beroofd


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-03-2010 23:35

Mijn vriend ligt net in bed, wanneer zijn vrouw tot de ontdekking komt dat ze het tuinlicht heeft laten branden. Mijn vriend is de beroerdste niet, dus die gaat op zijn pantoffels naar beneden. Wanneer hij door het raam naar buiten kijkt, ziet hij onbekenden bij zijn garage naast het huis. Ze sjouwen met spullen.

Mijn vriend belt onmiddellijk de politie. De agent aan de andere kant van de lijn vraagt hem of de inbrekers van de garage het huis in kunnen komen. "Nee, alle deuren en ramen van het huis zitten op slot", antwoordt mijn vriend. De agent vertelt dat alle agenten met andere zaken bezig zijn, maar dat hij een patrouille zal sturen zodra er weer agenten vrij zijn.

Mijn vriend hangt de telefoon op, telt tot dertig en belt terug. "Hoi, ik belde jullie net om te melden dat er inbrekers in mijn garage staan. Nou, jullie hoeven niet meer te komen want ik heb ze neergeschoten."

Binnen vijf minuten staan er drie politieauto's met gillende sirene bij mijn vriend voor de deur. De agenten grijpen de inbrekers meteen in de kraag. Een van de agenten roept mijn vriend ter verantwoording. "Ik dacht dat je zei dat je ze had neergeschoten!" Mijn vriend antwoordt: "Ik dacht dat jullie zeiden dat er geen agenten beschikbaar waren."

Groet, Kees

Bron "broodje aap verhalen"
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

24-03-2010 07:49

hahaha,heerlijk kees. mooi man !
K. van den Herik

24-03-2010 08:23

kleine 20 jaar geleden uitgenodigd om het buiten ff te komen uitschieten Leen,kan je verklappen da's niet leuk.

Gelukkig liep er een meneer die niet zo lang er voor kikdamkampioen is geworden , die die gast een beetje tot rede bracht. Kon ik vluchten.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

24-03-2010 09:01

Mits je een BNer dan komen ze bijna al voor er gebeld is....................

En als je per ongeluk bij JP in de straat loopt met een aardappelschilmesje, wordt je ook van te voren opgeraapt.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

24-03-2010 11:08

Kom, kom, daarvoor kwam die BN'er er toch veel te laat achter? Die zag alles met terugwerkende kracht op de video.

Als je hetzelfde risico loopt als JP en beperkingen van een continue bewaking wilt aanvaarden heb je misschien een punt. Maar dan denk ik eerder aan HA dan aan Jan Witter. Zelf zou ik dat niemand toewensen. Nou ja, GW gun ik het wel.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
sven van quaquebeke
Berichten: 19
Lid geworden op: 17-02-2010 16:11

25-03-2010 13:01

een paar jaar geleden waren mijn vismakkers en ik ook bijna het slachtoffer van een overval. Gedurende de dag had ik bezoek gehad van een jonge kerel die het materiaal kwam bekijken, ik had direct het gevoel dat er iets niet pluis was. Ik had toen voor de zekerheid zijn kenteken van de wagen opgeschreven, want je weet maar nooit in een afgelegen buurt. Later op de avond zaten we met zijn drietjes gezellig een tas koffie te drinken tot de bewuste wagen terug aan kwam gereden en stopte. Die persoon kwam duidelijk herkenbaar tot bij ons en beval mij om mijn materiaal aan hem af te geven, ik was toen door een ernstig zenuwletsel (had 2 maanden daarvoor plat moeten liggen wegens zinloze agressie waarvan ik het slachtoffer was geworden) had ik allesbehalve de reactie om er tegen in te gaan. Ook al zou ik al mijn zuurverdiende centen zien verdwijnen als de zon, ik wou nog steeds normaal kunnen rondlopen want een klap op mijn kop zou al desastreuse gevolgen voor me gehad hebben. Toen ik onder bedreiging van zijn mes naar de hengels ging, was mijn maat gaan lopen en had hij de politie verwittigd. Hier in Gent is de arm der wet wel zeer snel ter plaatse en nog voor ik mijn 3 hengels had binnengedraaid, waren ze al terplaatse (kantoor is 5 minuten van het desbetreffende water gelegen). De overvaller raakte in paniek en toen ik hem weigerde het materiaal af te geven, is hij gewoon gaan lopen. De agenten vonden ons prioriteit en de overvaller kon ontkomen, maar dankzij het kenteken hadden ze hem enkele dagen later bij de kraag. Het bleek dat hij niet aan zijn proefstuk toe was en had nog zo'n 5tal zaken op zijn naam staan.
Het beste wat je kan doen is rustig blijven onder zo'n situatie en zeker en vast hem niet half dood gaan slaan. Wettige zelfverderdig is niet van toepassing in deze situaties, dat is wat de agent me vertelde. Het is oneerlijk, maar dat is deze hele wereld al vrees ik :(

