niet geleverde bestelling waterlandbaits


Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

23-08-2006 16:12

Ik zie 3 kampen ontstaan, nog even en we moeten een VN troepenmacht sturen om de vrede te bewaren :-)

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

23-08-2006 16:18

Maar heeft iemand dan voor mij een bollenadresje waar ik wel waar krijg voor mijn geld.....

Oei bedenk me net dat een dergelijk geintje, gezien de hele discussie en de warme gevoelens voor mitz, niet door iedereen gewaardeerd zal worden. Dus even ter verduidelijking....ik twijfel niet aan de goeie intenties van Mitz en zeker niet aan de kwaliteit van zijn bollen.

Zo dat is rechtgezet.
Laatst gewijzigd door Marcel Jansen op 23-08-2006 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

23-08-2006 16:37

Hoeveel van wat had jue gedacht Marcel?

MVG

Klaas
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

23-08-2006 16:44

MArcel,

zoek even verder op het forum daarvoor!! Daar zijn meer dan genoeg topics over geweest.

Overiges is jou antwoord wel weer typerend voor een forum. De topic startter heeft het in ieder geval wel voor elkaar dat jij niet snel WB zal bestellen. Wat m.i. zwaar onterecht is ten opzichtte van Mitsz en zijn bedrijfje te meer omdat Mitsz niet zelf heeft kunnen reageren.

Afijn nog steeds niets gewonnen maar nog steeds alleen maar verloren.
Puik werk!!

gr. Rene
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

23-08-2006 16:48

Cinquante et un van dattem, Klaas :lol:
ff v==
Jan van Groen
Berichten: 105
Lid geworden op: 31-03-2006 15:56
Locatie: Heemskerk

23-08-2006 16:54

Ben het niet helemaal met je eens Rene.
ten eerste weten de mensen nu wat er speelt bij Waterlandbaits en kunnen hier best wel begrip voor op brengen.
ten tweede zijn de verhalen over Mitsz zijn bollen zo goed, dat dit in mijn ogen geen consequentie voor zijn bedrijfje.

Gr. Jan
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

23-08-2006 16:59

Inderdaad zal Mitsz denk ik niet veel klanten verliezen.
Wat wel een voordeel is van dit topic is dat een deel van de klanten nou weten waar ze aan toe zijn.
En dat er een stuk meer duidelijkheid is.
Laten we nou maar afwachten totdat Mitsz er weer is en zijn tegen antwoord heeft gegeven.
Misschien heeft hij het inderdaad wel opgestuurd en is het de fout van tpg bijvoorbeeld.
Tot dan blijft het tog gissen naar een antwoord.

Groeten Joris
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

23-08-2006 17:05

Afbeelding

Slotje...
ff v==
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

23-08-2006 17:05

wat word ik hier moe van een nette hardwerkende hollander de grond in te trape.zeker allemaal geen ondernemer zelf.En dan daar bij hoe kun je zo dom wezen om vooruit te betalen ga het gewoon zelf ophalen scheelt een hoop geziek.MITZS tot na de vakantie kom ik lekker weer die top bolies bij je halen en dan uiteraat pas betalen

(ps hoor ik nu ook bij de kontvingerclub lijkt me heerlijk
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

23-08-2006 17:22

Remon,

Nou moet het niet gekker worden......nu is het de fout van de gedupeerde.

Je kan ook te ver gaan met handen boven iemands hoofd houden.

Mitsz als persoon wordt hier niet aangevallen

De kwaliteit van de boilies wordt hier niet in twijfel getrokken

Maar 1 ding is duidelijk.....puur zakelijk bekeken is het niet zo netjes wat hier gebeurd is.

Iemand besteld op internet boilies.....wat volgens de site gewoon kan
Krijgt een bevestiging dat de bollen geleverd kunnen worden binnen de gevraagde termijn
Betaald vervolgens keurig netjes vooruit....

en wacht
wacht
wacht

Stuurt (naar later blijkt) voordat het "bedrijf" op vakantie gaat een paar paniek mailtjes......

En hoort tot op de dag van vandaag niks meer.

En nou wil jij beweren dat dat de fout is van die arme Roderik.

tsja.
Theo Belt

23-08-2006 17:25

Negatieve publiciteit is ook publiciteit!!!.....
Willem Barnas

23-08-2006 17:35

Whoehahahahahahaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

sybe mellema schreef:Het zal je maar gebeuren.
Alles goed voorbereid, strategie bepaald, vol goede moed over de komende frankrijk trip, en worden de boilies niet geleverd. :cry:
Gelukkig draai ik zelf, en genoeg op vooraad om een tijdje te overbruggen. :D


En mag ik dan ook even een heilig huisje omver beuken?

