ik ben bestolen


Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

21-04-2006 13:20

Beste Remon!

Kloten man! Echt diep triest, zulke mensen!
Maar even terzijde...
Hoe zit het met de dagwaarde dan?
Krijg je gewoon het volledige bedrag terug (=aankoopprijs)
Of krijg je alleen de dagwaarde van je spullen terug?
Laatst gewijzigd door Gerben Lievers op 21-04-2006 13:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-04-2006 13:20

sam claus schreef:Het kan mischien stom klinken, maar wrm maak je geen lijstje met je spullen en hang deze op in viswinkel.
Vraag dan de medevissers, dat ze je contacteren als iemand deze spullen verkoopt.
hoe luid het ook al weer? ==> baat het niet dan schaad het niet

tevens veel moed toe gewenst
mvg


En dan wordt jij gebeld ..... er zit iemand te vissen met spullen die erg op de jouwe lijken. Wat ga jij dan doen?

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Johan Huijsmans
Berichten: 181
Lid geworden op: 24-03-2006 16:33

21-04-2006 16:11

ja wat denk je?

spullen terug halen denk ik!
jeroen van der hulst
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-05-2004 15:10
Locatie: Nijverdal

21-04-2006 16:14

Johan Huijsmans schreef:ja wat denk je?

spullen terug halen denk ik!


Is dat niet heel simpel gedacht? Hoe was je van plan dit te doen dan?terugstelen? Lief vragen of hij het terug wil geven? Het klinkt wrang, maar je trekt altijd aan het kortste eind. :cry:
de waarheid zit in t midden
jeroen van der hulst
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-05-2004 15:10
Locatie: Nijverdal

21-04-2006 16:15

Sterkte man, ik dacht er pas aan toen ik de vorige al gepost had :oops: :oops:
de waarheid zit in t midden
Gebruikersavatar
Johan Huijsmans
Berichten: 181
Lid geworden op: 24-03-2006 16:33

21-04-2006 16:20

eej, moet jij eens opletten of ik mijn spullen terug krijg!

zijn jullie van die mietjes ofzo die netjes vragen of dat wel echt van hun is en hoe ze er aan komen?
als ik mijn spullen herken neem ik ze gelijk mee of hij nou wil of niet.

daarna gaan we samen de verkoper opzoeken en slaan we hem om de beurt tot hij niet meer lopen kan :D
jeroen van der hulst
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-05-2004 15:10
Locatie: Nijverdal

21-04-2006 16:53

[quote="Johan Huijsmans"]eej, moet jij eens opletten of ik mijn spullen terug krijg!

zijn jullie van die mietjes ofzo die netjes vragen of dat wel echt van hun is en hoe ze er aan komen?
als ik mijn spullen herken neem ik ze gelijk mee of hij nou wil of niet.

daarna gaan we samen de verkoper opzoeken en slaan we hem om de beurt tot hij niet meer lopen kan :D[/quote]

ja en ik pak men opa's buks en dan schieten we hem overhoop :-? :wink:
de waarheid zit in t midden
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

21-04-2006 17:11

Tja en dan de rest van je leven in de gevangenis zitten dan kun je helemaal niet meer vissen :cry: maar het is knap brutaal dat ze je spullen uit je schuur gejat hebben. Volgens mij is niks meer veilig in nederland als het zo door gaat :evil:
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

21-04-2006 17:47

Lijst van gestolen spullen

1 keer carpcatcher bt4 met dieptemeter
2 keer longcast bigbaitrunner shimano
3 keer 6500b shimano
3 keer pb bleu spirit 2.75 lb
3 keer rx digitaal fox
1 keer reciever rx fox
1 keer presentatie set iluminated zwingers met verlichtin fox 4 stuks
1 keer fox stoel
1 keer oval plus fox
1 keer fox evolution rugbox
1 keer fouderaal evolution
1 keer schep net ultimate platinum plus shimano floater
1 keer onthaak mat nash
1 keer verekijker
4 keer verschilende popups solar starbaits
1 keer opberg boxs fox met al wat daar inzat
1keer pb ondelijnen tas afgeladen met draad haken naalde schaar een waarde van ik denk toch al gauw €300,-
2 keer easyloader pva fox
2 keer koker pva
en dan al wat er nog in de rugtas zat lood beckleads katepult spods bewaarzak bolliedips noem mar op
1 keer viskruiwagen
1 keer mustang carpsounder rodpod rvs

vandaag gebeldt door de verzekering gaan een raport op stellen en dan binnen twee weken krijg ik geld gestort gelukkig




nog even voor de dieven krijg de rotkanker mar

beetje grof mar wel lekker

voor een ieder die wat aanbood bedankt mar denk dat ik over 3a4 weken weer naar de waterkant kan gaan met een niewe set
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

