carp 2007


gert langhoed
Berichten: 17
Lid geworden op: 30-05-2006 17:26
Locatie: zh
Contacteer:

05-02-2007 10:50

ik vond het een superrrrrrr beurs :lol:
greetz gert
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

05-02-2007 11:04

wiebrand dragt schreef:
Harnold Kikkert schreef:
Dennis de Wilde schreef:beurs was toch eerst in Houten???


Nee, de eerste 2 jaren waren in Hoogeveen, toen maakten ze de fout om het te organiseren in Meppel(oude veehallen), een afknapper eerste klas , toen kwamen er bestuursperikelen en was daarmee de organisatie ten einde, en daarna een jaar in Houten en toen werd het in Zwolle georganiseerd.

gr Harnold


ook niet goed twee keer tamboer met als laaste keer bijna 1600 bezoekers en er mochten er 1000 in beetje te veel van het goede.toen een jaar muristshal ook weer 2000 bezoekers en toen meppel .en dat was niks helemaal mee eens wel veel bezoekers maar geen sfeer .de tamboer is en blijft de leukste zeker voor de dia presentatie toen.


Idd Wiebrand, je hebt helemaal gelijk.
Kun je nagaan hoe weinig indruk die beurs in de Mauritshal heeft achter gelaten :wink:

@Kees O : Ik weet niet wie die beurs in Houten heeft georganiseerd, maar zou evenzo goed M.Pain i.t.a geweest kunnen zijn.
Van Hilversum weet ik helemaal niets af!

Zo , dit alles weer recht gezet.

Zwolle : parkeren €6,- , ronduit schandalig, kopje koffie €1,90!! is wel ff meer dan 4 gulden!!! Saucijs € 2,40 Belachelijke prijzen.
Ik neem volgende keer wel koffie en brood mee.
Entree €8,- lijkt me netjes

gr Harnold
Raymond Vis
Berichten: 268
Lid geworden op: 19-07-2006 23:35
Locatie: Den Haag

05-02-2007 11:26

Mijn auto hebben ze gelijk
even gewassen , had voor dat geld wel gemogen..

Gr Raymoendo.
Beter goed Waterland Baits dan slecht ...........
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

05-02-2007 13:09

Ik was zaterdag geweest. Specifiek voor 2 dingen: DVD 6 van Korda. Volgens de standhouder zou deze DVD vanaf volgende week in de winkels liggen. Dat ze er nu niet over beschikten had te maken met de ondertiteling. (Ik heb de DVD zelf in de Engelse versie van internet (vraag me niet waar vandaan, dat laat ik doen) en ondanks dat ik het tweede deel van deze DVD ronduit belachelijk vind i.v.m. het stug doorvissen met een systeem dat duidelijk niet werkt (op de manier door Korda toegepast i.v.m. het filmen) en dus ook voor diverse lossers heeft gezorgd.
Maar ja omdat ik deel 1 t/m 5 ook origineel heb, moest 6 er ook maar bij komen...

Vervolgens op zoek naar de Carpcollector. Had aan de standhouderslijst al gezien dat ze er dit jaar niet bij zaten. Desondanks toch op zoek gegaan.
Ik haal elk jaar op de stand iets van één van de Engelse fabrikanten waar Carpcollector de verdeler van is.

Of was???? Heeft iemand informatie over deze verdeler??? Het feit dat ze niet aanwezig zijn geeft het idee dat er iets goed mis zit met deze verdeler. Dus s.v.p. als iemand weet wat er aan de hand is met de verdeler en kan vertellen wat voor gevolgen dit heeft (gaat hebben) voor de levering van de diverse merken/produkten, graag een berichtje!!!

Groet,
Jacob
Mark Gorte
Berichten: 151
Lid geworden op: 12-11-2006 21:37
Locatie: Amersfoort

05-02-2007 13:25

Bootje winnen met een loterij.