Weet je dat jouw Leeuwarder hengelsportparadijs mij ook een keer meer dan een maand heeft laten wachten en -tig keer heeft laten bellen voor fokking 25 kilo maples en dat terwijl... Laat maar... Gelukkig gaf 'die meneer met dat wat langere haar die ik even wilde spreken' me uiteindelijk 15% korting om het leed wat te verzachten want ik kon opeens geen mooie maples meer krijgen en er dus niet mee voeren. erg vervelend is dat, hoef je niet eens voor naar Frankrijk.

:D :D :D

Het is nergens beter, overal gaat van alles mis en wie is altijd de Jan met de korte Lul, de klant en niemand anders. Ik wacht nu ook al weer meer dan een maand op een paar zakkies gamakatsu super hooks. Ik heb er al drie keer om gevraagd, men heeft mijn naam adres en telefoonnummer nu al twee keer opgeschreven want één keer kwijtgeraakt, zou mij op de hoogte houden, maar men verwachte dan men 'eind van de volgende week' de shit in huis zou hebben, maar nee hoor. daar zit ej dan weer voor Jan met de...

...juist ja te wachten op een telefoontje.

En dan blijft het stil en verbrand je maar weer 6 liter belachelijk dure benzine om te gaan kijken of het wellicht misschien met enig geluk en mazzel want je weet maar nooit toch is binnengekomen.

maar nee hoor... :cry:

maar moet je daar dan op een kletsclubforum aan een stekl vreemden gaan vragen wat er loos zou kunnen zijn teriwjl het toch wel duidelijk is dat Mitsz het zo goed als in zijn eentje doet allemaal?

Mensen, ga een topic starten over dat de wulp weer in het land is en dat hij zo'n mooie kromme snavel heeft of zo, pfffffff....

Oh ja en ik ken mitsz aardig ja en ik mag 'm ook nogal en hij sponsort me niet.

hoi,
Willem 8)
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

23-08-2006 17:53

waar gewerkt word, worden fouten gemaakt..
en wie geen fouten maakt is werkloos!!

wat een heibel om een kleinigheidje..
als je wat besteld bij een leverancier en je krijgt het niet op tijd doe je beklag bij de leverancier. en hem niet te pakken kunnen krijgen is bull! ik heb hem altijd vrij snel te pakken kunnen krijgen..

maar wat hier op het forum gebeurd vind ik wel een beetje laag. zijn bedrijfje word hier zo de grond in getrapt dit verdient geen enkel bedrijf..

hoop dat iedereen die problemen heeft met Waterland baits zijn bestelling snel moge ontvangen en dit zal ook een wijze les zijn voor Waterland. je weet nu waar een zwakheid zit dus kun je er aan werken..

En nee ik word ook niet gesponsort maar mag hem wel graag.

Gr. Remko
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

23-08-2006 18:01

Ik wacht nu ook al weer meer dan een maand op een paar zakkies gamakatsu super hooks. Ik heb er al drie keer om gevraagd, men heeft mijn naam adres en telefoonnummer nu al twee keer opgeschreven want één keer kwijtgeraakt, zou mij op de hoogte houden, maar men verwachte dan men 'eind van de volgende week' de shit in huis zou hebben, maar nee hoor.


heey willem, anders verbrandt je nog wat meer benzine en rij je naar lelystad. raven heeft genoeg, en anders heb ik nog wel een voorraadje, ik heb alle maten 8)
(is wel 5 min. verder rijden)
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Marcel Jansen
Berichten: 123
Lid geworden op: 03-05-2005 16:08
Locatie: randstad

23-08-2006 18:05

Dennis van den Bogaert schreef:Beste,

Mitsz is een man met een hart van goud die GIGA tegeslagen heeft gekend in zijn leventje en van zijn hobby/passie zijn werk probeert te maken.

Helaas heeft ie zich wellicht "iets" vergist in de massahysterie die zijn artikel icm de goede resultaten met zijn aas teweeg hebben gebracht.

Het is zo dat WB in principe een eenmans bedrijfje is en hij momenteel werk te verrichten heeft voor 20 man.
Ga er vanuit dat ie zich minimaal 6 dagen in de week 15 tot 20 uur per dag de blubber werkt maar daarbij nog 50 uur per dag te kort komt !

Ik heb het genoegen regelmatig bij hem over de vloer te komen(al is het alleen maar om van zijn kookkunsten te mogen genieten.. :wink: )en als ik dan zie hoe druk hij het heeft,zakt mijn broek daar van af !

Voorbeeld:
op een middag komen Ray en ik bij hem langs en zien bij toeval zijn gsm op tafel liggen en zie dat hij 96 ongelezen sms-jes heeft :o
Deze waren enkel van die dag !
Deze horen uiteraard gelezen en beantwoord te worden was het niet dat hij al bijna niet door de stroom emails heen kwam !

