mensen online groeit nog.

Ik denk zelf dat het nu ook beter gaat. Minder "gezeik" en meer normale communicatie.

Een groot compliment dan jullie allen.

Er is natuurlijk ook verloop, dat is niet meer dan logisch, je blijft niet jaren actief posten. Hoewel sommigen gelukkig wel :wink:

Gr.
Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Mitchel de Graaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 05-03-2007 18:07
Locatie: Zuid-Holland

19-12-2007 18:40

Bart Koops schreef:
robert sterrenberg schreef:ach dat zie je op andere karperforums ook wel. heeft er gewoon mee te maken dat veel mensen afhaken in de wintertijd (mooi weer vissers) en die zijn er dus op het moment ook niet zo mee bezig. dus ook niet zo met een karperforum.


Dat is een goede reden lijkt mij. Je ziet in de zomer veel mensen vissen, maar in de winter zie je er bijna geen hond. Alleen de "echte" vissers dus wel.

Ralph Franssen schreef:Ik denk dat het swinters zelfs drukker word...
de meeste vrije tijd kan je dan lekker digitaal surfen en lekker over karper praten via een forum...


Daar zit dan ook weer wat in. In de winter zit ik zelf namelijk ook veel op het forum. In de zomer ook, maar dan vis ik zoveel mogelijk.

M.V.G,

Bart


hmm... vreemd om mensen die niet in de winter vissen gelijk geen "echte" vissers te noemen. Veel mensen hebben misschien niet eens de mogelijkheid om in deze tijden te vissen. ikzelf vis nu waarschijnlijk ook 3-4 weken niet puur omdat ik het te druk heb met andere zaken.. ben ik dan ook gelijk geen "echte" visser omdat ik dan een paar weken mis in de winter? :)

Maar ik denk dat mensen ook wat minder ermee bezig zijn omdat ze nu eindelijk een keer tijd hebben voor hun familie ? :wink:
"khad nou toch wel een run verwacht"
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

19-12-2007 19:18

Mitchel de Graaf schreef:
Bart Koops schreef:
robert sterrenberg schreef:ach dat zie je op andere karperforums ook wel. heeft er gewoon mee te maken dat veel mensen afhaken in de wintertijd (mooi weer vissers) en die zijn er dus op het moment ook niet zo mee bezig. dus ook niet zo met een karperforum.


Dat is een goede reden lijkt mij. Je ziet in de zomer veel mensen vissen, maar in de winter zie je er bijna geen hond. Alleen de "echte" vissers dus wel.

Ralph Franssen schreef:Ik denk dat het swinters zelfs drukker word...
de meeste vrije tijd kan je dan lekker digitaal surfen en lekker over karper praten via een forum...


Daar zit dan ook weer wat in. In de winter zit ik zelf namelijk ook veel op het forum. In de zomer ook, maar dan vis ik zoveel mogelijk.

M.V.G,

Bart


hmm... vreemd om mensen die niet in de winter vissen gelijk geen "echte" vissers te noemen. Veel mensen hebben misschien niet eens de mogelijkheid om in deze tijden te vissen. ikzelf vis nu waarschijnlijk ook 3-4 weken niet puur omdat ik het te druk heb met andere zaken.. ben ik dan ook gelijk geen "echte" visser omdat ik dan een paar weken mis in de winter? :)

Maar ik denk dat mensen ook wat minder ermee bezig zijn omdat ze nu eindelijk een keer tijd hebben voor hun familie ? :wink:


Nee, natuurlijk zijn er ook geen echte vissers. Iedereen mist wel eens een paar weken/ maanden in de winter. Ik bedoel het "echte vissers" meer om mijn argument wat duidelijker te maken. :wink:

M.V.G,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

19-12-2007 22:30

De winter is voor mij een geweldige maand om de hengels lekker warm weg te zetten tot het voorjaar. Ik zie het niet zitten om al die kou te trotseren voor een x aantal vissen, terwijl ik in het voorjaar dit aantal zo heb teruggevangen. (dit was even off topic)

Ik zie het aantal bezoekers/ aanmelders net zoals Bertil ook al aangaf alleen maar stijgen, dood is de karperwereld helemaal niet.

We proberen alleen wat professioneler te worden doormiddel van beter lopende discussie's, diepgaande punten etc etc. Maar het valt niet mee in de wereld, alles is zo goed als ontdekt, en ergens over schrijven wat nog niet is benoemd is erg moeilijk, wat natuurlijk niet betekend dat we dit dan ook niet meer moeten doen.