21-04-2006 18:34

Greets Gino
Gebruikersavatar
john bakker
Berichten: 75
Lid geworden op: 18-05-2005 00:04
Locatie: grootebroek

21-04-2006 19:40

zwaar klote man. ik hoop dat je alles snel terug hebt en dan die eikels als nog vind. ik heb om die zelfde reden mijn spullen tegenwoordig in huis staan en niet meer in de garage. sterkte
lou van houten
Berichten: 73
Lid geworden op: 12-09-2005 16:34
Locatie: Giekerk-Friesland

21-04-2006 20:16

Remon,

Misschien hebben de dieven de boodschap wel gelezen, er wordt hier genoeg over materiaal gepraat en krijgen via dit forum voldoende informatie over wie wat heeft.
Wanneer deze personen ook nog redelijk in de buurt wonen is het een fluitje van een cent, of in dit geval een van 5000 euro!

Lou,
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

21-04-2006 21:41

lou van houten schreef:Remon,

Misschien hebben de dieven de boodschap wel gelezen, er wordt hier genoeg over materiaal gepraat en krijgen via dit forum voldoende informatie over wie wat heeft.
Wanneer deze personen ook nog redelijk in de buurt wonen is het een fluitje van een cent, of in dit geval een van 5000 euro!

Lou,



Het zou toch te gek voor woorden zijn wanneer je ergens hard voor gewerkt hebt of gespaard en dan koop je iets waar je trots op bent. En dan wil je dit mee delen met mede vissers onder ons en waar dan misschien wel een aantal "vreemden" tussen zitten die je dan met een bezoekje komen vereren en je spullen meenemen.

Ik denk dat hier wel een kern van waarheid in zit.

Ik heb eens iets soortgelijks meegemaakt met een kennis die een flatscreen kocht, toendertijd nog niet te betalen maar hij wou en zou er eentje hebben. Later die week de doos aan de straat gezte met oud papier en een paar dagen later op klaarlichte dag, je raad het al weg tv.

Het blijft natuurlijk zwaar k*t als je dit overkomt en ik heb het zelf nog niet meegemaakt en ik hoop het ook niet me te maken.

Alles is te vervangen voor nieuw, maar je hebt toch een bepaalde band met je oude spullen.
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
maurits alberda
Berichten: 679
Lid geworden op: 19-08-2004 10:48
Locatie: Trakker Trident As

21-04-2006 21:53

echt klote,


Soms kom ik wel eens thuis in de zomer en dan heeft mijn stiefvader de garage deur helemaal openstaan zodat iedereen die langsrijd mooi mijn spulletjes kan zien! ik heb er wat van gezegt maar hij vergeet het steeds, dus heb gezegt al word er wat gejat mag jij alles betalen! maar gelukkig woon in blijkbaar in een trouwe buurt!

Sterke,

Gr Maurits
Een mens met lange armen heeft veel bereik in het leven..
lou van houten
Berichten: 73
Lid geworden op: 12-09-2005 16:34
Locatie: Giekerk-Friesland

22-04-2006 09:04

Ik ben het daar helemaal mee eens dat anderen van je eigendom af moeten blijven, gewoon een stukje opvoeding, en respect hebben voor...., maar jaloezie kan vreemde dingen met sommigen doen!
Maar dit is nooit goed te praten natuurlijk, en wat te bedenken van de privacy die geschonden is en de emotionele waarde van de hengelsportuitrusting, je hebt toch een bepaalde binding daar mee.
Het mooie van z'n forum is met zielsverwanten lekker frank en vrij te kunnen ouwehoeren over van alles en nog wat, want het is tenslotte ook leuk om dingen met elkaar te delen over deze fijne hobby, maar niet op deze manier.
De persoon of personen die hier verantwoordelijk voor zijn waren heel goed op de hoogte dat moge duidelijk zijn, en laten we eerlijk zijn, mensen die niets hebben met vissen, hebben ook geen flauw benul over de waarde van dit soort materiaal!

Lou,
John Suvaal
Berichten: 94
Lid geworden op: 27-04-2003 02:00
Locatie: Spijkenisse

22-04-2006 10:41

Remon, om te beginnen vind ik het zwaar klote voor jou dat jij je spullen kwijt bent.
Ik krijg haast het idee dat het collega vissers zijn die het op jouw spullen gemunt hebben.
Bij een 'normale' inbraak zijn het vaak junks die hun gang gaan, en geloof me die nemen fieten, scooters en boormachine's mee ect....... , maar visspullen???