Goedlul als Mitsz is gaat ie dan ook nog eens rustig belangeloos zitten telefoneren met mensen die hem enkel bellen voor zijn aaskennis en waar ie verder geen geldelijk gewin bij heeft.

Wat ook een rol speelt is dat ie door externe problemen zoals draaiers die hun afspraken niet nakomen/niet leveren,koeriersdiensten die er werkelijk een KLOTEzooi van maken gewoonweg hulpeloos moet toezien hoe er met zijn beginnend bedrijf wordt gesold !





Maar er kan toch niet gezegd worden dat alles koek en ei is.
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

23-08-2006 18:12

Remko,

ik denk niet dat iemand het hier in het zin heeft om iemand zijn bedrijf de grond in te trappen, ik kan me dat niet voorstellen in ieder geval.

Mitsz levert een aardig nuttige bijdrage aan dit forum in mijn ogen, maar zijn bedrijf staat daar los van.

Van mij mag dit topic ook op slot. Het punt is gemaakt en laat Mitsz zelf zijn conclusies trekken.

Overigens voor de beheerders: Als er zoveel comotie bestaat over het bekritiseren van een bedrijf zou er overwegen kunnen worden omdit in de huisregels te beperken/verbieden.
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

23-08-2006 18:14

Amen
ff v==
Jan Pronk
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-08-2006 18:03
Locatie: Amsterdam

23-08-2006 18:19

Hallo collega's,

graag wil ik ook even mijn mening laten horen omtrent dit onderwerp.
Wat mij opvalt is de laksheid van mensen vandaag de dag, waarschijnlijk komt dat gewoon door de hedendaagse maatschappij waarin we leven. Wat ik bedoel te zeggen is dat er zo'n twintig jaar geleden nog geen webwinkels waren, laat staan van dit soort forums waarop iedereen zomaar en op wat voor wijze dan ook zijn mening kan laten horen. Twintig jaar geleden ging je naar een winkel toe en bestelde je rechtstreeks bij de eigenaar. Omdat vandaag de dag alles automatisch gaat, waar ook de meute maar vanuit gaat, wordt men laks. Als ik iets bestel en ik krijg een bevestiging hiervan, men vertelt mij wanneer ik de producten kan verwachten tuurlijk reken ik er dan op dat deze op tijd geleverd worden. Maar is dit na een dag of drie, of zoals sommige hier lopen te vertellen na anderhalve maand, nog niet binnen dan ga ik aan de bel trekken!! Zoals iedereen ondertussen ook weet is Mitz zeer actief op het forum (vaak meer informatie verschaffende berichten dan reclame), Mitz z'n website en de telefoonnummerS van Mitz die ook diverse mensen in hun bezit hebben. Wat ik hiermee bedoel blijf niet domweg afwachten maar ga er achter aan en heb respect voor beginnende ondernemers, vertel hun rechtstreeks wat er fout is gegaan, want ZO los je problemen op.
Ook de lafheid van mensen vandaag de dag, want ik weet zeker dat de meeste mensen die hun negatieve reacties op dit forum plaatsen dit heeeel anders zullen formuleren als het gaat om een face-to-face situatie. En dan komt daar nog eens bovenop dat de persoon waar de reacties overgaan niet KAN reageren omdat (zoals iedereen nu weet) deze van zijn vakantie aan het genieten is.
Dan durven mensen ook nog dingen te zeggen als dat hij nu, omdat het toevallig hoogseizoen is, niet met vakantie mag gaan. Mensen weten niet waar ze over praten....de persoon in kwestie heeft ook nog een zoon in z'n eentje op te voeden en is dus ook afhankelijk van schoolvakanties e.d.

Ik ga mijn pleidooi maar afsluiten......

Heb je problemen? Probeer het rechtstreeks op te lossen, tuurlijk mag je hier je commentaar e.d. leveren, maar doe dit met respect en probeer het van meerdere kanten te bekijken!!

De bollen....

Jan
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

23-08-2006 18:19

Harnold Kikkert schreef:
elco kuipers schreef:


Ik wil me nergens mee bemoeien



Doe dat dan ook niet. ---> dat is een quote van jou


Ik wist dat je dit ging zeggen.

Harnold,

Zeg nou eens eerlijk, als jij alles leest en je zou niet het vriendje van Mitsz zijn, een buitenstaander dus, zou je dan nog bij je mening blijven?
Laatst gewijzigd door elco kuipers op 23-08-2006 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wilg is, is een heg
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

23-08-2006 18:21

willem de groot schreef:wie gaat er nu op vakantie in het hoogtij seizoen voor de verkoop van je boilies...........zelfde als een strandtenthouder zijn tent dichtgooit en zelf op vakantie midden in een hittegolf....................dom zeg...


