Vlemmix?


Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

08-12-2002 12:45

Hey ik heb al veel dingen over vlemmix gehoord en er zijn slechte dingen en goede dingen bij!!! Wat is jullie mening over de kwaliteit bij vlemmix?? hebben jullie er klachten over of niet??? heeft er mss iemand van jullie al met de Powerwinder molens gevist van bij raven en vlemmix???? Als jullie meer info hadden en dit wouden zeggen ben ik jullie heel dankbaar :smile:!

Vriendelijke karpergroeten
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

08-12-2002 13:07

Ik heb er nog geen slechte ervaring mee, de service vind ik ok. Maar ik moet je wel zeggen, goedkoop is duurkoop bij Vlemmix.

Maar er staat op dit board nog ergens een topic erover.

MVG
Piotr
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

08-12-2002 13:16

Nick ik heb een paar keer dingen besteld bij vlemmix en ik vond dat wel goed gaan alleen ik vind de kwaliteit van X2 ik heb er een overwarp van gekocht niet goed er zitten allemaal kleine gaatjes in nou vind ik dat niet zo heel erg ik gebruik hem misschien 2 per jaar maar het hoort niet verder heb ik over de service gehoort dat deze niet zo best is maar daar kan ik zelf niet over oordelen verder hebben ze wel veel dus ik vind het wel een redelijke winkel maar ik ga er niet meer heen ik ga voortaan naar een andere zaak.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-12-2002 14:03

Heren,

Met alle respect, maar om dit soort info uit te wisselen kun je het beste naar de topic "goede en/of slechte ervaringen winkels" gaan.
Groet,

John
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

08-12-2002 14:36

John waar staat deze topic dan?? als ik mag vragen
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

08-12-2002 14:48

Nick

Materiaal / Slechte en goede ervaring winkels.
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

08-12-2002 15:15

Waarom zou het hier niet mogen, hier wordt toch specifiek een winkel aan de kaak gestelt?

met vr gr
R.Koopal
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

08-12-2002 15:51

Ja hier zou ik ook wel eens wat meer informatie willen!!! Zet hier maar al jullie informatie over vlemmix neer!!

vriendelijke karpergroeten nick
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

08-12-2002 17:11

Ja ik gaf gewoon een antwoord op de vraag waar de topic Slechte en goede ervaring winkels staat

gewoon hier lekker houden
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

08-12-2002 17:36

Ik heb eens een tent, stretcher en een tas gekocht bij vlemmix. Als ik daar nu op terug kijk heb ik er spijt van dat ik die heb gokocht.

de tent is nu eenmaal versleten na een half jaar. Ik heb wel een keer een nieuwe set stokken gekregen omdat er snachts in 10 minuten 4 stokken waren gebroken. De stretcher.. ja... tot nu toe nog wel de beste maar ik heb er na 3 maanden een ander elastiek in moeten zetten maar is het wel een redelijk ding. Ik zie helaas al wel aan de ogen in het doek dat die ook al wel beginnen te slijten.


Dus een goede winkel vind ik het niet!

Groeten,

Luuk Schenkelaars
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

08-12-2002 18:16

Zoals ik al zei, begin niet met het huismerk van Vlemmix. Zelf heb ik van bij vlemmix een stretcher van Shakespear en beetverklikkers van Fox,..... en ze zijn een beetje goedkoper en niets minder in kwaliteit.

Greetz
Piotr
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

08-12-2002 18:43

hoi nick,

ik had een tijdje geleden bij vlemmix een foudraal gekocht, zo'n eco foudraal maar alles begint uit te scheuren, dus dat foudraal zou ik zeker niet kopen.
voor de rest heb ik nooit problemen met producten van het huismerk van vlemmix en raven gehad.
overigens vind ik de service van raven beter dan vlemmix, want bij vlemmix moet je nogal lang wachten op je spulletjes en bij raven heb je meestal je spulletjes binnen 5 dagen in huis.

mvgr richard
Feddrik Cruiming
Berichten: 37
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

08-12-2002 20:51

hey

Vlemmix en Raven prima service!
Misschien wordt het nu nog wel beter want ze zijn enige dagen geleden samen gegaan!!!

