stekken pikken


Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

07-08-2006 17:32

Heel triest ja!
Wie gaat er nu weer een heel ecosysteem verzieken omdat er iemand op zijn stek zit! Zoiets moet ik niet zien, dan krijgt die persoon echt problemen. Ik snap niet dat zo iemand zich karpervisser durft te noemen... :evil:

Als ik weet dat er ergens iemand een voersessie aan het houden is ga ik daar niet vissen, dat zou je zelf ook niet leuk vinden.
Als je het niet van elkaar weet, dan is er niks aan te doen, dat heb je nu eenmaal in zo'n druk landje!
Run to the water.....
randy nieman
Berichten: 293
Lid geworden op: 15-06-2002 02:00
Locatie: Alkmaar

08-08-2006 15:16

eddy jongeneel schreef:
randy nieman schreef:
Mark kuiken schreef:Heb het dit weekend meegemaakt, vorig weekend, zaterdag ochtend gezeten. 4 vissen gevangen, mooie stek.
Tijdens het vissen kwamen er wat mensen voorbij en sommige kwamen een praatje maken. een daarvan was een zogenaamde zeevisser, Geen karpervisser!!!! deze week donderdag gevoerd, komen vrijdag aan om te voeren, zit onze zogenaamde ZEEvisser op de stek. hij zou ff het hele weekend er gaan ztten met zijn maat!! wat een ongelofelijke *%$# . Dit vind ik gewoon echt zielig, wil niet zeggen dat die stek van ons is, maar eerst kijken en liegen en dan later er zelf gaan vissen, erg laag!
Maarja dit weekend ergens anders gevist! een run, geen vis.

Grtz Mark


Hey Mark pb me ff wie, wat en evt waar.....Echt diep triest dit!.

mvg,

Randy


WAT WIL JE DAAR AAN GAAN DOEN DAN!!!!!!!!!!!!!!!


Eddy,
Alleen weten waar het gebeurd is. Als dat mag hoor ????.
kaas stad !!! kaas karper !!! kaas aas !!!
mathijs doomen
Berichten: 149
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: grijpskerk

09-08-2006 14:49

ja ik haat stikkenpikkers en wens ze alles toe wat ze mij ook wensen
alleen NOOIT DE NATUUR VERPESTEN DOOR ZEEP OF IETS DERGELIJKS
dat is je eigen schoenen verbranden
als je wilt genieten van de natuur ga dan vissen
thijs buizert
Berichten: 14
Lid geworden op: 09-10-2006 21:09
Locatie: utrecht

10-10-2006 20:10

slecht bezig met die zeep gewoon niet doen vind ik ;)
maar veder jah als er iemand op je stek zit is wel zwaar klote maar er altijd nog wel tweede stek om je geluk te beproeven.....
zo had ik laatst ook een stek in me hoofd en die was bezet koos anderen stek haalden er 2 uit tog netjes????
dikkie dik tijd :)
Gebruikersavatar
Michael Bayo
Berichten: 67
Lid geworden op: 20-06-2006 21:37
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

10-10-2006 22:20

Als ik heb gevoert en der zit iemand dan heb ik gewoon pech.
Dan vertel ik niet eens dat ik heb gevoert, wens die geenen suc6 en ga op zoek naar een anderen stek of water.
Als hier op me thuis water een bekende of ik gaat voeren dan stuuren we naar iedereen een SMSje dat werkt het fijnste.
Maar dat iedereen zo jankt altijd van dit is mijn stek der is geen 1 stek van iemand. Want iedereen betaalt gewoon netjes zen lidmaatschap dus wees verstandig en ga ook niet lige vechten aan de waterkant ( wat ook wel eens gebuurt.)
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

10-10-2006 22:33

hier in hengelo heb je ook zo'n irritant rot joch die op 4 stekken aan het claimen is op een water van 1ha.. als ik hem zie lach ik hem altijd vrolijk toe als ik weer eens op zijn stek zit.

ik ga toch ook niet een heel water claimen als ik het hele water aan het bevoeren ben :-?
marc heerema1
Berichten: 516
Lid geworden op: 29-09-2005 12:22
Locatie: almere

10-10-2006 23:17

Als ik zit te vissen en ze beginnen een praatje vang ik niets en mocht ik er perongeluk toch een vangen waar ze naast staan is het met een banana boilie en de eerste in tijden....

