slaan


Martijn Buijl
Berichten: 33
Lid geworden op: 18-09-2006 19:56
Locatie: Brakel

20-09-2006 02:08

Mijn cobra stick opofferen om die vent er even anaal mee te verwoesten tenzij ik het verdiend had natuurlijk.
Peter van der Vaart
Berichten: 9
Lid geworden op: 20-09-2005 13:34

20-09-2006 08:56

Maikel,

Wat ik mis in deze topic (of ik moet hem te snel gelezen hebben), is wat jou reactie is geweest.

groet,
Peter
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

20-09-2006 11:30

Joepie, een geestelijk- en lichamelijk gehandicapte man anaal verwoesten dat is de ware mentaliteit.
Allemaal reacties die de ware karpervisser kenmerkt, of is het allemaal grootspraak en krabbelen de meesten terug mocht het hun zelf betreffen?
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

20-09-2006 14:32

Te triest voor woorden dit. Iemand werpt een blinker over een uitstaande lijn van een nader visser. die wordt kwaad en zonder een aanleiding slaat ie je. Dat is natuurlijk alleen mogelijk waneer de sloot waarin je zit te vissen slechts een meter land en twee meter breed is. Er is namelijk geen enekele ruimte om ergens anders met je blinkertje te spelen. Je bent echt nog te zielig voor woorden wanneer je denkt dat je dan ook nog in je recht staat. Wanneer de betrokken persoon dan ook nog eens minder begaafd is, moet ie maar worden opgeborgen. Ja hoor. Maar waarschijnlijk behandel de de gevangen karpers wel met respect. Pffffff. Get a life.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Peter van der Vaart
Berichten: 9
Lid geworden op: 20-09-2005 13:34

21-09-2006 11:16

Grootspraak ??

Helaas is het daar volgens mij niet bij gebleven. Kan zijn dat er zich ineens twee soortgelijke incidenten voordoen, maar dat lijkt me sterk.

Wat ik ervan gehoord heb is dat de gehandicapte man die geslagen zou hebben, door de heren te water gelaten is. Er is ook een kant van het verhaal dat de man niet bereid was om kleine visjes af te staan die hij gevangen had, en dus daarom te in het water gegooid is. Wat waar is weet ik niet wel staat vast dat in het geval waar ik het over heb de gehandicapte man in het water beland is.

Peter
Gebruikersavatar
Dirkx Smits
Berichten: 353
Lid geworden op: 28-08-2006 22:37
Locatie: De KSN vrije zone

21-09-2006 12:26

Ik zou hopen dat zijn hengel breekt.
Weer een mafkees minder langs de
waterkant. :lol:
Frank de Beer, is niet meer.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

21-09-2006 12:40

Iedereen roept hier wel zo dapper van: "Ik doe dit en ik doe dat". Ik wil
dat allemaal nog weleens zien, als jezelf ervoor komt te staan. :wink:

Wat mijzelf betreft: Ik zal nooit en te nimmer lichamelijk geweld gebrui-
ken, probeer het eerst met woorden op te lossen. Er is één uitzondering:
Ik laat mij nooit en te nimmer door iemand ongevraagd aanraken, die kan
een ferme tik met een blote vuist te gemoed zien. Heb het gelukkig bijna
nooit hoeven te doen; had ook niets met vissen te maken...

Ik sluit deze topic gewoon, omdat het voor DISCUSSIEHOEK geen meer-
waarde meer brengt. :wink:

groetjes Benny