Ach, voor sommige mensen is het niet meer dan gewoon even het ding ophalen. Toch, Simon?
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

05-02-2007 14:18

Jacob, er is absoluut niets aan de hand met Carpcollector. Hij was er zelfs met een stand, bij de ingang, met oa Greys!!!
Gebruikersavatar
Ronald Ermes
Berichten: 388
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Schiedam

05-02-2007 15:16

Jacob,

De stand van Carpcollector was bijna niet te missen. Ze stonden tussen Vortex en Paddy in aan de rechterkant na binnenkomst.
Het klopt dat ze niet op de plattegrond stonden, het was namelijk een onderdeel van Paddy zijn stand.

Ik kan je verzekeren dat er niets aan de hand is met Carpcollector... Je kan je spullentjes dus gewoon bij je winkelier bestellen, mits deze afneemt bij Carpcollector :wink:

Gr Ronald.
TTB Baits !
jurrien stam
Berichten: 304
Lid geworden op: 28-09-2004 14:13
Locatie: haarlem

05-02-2007 15:20

Om nog even iets toe te voegen:

Vond de beurs niet slecht, was allemaal redelijk leuk opgezet. Maar denk als je al wat jaartjes vist je echt voor nuttige info komt en niet voor de uitgstalde hengels en boten. Ik wordt daar persoonlijk niet echt warm van!

En dan de ranzige geur van de boilies die ze maakten!?!?
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
fernando breevaart
Berichten: 254
Lid geworden op: 23-05-2006 22:34
Locatie: hellevoetsluis

05-02-2007 15:31

hele leuke beurs zeker voor herhaling vatbaar.
we hebben veel gkocht hebben zelfs zijn maat zijn ouders tussendoor nog even wat spullen komn laten halen omdat we het niet konden dragen maar voorderest zeer geslaagde dag goede lezingen alhoewel wij de pietvogl lezing al gezien hadden in h'sluis toch nog een ker gekeken alleen jammer de lezing van mitsz gemist door dat we met martin sb bezig waren maar ook dar genoeg gleerd dus een top beurs
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

05-02-2007 15:35

Carpcollector? Martijn en ik zijn weer voorzien van alle benodigdheden business end tackle.

Toch handig dat we ze als buren hadden.

Thanks!


Arjan Verkoelen
http://www.karperbootshop.nl

Vortex Karperboten voor en door Karpervissers

http://www.sunrisebaitservice.com

Quality Carpfood
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

05-02-2007 15:56

Nou mijn Ace midget fat flipper heeft een prima debuut gekend, 5 stuks in twee uurtjes. Minder missers dan normaal (3x) en met het verschil dat deze missers allemaal de volgende worp wél een snoek opleverden.

8)
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

05-02-2007 16:17

Dennis, Ronald en Arjan bedankt voor de snelle reactie.

Een hele opluchting dat er niets aan de hand is met de Carpcollector!!!
Het leek me eerlijk gezegd al een beetje raar (gezien de firma's waar ze de verdeler voor zijn).

Toch blijft het jammer dat ze niet hebben aangegeven dat ze wél op de beurs zouden staan via de site van Carp2007.

Eerlijk gezegd kom ik elk jaar maar voor een paar stands en dan ben ik weer vertrokken. Ik heb het niet zo op die winkeliers die er staan (sorry jongens maar het gebeurt zelden dat je echt een beursaanbieding tegenkomt, vaak is het allemaal of oude voorraad of wel nieuw en dus allesbehalve een aanbieding...)

En bij de Carpcollector kun je nog eens goed slagen met bijvoorbeeld de producten van een Enterprise Tackle, waar je bij de hengelsportzaak tot 2x zoveel moet neertellen en vaak nee op het request krijgt.

Ik heb inmiddels begrepen dat er meerdere stands waren dit jaar waarbij men "samendeed" om de kosten te drukken...