MVG

Feddrik
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

08-12-2002 22:46

ah en hebben een paar mss een mening van jullie op de powerwinder molens??? kennen jullie die??? Zouden ze van goede kwaliteit zijn??? Zijn er nog meer mensen met goede dingen over vlemmix??? Laat ze dan hier weten alstublieft please!!

vriendelijke karpergroeten nick
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

09-12-2002 02:27

Ten eerste Vlemmix is niet goedkoop. De eigen merk artikelen zijn goedkoop maar ook van zeer slechte kwaliteit. Daarnaast vind ik de service ronduit slecht. De helft van het personeel weet niet eens waarover ze praten.

Nick, koop gewoon een paar molens die zichzelf al bewezen hebben in de praktijk. Spaar anders wat langer. De molens behoren tot één de belangrijkste materialen bij het karpervissen.

Vriendelijke groet
Bart
Gebruikersavatar
Stefan van der Graaf
Berichten: 280
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

09-12-2002 14:36

Duidelijk mee eens. Vlemmix heeft een service van niets, en ik heb het zelf ervaren. Ik had 3 Shimao 8010 en een schepnet besteld en kreeg alleen de steel, zonder molens en net.
Good luck,
W e L o v e. U R i P . P i M . F o R T u y N
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

11-12-2002 09:53

Vlemmix tja

Weet je wat het is. Eigenlijk is vlemmix inderdaad net zo duur als andere. Het is maar hoe je het bekijkt. Hun eigen merken zijn inderdaad “goedkoop” maar na enkele maanden blijken ze vaak ook duurkoop te zijn. Door van allerlei mankementen. Ik heb er ooit eens zo’n rvs agilla rodpot gekocht. Helemaal compleet voor 129 gulden met dikke buzzerbars. Diezelfde agilla pod koste destijds bij andere zaken 280 gulden zonder buzzerbars. Thuis aangekomen en vergeleken constateerde we al heel heel snel dat ze niet alleen waren nagebouwd maar ook nog verdomd slecht waren nagebouwd. Mijn rodpot was na 3 x vissen ‘ totall loss’ verklaard. Gammel instabiel. Mijn vismaat kocht die zelfde dag er ook een!! Die hield het 6 sessies uit.

Sindsdien koopt deze jongen er niks meer. Simpel rekensommetje. Ik koop er drie molens die wat bij vlemmix een 10 euro goedkoper zijn. Dan spaar ik 30 euro. Laat er nou 1 defect gaan binnen de garantie termijn. Dan moet ik die opsturen ( en die kosten zijn voor mij). Als je het pakketje verstuurd en verzekerd(wel zo verstandig tegenwoordig) is je 30 euro winst al bijna naar de klote. Daarbij komt dat ze eerst verstuurd worden naar vlemmix, vlemmix stuurt ze naar de groothandel, die stuurt ze vaak weer door naar de fabrikant. Daar liggen ze enkele dagen ter reparatie en vervolgens die gehele route weer terug naar jou! Haha tel uit hoe lang je m kwijt bent. Bij mijn lokale hengelsport zaak geef ik ze direct af aan een vertegenwoordiger ( dus geen verzendkosten) die verteld me hoe lang dat gaat duren. Duurt het wat langer dan is mijn lokale winkelier zo aardig ( indien echt noodzaak, maar aangezien ik alles minimaal 3 dubbel op heb gebeurt dat nagenoeg nooit) om mij tijdelijk een vervanger te lenen.

Dus alles bij elkaar opgeteld zit ik bij mijn lokale winkelier beter.

-kwalitatief beter
-snellere en betere service
-de a-merken zijn vaak even duur of zelfs goedkoper ( fox ultra 3 bedchair bij raven 440 euro bij mijn lokale 275 euro)
-de koffie!
-Langere en beter uitleg over nieuwe artikelen.
-indien niet voorradig bestel ik bij mijn lokale winkelier een artikel. Normaliter heb ik dat binnen 5 dagen. Bij vlemmix en raven moet ik wachten totdat de bulk bestellingen weer binnekomen.

