Ik trek mezelf de haren uit de kop! ik vang ze niet meer!


Plaats reactie
mark van Asperen
Berichten: 73
Lid geworden op: 07-07-2006 14:34
Locatie: leeuwarden

07-07-2006 14:50

Wie kan mij helpen! ik vis al tien jaar op graskarper in een groot park bij mij in de buurt! elk jaar vingen we hier veel vis. Ook dit jaar begon het weer te kriebelen want het zit daar alleen al heerlijk met deze warme avonden. Maar nu het probleem, ze happen niet meer! zowel aan de oppervlakte niet als op de bodem ik heb nu drie avonden gezeten zonder resultaat. verschillende stekken etc. Ik vis altijd met een schuivend loodsysteen en een onderlijntje. ik vind het niks om daar met een vast loodsysteem te gaan zitten. mijn recept is de laatste twee jaar roggebrood met stroop geweest. dat ging perfect tot dit jaar aan toe. een maatje van me heeft op een nacht nog wel twee gevangen hiermee. maar ik na drie dagen nog niks. wat zou ik nu kunnen proberen om men onthaakmat weer nat te krijgen? Ik ben de enige die daar met dat voer vist, voeren die ik nooit want ze zitten daar echt overal. ik weet dat anderen met mais en kaas etc. ook zeer slecht vangen.

Heeft iemand ervaring met zulk soort praktijken? of heeft iemand tips, ik hoor ze graag!

Of een ander systeem aan de hengel?

Alvast bedankt .
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

07-07-2006 14:59

Penhengel of drijvend, en blijven lopen/zoeken dat wil op alle vijvers in Leeuwarden.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

07-07-2006 15:00

kikker ewrten / zoete fluo pop-up of zo.

met de zoekfunctie kan je genoeg vinden over met wat voor aas op graskarper te vissen.

gr,

michel
Mike van Zwam
Berichten: 286
Lid geworden op: 14-09-2005 22:58

07-07-2006 16:43

Ik heb een keer boilies gevonden speciaal voor de graskarper.
Ik dacht dat je deze bij nutrabaits of starbaits kon bestellen.