Toch blijft het jammer dat er door degene die wél aanwezig zijn maar niet op de lijst staan, dit niet op één of andere manier (misschien via de KWO???) wordt aangegeven.

Ik zal er volgend jaar rekening mee houden. Nu ben ik gedwongen óf een jaar te wachten óf alsnog het dubbele te betalen bij de hengelsportzaak.

Nogmaals bedankt voor jullie snelle reactie.


Groet,
Jacob
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

05-02-2007 16:30

Ik vond het een leuke beurs, maar veel het zelfde, kwa wat er aangeboden werd, en het eerste deel vond ik mooi en over zichtelijk, die 2de hal zeg maar, vond ik meer een rotzooi hoekje.

Ook vond ik de snacks verdomd duur, als het dan ook nog iets was wat je kreeg, was niet van toepassing. Maar als je honger hebt :lol:
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

05-02-2007 16:36

De feestjes waren weer subliem dit jaar. Klasse. Nieuw was dit jaar dat het tweede feestje al op de Spiegel stand begon! Mooi initiatief!!! :D

Volgend jaar weer naar Zwolle...
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

05-02-2007 16:45

Carp'07

t'Was voor mij al weer een aardig tijdje geleden dat ik op deze beurs ben geweest.
Geloof dat de laatste keer in 1999 was, en daarvoor nog een keer in Houten.
Een echte karpersfeer vind ik er nooit hangen, het lijkt meer op een Turkse bazaar.

Het leuke vind ik altijd 'mannetjes' kijken.
En 'mannetjes' heb ik gezien, hoor.
Bij de boillie-boeren stonden deze keer de leukste 'mannetjes'.
Mooi shirt of hemd aan van de boillie-provider en dan de geur van vismeel op de achtergrond :lol: :lol:

Verder ff staan kletsen bij de KSN-stand en daarna huiswaarts getogen.

met kletsende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Hendrik Mienstra (henk)
Berichten: 532
Lid geworden op: 22-12-2005 00:36

05-02-2007 18:33

Christian Hummelink schreef:Nou mijn Ace midget fat flipper heeft een prima debuut gekend, 5 stuks in twee uurtjes. Minder missers dan normaal (3x) en met het verschil dat deze missers allemaal de volgende worp wél een snoek opleverden.

8)


Geweldig gedaan!
Ik zal mijn ACE Small Fat Flipper morgen ook ff laten zwemmen.

Henk,
:D
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

05-02-2007 19:38

Prima beurs vond ik het.
Opvallend ook dat er elk jaar weer veel mensen lopen te zeiken. Als je na een uurtje al weer weg was en je hebt niks nieuws gezien kan ik je verzekeren dat je niet goed gekeken hebt!
Natuurlijk zit het hem in de kleine dingen, maar ik heb toch zeker wel wat leuke dingetjes gezien en wat dingen meegenomen om te proberen. Bij sommige andere dingen ben ik na de bijbehorende uitleg snel weer lachend doorgelopen.
Als je alleen maar door de buitenste paden loopt en niet de moeite neemt om goed te kijken en eventueel vragen te stellen ben je snel uitgekeken en mis je een hoop dingen.
Verder heb ik een enorme hoop bekenden gesproken, ook altijd leuk.
Echte aanbiedingen waren er relatief weinig, maar vooral bij raven heb ik er toch wel een stel gezien.
Eindelijk zijn de paden een keer ruim genoeg en is er fatsoenlijk ruimte om even wat te eten, een hele verbetering!
Wat de prijzen in de catering betreft, als je niet wereldvreemd bent (waarschijnlijk zijn sommige karpervissers dat wel, bedenk ik me nu), had je na kunnen gaan dat dat duur zou zijn. In een dierentuin of pretpark of op een festival of een andere beurs betaal je je ook scheel, je kan er over mopperen of je kan het accepteren als een feit en je eigen eten meenemen als je dat geld er niet voor over hebt.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Ruud Laros
Berichten: 797
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: delft