Conclusie: Voor uiteindelijk een beetje meer geld (soms zelfs minder) zit ik bij mijn lokale winkelier stukken beter. En daar heb ik best een paar rotcenten voor over.


Met vriendelijke groet,


Tim
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

11-12-2002 14:05

Mijn mening over vlemmix is toch anders. Ik heb op dit moment van vlemmix de onthaakmat, de foudraal, de agilla big one rodpod, de 2 persoons dome, de weekend dream shelter, rigwallet, stretcher en dit alles had ik elke keer binnen drie dagen thuis bezorgd. Tevens heb ik met niets ooit een probleem gehad.

Groet Josse
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

11-12-2002 14:07

Heb er een hoop van gekocht, ging allemaal niet langer mee als een jaar. Gebruikte het vrij intensief, maar dan moet het nog wel wat kunnen hebben.
Bij de tas scheurde de rits
Bij het foudraal scheurde alles zo'n beetje
Bij die agilia rvs rodpod kreeg ik niks meer los, zat echt vast, en het roeste ook nog eens!

Neej , niks tegen vlemmix, maar nu spaar ik liever toch wel effe voordat ik iets nieuws koop.

mvg
stefan
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

11-12-2002 20:20

Ach vissers,

ik denk dat je ook wat geluk moet hebben ermee. zoals ik al zei heb ik al heel wat gekocht daar en nog nooit klachten gehad. buiten het huismerk van Vlemmix( blijf daar maar van af!).
En ik vis elke vakantie alle dagen, winter en zomer! en geen problemen.
Je moet volgens mij wat geluk hebben. Je hoort zowel positieve als negatieve reacties. En dat is van alle winkels. maar het is ook zeker bekend dat er bij vlemmix meer negatieve zijn als je dat zo hoort.
Maar zolang dat ik geen problemen ondervind, klaag ik niet. :grin:

Greetz
Piotr
harold weerensteyn
Berichten: 30
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00
Locatie: venlo

27-01-2003 22:04

ga naar breda als je top materiaal wilt... geven de beste service heb daar altyd goede service gekregen en kom er nog steeds vlemmix heeft poppekraam en de koffie smaakt naar prut,wil je wat hebben heeft hy niks op voorraat maar atverteert er wel mee dus je ryd voor niks helemaal naar tilburg
en als je voor boilie mixen belt weten ze nog niet is wat het is.....of wat je bedoelt...
Gebruikersavatar
Bart Smol
Berichten: 438
Lid geworden op: 09-01-2002 01:00

28-01-2003 17:18

pas geleden ook wat besteld bij vlemmix.
nooit meer dus. de verkeerde bankstiks gekregen en bij de klokweger zou je bij een bestelling via internet een pouche gratis erbij krijgen en je raadt het natuurlijk al . geen pouche
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

28-01-2003 19:12

Beste Bert,

dat van die weger pouche is logisch te verklaren:

Ultimate is de leverancier van die wegers en zij hebben daar een pouche bij beloofd en hebben die nooit geleverd. In de zaak waar ik werk zijn we tegen hetzelfde probleem aangelopen. Echter dat gebeurd je dus maar 1x. Probleem is dat vlemmix altijd te laks is om dit soort dingen van hun site te verwijderen. Hetzelfde met prijsverhogingen!
nick wallenburg
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-10-2002 02:00
Locatie: utrecht
Contacteer:

29-01-2003 15:53

heyz

ik heb nie zo veel te klagen over vlemmix behalve over de rvs buzzerbars die dingen zijn kut daaro of het schroefdraad is de klein gedraaid of het is te groot gedraaid maar ik daar ook een tas gekocht en die is prima maar volgende keer kijk ik tog bij de winkel in de buurt ook al is het wat duurder
mzls nick
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

29-01-2003 21:06

Dat huismerk.. Is dat X2 ??
De spullen die ik ervan heb, vind ik nog redelijk goed.... Behalve dat gare stront foudraal van 89 euro die steeds omkiepert omdat de draagriem niet hoog genoeg zit..

mvg
Robbert