We zijn momenteel bezig met Review sticky's betreffende materialen, een prima nieuw idee waar we weer erg veel mee kunnen.

We moeten er alleen vanaf om elkaar constant aan te vallen, nieuwe mensen hebben nieuwe stemmen en nieuwe stemmen kunnen nieuwe items naar boven brengen, dit houdt dit board in stand.

Wellicht kunnen wij moderatoren of natuurlijk de boarder een nieuwe actie verzinnen. Ook het schrijven van leuke goed onderbouwde stukjes tekst zien we graag tegemoet.

:wink:
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
andre dijselhof
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-12-2007 21:25
Locatie: beilen

19-12-2007 23:05

het niet in de zeik zetten van mensen kan ook helpen denk ik
peter andrae

20-12-2007 07:29

Wat Bertil zegt klopt ik ben eens op andere forums gaan kijken maar idd carpboard is nog steeds een goed forum,op de andere vond ik het maar magertje,s.


ieltje,s zelfs de klieren die hier zijn gekickt vind je daar terug :lol:.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

20-12-2007 07:36

peter andrae schreef:Wat Bertil zegt klopt ik ben eens op andere forums gaan kijken maar idd carpboard is nog steeds een goed forum,op de andere vond ik het maar magertje,s.


ieltje,s zelfs de klieren die hier zijn gekickt vind je daar terug :lol:.


Wat kruip jij bij Bertil in de broek Peter :P

Tis bijna Kerstmis?
peter andrae

20-12-2007 12:12

8) zoals ik het heb neergezet en nu terug lees idd :D maar het was ook heel vroeg toen ik het berichtje plaatsten,ik moet dan eerst een bak sterke koffie voordat het begint te werken bovenin.


Shit bijna kerst ik denk dat ik met een zak oliebollen aan de waterkant ga zitten :wink: .

Fuck ben nog steeds niet wakker.
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

20-12-2007 13:04

Misschien dat iedereen druk is?
Het is ook de feestmaand.

En Peter... Probeer eens drijvend te vissen met oliebol...
Schiet er een stuk of 7 omheen :D
Resultaat zal je verbazen (gegarandeerde run!!!)

8)
Wonderful Days
peter andrae

20-12-2007 13:20

Met of zonder poedersuiker.


Ik wou eerst met appelflappen maar die schieten niet zo lekker weg.
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

20-12-2007 14:07

wil graag een definitie van echte vissers?? is dat iemand die in de winter zit te blanken....of iemand die zomers lekker vangt en de vissen met respect behandeld.....zie geen verschil,we zijn allemaal vissers.
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

20-12-2007 14:11

peter andrae schreef:Met of zonder poedersuiker.


Ik wou eerst met appelflappen maar die schieten niet zo lekker weg.


uitvaren een optie? :lol:
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
peter andrae

20-12-2007 14:51

wel grappig met een emmel oliebollen en appelflappen in de boot,ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat karpers gek zijn op stukje,s appel ze doen er zelfs kunstje,s voor door een hoepel springen en zo.


Goh het word nu toch echt tijd voor een bak sterke koffie.
Gebruikersavatar
robert sterrenberg
Berichten: 155
Lid geworden op: 26-08-2006 11:13
Locatie: rotterdam

20-12-2007 16:48

ach, het is nu wel makkelijk te doen hoor.. je schaatst gewoon naar je stek, leg je flappen op het ijs en wacht tot het gaat dooien. mooie compacte voerplek..en met deze kou bederven ze niet snel,freezer flappen worden het.. ps. maak dat maar een driedubbele espresso peter :wink:
Rotterdam - Stad zonder hart maar ik heb hart voor mijn stad...
Gebruikersavatar
Tonnie Amelink
Berichten: 183
Lid geworden op: 06-02-2007 19:54
Locatie: La Bedchairyona

21-12-2007 00:20

En er kòmt me daar toch een portie eenden en meerkoeten... :o

Oh ja, vergeet de meeuwen ook niet!
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

21-12-2007 06:51

Tonnie Amelink schreef:En er kòmt me daar toch een portie eenden en meerkoeten... :o

Oh ja, vergeet de meeuwen ook niet!



allemaal vast gevroren
KSN