Verder kan je niets doen.
mijn waarheid hoeft de jouwe niet zijn

http://www.hsvog.nl/kca/index.htm
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

11-10-2006 10:01

je lijkt mij wel, nooit wat vertellen aan voorbijgangers.

is normaal gesproken de beste manier, dan heb je idd zelden last van die figuren, had toevallig afgelopen zomer maar 1x dat er stekkenpeesertjes op het juiste moment(voor hun dus) langskwamen, als je net een 30-er binnenhaald... en de volgende ochtend kon ik deze klanten dus even naar een andere stek verwijzen... heeft ook wel een beetje te maken wat voor persoonlijkheid je bent... denk niet dat er veel peesers weggaan voor een "adje" type.....succes
peter andrae

11-10-2006 15:19

Dat ligt er maar net aan op welk water je voert op circuit water word voeren zowieso al moeilijk dan moet je niet gek staan te kijken als er iemand op je plek zit,niemand heeft iets te claimen.


mvg peter.
Gebruikersavatar
Laurens de Waard
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-05-2006 22:07
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

11-10-2006 19:09

Als iemand bewust op mn plek gaat zitten omdattie weet dat ik daar voer vind ik t gewoon diep triest, en zal m er zeker op aanspreke.
Maar iemand die daar toevallig ook gewoon vist, sow what? Als je gaat voeren weet je vaak toch al dat er mogelijk ook andere vissers op dat water komen?
Kijk, leuk is anders, maar toch, iedereen betaalt zn lidmaatschap toch?
Volgende keer beter hoor...

Ik heb het zelf ook wel is dat mn stek bezet is, en ga dan gewoon heel ergens anders zitten, maar het zal niet voor het eerst zijn dat ik daardoor een nieuwe goede stek ontdek... (en ook vaak zat dat het dan keihard blanken is :evil: )
Rick Jansen
Berichten: 618
Lid geworden op: 04-01-2006 11:49
Locatie: Wijhe

11-10-2006 19:15

als ik voorvoer doe ik dat zo stiekum mogelijk en gras weer recht opzetten als je weer weg gaat en als iemand iets vraagt zeggen dat je niet hebt voor gevoerd en nog niks gevangen hebt bij mij zit dus haast niemand op me stek :)
rene pilske
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-09-2006 19:01
Locatie: Terheijden

11-10-2006 23:50

Rick Jansen schreef:als ik voorvoer doe ik dat zo stiekum mogelijk en gras weer recht opzetten als je weer weg gaat en als iemand iets vraagt zeggen dat je niet hebt voor gevoerd en nog niks gevangen hebt bij mij zit dus haast niemand op me stek :)


Ik weet niet hoe slim de gemiddelde visser in Wijhe is als ze daar intrappen.

Ikzelf trek altijd mijn duikpak aan en snorkel dan naar mijn stek en dump dan mijn voer. Let wel altijd op de mensen die hun hond uitlaten dat zijn echte stekkenpezers. :lol:
Rick Jansen
Berichten: 618
Lid geworden op: 04-01-2006 11:49
Locatie: Wijhe

12-10-2006 15:52

zijn best slim maar ze denken nu allemaal dat ik maar heen weinig vang :lol:
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

12-10-2006 16:35

Tja en volgens mij zijn er meer vissers uit Wijhe actief op die forum en die zien jou dit zeggen. 8) :wink:

Ik zou nooit op een plek zitten als iemand er voor voert. Maar het is mij vaak zat gebeurd dat ik ergens zit te voeren dat een of ander figuur toch op m'n stek zit. Wat ik dan doe is gewoon weg lopen en een andere stek opzoeken. :lol: En die resulteert soms in aangename verrassingen. 8)