Wat een weerstand...........vooral van de vrienden kontvingerclub van mitzs, krijgen jullie hier nu flinke korting voor?

Vriend van mij heeft ook wel eens wat besteld..........bevestigingsmail gekregen en pas 1,5 maand later zijn spullen gekregen.............te gek voor worden toch.............


Willem,
Als vader van een 11 jarig zoontje ben je nu eenmaal afhankelijk van de schoolvakantie's, dat deze weer in het hoogseizoen vallen is puur toeval, dacht ik!?
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

23-08-2006 18:31

@Willem,

Als je toch niks zinnigs te melden hebt, zeg dan liever niks :evil:
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
sybe mellema
Berichten: 82
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: franeker

23-08-2006 18:47

Hengelsportparadijs. :D
Die ouwe toko. :wink:
BOILIES DRAAIEN : leuker kunnen we het niet maken , wel makkelijker
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

23-08-2006 19:09

Wanneer Mitsz door de grote vraag naar zijn producten niet in staat is zijn producten te leveren moet hij dit ook op zijn site kenbaar maken en aan geven dat de producten door de grote vraag op dit moment niet op redelijke termijn leverbaar zijn.
Maar hij moet niet mensen 2 of 3 wkn laten wachten en dan lekker op vakantie gaan zonder zijn bestellingen aan hun te hebben geleverd.
Het is op dit moment vakantie periode en misschien hebben deze mensen hun bestelling gedaan om er in hun vakantie gebruik van te gaan maken.
Voor mij geld dit in ieder geval wel ik dacht op 8 Augustus bepaalde ingredienten te bestellen voor mijn boillie mix maar vandaag 24 Augustus nog steeds niets ontvangen terwijl ik wel aan mijn betaling verplichting heb voldaan!
In de tussen tijd meerdere malen Mitsz gebeld en daar voor ook nog meerdere malen hem gemaild te hebben.
Hij heeft mij afgelopen Donderdag door de telefoon belooft dat mijn bestelling voorrang krijgt en zeker voor Dinsdag geleverd zou worden,nou ik kan je vertellen ik zit nog steeds te wachten op de levering van mijn bestelling!!
Je begrijpt dat ik me nu aardig in de zeik genomen voel ondertussen en heb ik nog steeds geen boillies kunnen draaien terwijl mijn vakantie onder tussen begonnen is,hier voor nog bedankt Mitsz!!
Kijk als ik van te voren wist dat ik de bestelling nu nog niet zou hebben had ik uiteraard al lang geprobeerd ergens anders de ingredíénten te verkrijgen.
Oh,ja nu ik toch bezig ben misschien is er iemand die een adres weet waar ik Aminol,VLT vismeel,en goede vis olie kan krijgen of goede vriezerbaits ,het ziet er naar uit dat ik mijn producten toch ergens anders moet halen wil ik nog aan vissen toe komen mijn vakantie!
Ik wil dus wel even duidelijk hebben dat Mitsz mij persoonlijk belooft heeft de verzending voor hij op vakantie ging nog in orde zou maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wanneer deze week voor als nog mijn bestelling geleverd wordt zal ik dit ook kenbaar maken op dit board maar eigenlijk geloof ik hier al niet meer in.

Beste Harnold/Dennis
Volgens mij reageren jullie met een vel gekleurde bril ten aanzien van Waterland Baits,aangezien jij en Mitsz zaken met elkaar doen
Het maakt wel degelijk uit of Mitsz op vakantie is dit betekend namelijk dat hij waarschijnlijk nog eens 2 a 3 wkn moet wachten op zijn bestelling.
En Harnold ik had graag een reaktie van de man himself gehad hoor.

Beste Michel
Ik zou de bestelling zelf op halen,maar dit kon volgens onverklaarbare reden van zijn kant in eens niet.

Beste Remco
In mijn geval is het geen fout maar iemand bewust met een kluitje het riet in sturen om van het gezeik af te zijn.
Gr Mark
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

23-08-2006 19:16

Hengelsport osdorp heeft op dit moment hele goeie freezers en aminol
en visolie die bollies zijn erg goed gezien de reseltaten
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

23-08-2006 19:27

Gelukkig komt er nu opbouwende kritiek los, kosten wel wat moeite van een aantal onder ons. Kritiek geven is mooi zal wel opbouwend moeten zijn wil je er iets mee kunnen. Je toont daarmee respect voor de persoon in kwestie. Is dat respect weg dan is elke discussie zinloos in mijn ogen. Het gemak waarmee sommige onder ons mensen neersabelen geeft aan dat er door die personen weinig over
medemenselijkheid wordt nagedacht.

Peter