05-02-2007 19:52

ruud visser had het er ook maar druk mee met petjes uitdelen :)
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

05-02-2007 20:01

haha, wij hebben er zaterdag ook even rondgesjokt.

zoals HPE het al zegt is het mooiste van de dag nog het "mannetjes kijken".

al die "struikjes" die er allemaal rondschuifelen......
heel apart vind ik dat nog steeds, dat de landmacht op oefening gaat op Carp2007 (je hebt ze vast wel gezien, al mensen in camou-kleding op de beurs).
Je zag ze soms nauwelijks, dan vielen ze gewoon weg tegen de horizon van opgestelde (camou) tentjes!

enne, de "horeca" sjongejonge die lui weten wel van prijzen......

Ook gaaf vond ik dat aquariumpje bij de OVB(??) met linksboven dat kleine snoekje, en rechtsonder (heel bang) al die andere visjes, geweldig :)

Ook ben ik nog bijna over m'n nek gegaan van een potje "hazelnut-dip", ik weet niet wat de inhoud van dat potje te maken had met hazelnoot, misschien het feit dat de geur het meest deed denken aan de meest rans zijnde stukje hazelnootpasta wat er bestaat??

Voor de rest was de opzet lekker ruim. Men liep mekaar dit jaa niet op de hakken te trappen tussen de stands.

En er waren zat "nieuwe" dingen te zien, maarja, of je alles toe moet passen.
Wel viel het op dat er enorm veel aanbieders zijn van boilies en aanverwante aas-artikelen.

Ook voerboten waren er volop, misschien is het een gaaf en vermakelijk idee om een voerboten-race te houden op een soort van voerboten-stormbaan? Lijkt me wel lachen.


Nou, op naar volgend jaar.


Wouter
--
Om wat te lachen (iedere dag actueel):
FokkE&SukkE=@ http://www.foksuk.nl

Dringend gezocht: -> link naar een site met dagelijks een nieuwe DirKJaN strip!!!!
Afbeelding
Patrick Kip
Berichten: 720
Lid geworden op: 20-10-2004 21:43
Locatie: Twente

05-02-2007 20:11

2,50 voor een blikje cola lijkt toch nergens meer op?...

Ook vond ik het jammer dat bijna geen enkele winkel een compleet assortiment had, overal een beetje van.....

Gelukkig wel geslaagd voor een rugzakje en 2 solar hangers....

Maarja... het is altijd mooi om te zien wie er nou echt het minste opvalt in z'n realtree camou pakkie... Ook de voerboten die bijna als jacht waren te verkopen (en dan maar volhouden dat ie met windkracht 8 nog vaart) waren best amusant :lol:


Groet,

Patrick
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

05-02-2007 22:27

Zelf heb ik maar een paar leuke nieuwe dingen gezien, van Korda bijvoorbeeld een paar dingen.
Voor de rest veel verbeteringen van andere/bestaande producten.

De boilieboeren rijzen steeds meer de pan uit.


En goedkoper wordt het er ook niet op. Beurs prijzen sloegen neregns op, wel loonde het om goed rond te kijken scheelde zo 10 a 15 euro.

Volgende keer mooi zelf drinken mee nemen :D :D (nederlander he)


Ook zal je volgens mij meer meerval stends etc iets wat ik persoonlijk wel gaaf vond om te zien.


Groeten Joris
Tom Engelen
Berichten: 40
Lid geworden op: 21-01-2007 20:38

09-02-2007 19:58

ik was op zaterdag geweest vond het wel een aardige beurs heb weer wat dingen bijgeleerd en ook wat gekocht amiaud pod en molen erbij gehaald.
ja het eten was duur mja dat hou je toch op elke beurs want iedreen die honger heb of dorst koopt toch wel drm
VISSEN KOST JE VRIENDEN.
VRIENDEN KOST JE VISSEN.