Grtz
Gebruikersavatar
Brian Goldman
Berichten: 72
Lid geworden op: 24-02-2010 19:30
Locatie: Neede

30-03-2010 16:57

Ik heb me rottweiler altijd mee.
Altijd een stukje zekerheid voor aan de kant 8)
Carp Team Xtreme
Gebruikersavatar
marco van den hoek
Berichten: 15
Lid geworden op: 07-03-2010 21:32
Locatie: waddinxveen

31-03-2010 15:55

ik heb zelf ook bijna altijd me honden mee naar de waterkant, maar dat is niet voor verdedeging maar voor de gezelligheid.
ik ga er geen rekening mee houden dat ik beroofd kan worden in de nacht.
ik kom om te vissen niet om een potje te vechten
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

31-03-2010 15:58

Ik kan goed blaffen dus nooit geen last,woef woef.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

31-03-2010 16:02

en zeker likken als lassie ;)
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

31-03-2010 16:10

Nee als een grizlybeer lijk ik ook op 196cm 150 kilo.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

31-03-2010 19:55

En toch ben ik helemaal niet bang voor je Kees :lol:
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

31-03-2010 23:14

Jamy wuijts schreef:en zeker likken als lassie ;)


haha en de rest van de details hoef ik niet te weten :P

ik neem altijd mijn trouwe viervoeters mee nooit geen last weer gehad van gespuis, ( mastifs )

mvg; jan
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

01-04-2010 10:50

Aart blaffende honden bijten niet dus hoef je ook niet bang voor te zijn,grizlyberen komen hier gellukig niet voor.
Maar ik heb wel het geluk dat ik minder last heb(mischien dat postuur)of dat ik snurk als een beer/everzwijn.
Ik denk zelf dat ik gewoon altijd geluk gehad heb,had.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Gebruikersavatar
Kelvin Groenendijk
Berichten: 83
Lid geworden op: 24-01-2010 19:58
Locatie: Twente

03-04-2010 15:56

als ze willen pakken ze je toch wel, hoe en wat je ook bij je hebt. + zou een boefje alleen komen? weinig kans. meer controle en politie is beter lijkt mij.

Groeten KG,
Gebruikersavatar
Bart Smol
Berichten: 438
Lid geworden op: 09-01-2002 01:00

04-04-2010 18:13

Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

04-04-2010 18:34

triest diep en zeer triest, grote lafaards en te lui om zelf te werken voor hun spullen.
als ze de dieven vinden, ophangen, kielhalen, voor de haaien er mee.
tegen zulke jonge jongens die hun passie ook in het vissen gevonden hebben.
pfffffffff, ik wil het niet zien en zulke mensen al helemaal niet tegen komen.

ik hoop voor deze jongens dat de dieven worden gepakt en ze hun spullen terug kunnen krijgen.
ik heb dit zelf ook eens meegemaakt in ongeveer dezelfde leeftijd heb hier ook al eens bericht geplaatst daarover.

mvg; jan
Gebruikersavatar
Edward Jakobs
Berichten: 363
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Bergen (Limburg)

06-04-2010 09:02

Afgelopen zaterdag:

Insluiping na overval op drie jonge vissers in Stein
Twee broers en een vriend uit Stein zijn slachtoffer geworden van een overval. De drie jongens van 14 jaar hadden vrijdagavond een tent opgezet aan het kanaal aan de Steenwegstraat. Even na elf uur hoorden ze rondom de tent geluiden. Drie gemaskerde mannen dwongen de jongens hun spullen af te geven. De overvallers wisten daarna te vluchten.

Een uur later kwam er bij de politie een melding binnen dat er een insluiping was geweest in een woning in Stein, aan de Woeringenstraat. Het ging hier om de woning van de moeder van de twee broers, die waren gaan vissen.

De 50-jarige vrouw was op de eerste verdieping toen ze de voordeur hoorde opengaan. Ze dacht dat het haar kinderen waren die thuis kwamen, maar in de deur bleek een onbekende man te staan. Die vluchtte daarna.

De politie onderzoekt de overval op de jongens en de insluiping bij hun moeder.

zondag 04 april 11:55


Bron: http://www.l1.nl
Het zal je maar overkomen .... :x
Gr.
Edward