Als ik jouw lijst zie dan constateer ik dat ze het speciaal gemunt hebben op jouw visspullen.
Heb jij niet onlangs onbekende gasten op bezoek gehad toen jij aan het vissen was? Ben je gevolgd?

Wat jouw is overkomen, was voor mij de reden om destijds te gaan vissen waar je geen ongenode gasten krijgt, zodat niemand de mogelijk krijgt om je spullen te 'checken'.

Je hoop voor je dat de verzekering snel uitkeerd, zodat je gauw weer kan gaan vissen.

Gr. John.
sam claus
Berichten: 32
Lid geworden op: 22-06-2004 13:35

22-04-2006 11:29

[quote="Marc Schrikkema"][quote="sam claus"]Het kan mischien stom klinken, maar wrm maak je geen lijstje met je spullen en hang deze op in viswinkel.
Vraag dan de medevissers, dat ze je contacteren als iemand deze spullen verkoopt.
hoe luid het ook al weer? ==> baat het niet dan schaad het niet

tevens veel moed toe gewenst
mvg[/quote]

En dan wordt jij gebeld ..... er zit iemand te vissen met spullen die erg op de jouwe lijken. Wat ga jij dan doen?

M.[/quote]


Naar die vijver rijden en kijken of je je materiaal kan herkennen, dmv merktekens ofzo
Dan met de persoon de verkoper zoeken, en de politie erbij halen (daar dienen ze tenslotte voor :lol: )
mvg
groeten sam
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

22-04-2006 14:14

Johan Huijsmans schreef:eej, moet jij eens opletten of ik mijn spullen terug krijg!

zijn jullie van die mietjes ofzo die netjes vragen of dat wel echt van hun is en hoe ze er aan komen?
als ik mijn spullen herken neem ik ze gelijk mee of hij nou wil of niet.

daarna gaan we samen de verkoper opzoeken en slaan we hem om de beurt tot hij niet meer lopen kan :D


NIET als ik met mijn "nieuw" op marktplaats gekochte spulletjes daar zit te vissen hoor. Dan neem jij "jouw" spulletjes niet mee, althans niet ongeschonden.

Sterker nog, jij bent dan blijkbaar MIJN spullen aan het stelen .....

Maar wij hebben het heir wel genoeg over gehad denk ik.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
erwin snaaijer

22-04-2006 16:10

tjonge jonge zeg als je 5000 euro aan vis spulle kan betalen kan je toch ook en goeie inboeldel verzekering betalen en als je die heb krijg je gewoon alles betaald zelfs zonder bonne
tis alleen jammer dat veel mense de boel belazeren vandaar die premies per jaar duurder worden
en dat geintje van postzegels verzammelen pff was een geintje hoor dus barry
en hij krijg toch alles vergoed tja ff zonder visspullen is nie leuk maar bekijk het van de andere kant hij heb dadelijk wel weer alles nieuw
Gebruikersavatar
Bart Smol
Berichten: 438
Lid geworden op: 09-01-2002 01:00

22-04-2006 16:24

maurits alberda schreef:echt klote,


Soms kom ik wel eens thuis in de zomer en dan heeft mijn stiefvader de garage deur helemaal openstaan zodat iedereen die langsrijd mooi mijn spulletjes kan zien! ik heb er wat van gezegt maar hij vergeet het steeds, dus heb gezegt al word er wat gejat mag jij alles betalen! maar gelukkig woon in blijkbaar in een trouwe buurt!

Sterke,

Gr Maurits


kun je wat preciezer zijn met buurt ? graag straatnaam en huisnummer :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
maurits alberda
Berichten: 679
Lid geworden op: 19-08-2004 10:48
Locatie: Trakker Trident As

22-04-2006 17:44

ergens in weert :wink:
Een mens met lange armen heeft veel bereik in het leven..
Gebruikersavatar
Johan Huijsmans
Berichten: 181
Lid geworden op: 24-03-2006 16:33

22-04-2006 22:22

hihi :P
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-04-2006 14:46

Remon, krijg je de volle 100% van de verzekering of niet?

Ik vind het trouwens rot voor je. Heb je net een leuk assortimentje bij elkaar geraapt, gebeurt zoiets.

Ik wens de dieven hetzelfde toe als jij net een paar berichten hiervoor deed..
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

23-04-2006 16:48

Dat weet ik volgende week zeker mar ga daar mar wel van uit
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
arnold buurma
Berichten: 208
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Ede

23-04-2006 17:47