POLL: ERVARING MET VLEMMIX OF RAVEN


VLEMMIX , GOED OF SLECHTE ERVARINGEN MEE GEHAD

VLEMMIX EN RAVEN=SLECHTE ERVARINGEN
112
58%
VLEMMIX EN RAVEN=GOEDE ERVARINGEN
81
42%
 
Totaal aantal stemmen: 193
jacco noordermeer

14-12-2005 17:25

douwe schreef;Oke reclame goed of slecht niet toegestaan op slot dan maar


als je het zo gaat bekijken kan het hele board wel opslot :wink: :lol:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

14-12-2005 17:28

Als 13 jarigen het hier over gaan nemen lijkt mij dat een strak plan :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Marco Zandvoort
Berichten: 1007
Lid geworden op: 23-09-2005 09:14
Locatie: Rijssen
Contacteer:

14-12-2005 17:31

Oke Douwe :D Dan gaan wij 13jarigen een invasie doen op het board... :D :wink:
Laatst gewijzigd door Marco Zandvoort op 14-12-2005 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
><((((°> Denk als een vis,vis als een reiger. <°))))><

Of

><((((°> Denk als een vis,vis als een Tijger. <°))))><
Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

14-12-2005 17:34

Je moet gewoon weten wat je wel en niet moet kopen van een goedkoop merk als X2. Ik heb mn stretcher en plu plus overwrap bij Vlemmix Tilburg vandaan. Dat is best spul, aardig stevig en goed waterdicht. De service was ook goed. Ik kreeg op een goede manier advies. Kortom: Prima winkel!
Run to the water.....
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

14-12-2005 17:36

dennis van selst schreef:jacco, hoezo sluiten?

dit is nogmaals niet om vlemmix zwart te maken maar mensen te waarschuwen die er heen willen gaan. dus gewoon laten staan!


waarom wil je mensen waarschuwen dan, net of je daar wordt vermoord ofzo, als je binnenkomt. Ze hebben er ook goede spullen van fox enzo, en ze zijn er altijd vriendelijk(tegen mij dan).
Peter Collombon
Berichten: 34
Lid geworden op: 06-12-2005 17:16
Contacteer:

14-12-2005 17:46

Ik heb toe nu toe in mijn omgeving nog geen kwaad woord gehoor over vlemmix en zelf ben ik er 1 keer gewwest en was er niet ontevreden over, over het X2 materiaal wel, maar ja je materiaal kies je zelf dat doen hun niet .
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

14-12-2005 19:35

Ik zou zeggen kappen met dit gezeik. Ieder waren naar zijn geld. En als je geen x2 wilt kopen doe het dan lekker niet. Laat iemand in zijn waarde ook de firma Raven. Oke ze hebben niet altijd alles in huis maar bestellen kan ook hoor. Dat evige gelul over X2!!! Koop het dan lekker niet!!!
Nou board vervuiling genoeg adios.
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

14-12-2005 19:45

tijd voor een hele dikke slot op deze topic !!!
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
dennis van selst
Berichten: 227
Lid geworden op: 15-10-2005 19:38
Locatie: veldhoven

14-12-2005 19:57

ik heb het ook niet over x2 , er zitten vast goede en slechte dingen tussen maar ik toen ik er voor het laatst was heb ik de verkeerde foudraal meegekregen en dus konden we weer helemaal terug rijden en eerst belde ik 2 keer of ze nog een strecher van fox hadden en ze zijden van wel en 30 minuten later hadden ze er geen meer terwijl ze door de telefoon zijden dat er nog zat stonden en zo kan ik wel door gaan over vlemmix.
nie lulle maor bewaarzakke vulleh
Gebruikersavatar
Marco Zandvoort
Berichten: 1007
Lid geworden op: 23-09-2005 09:14
Locatie: Rijssen
Contacteer:

14-12-2005 20:00

Ach laat het nu maar mooi zitten en gooi er dan een slotje op...Anders krijg je de hele tijd dat gezeur over en weer. :wink:

M Z
><((((°> Denk als een vis,vis als een reiger. <°))))><

Of

><((((°> Denk als een vis,vis als een Tijger. <°))))><
qerel henny

14-12-2005 20:08

kijk, je staat er natuurlijk zelf bij als je iets koopt.
ik koop dus bijna niets van X2 want ik weet hoe slecht het is, en als je het goed bekijkt dan zie je dat vanzelf...

verder was ik laatst met pasjesdagen bij vlemmix in Tilburg.
Dat is de enige keer in het jaar dat ik er kom.
Kijk, je staat wel 3 uur te wachten maar je moet er wat voor over hebben.
En voor de prijs hoe je het niet te doen met 20% korting want bij
demeulenare in Belgie betaal je nog minder en dan zonder korting.

En idd, ik stond er zelf bij hoe die lui daar die X2 zooi verkochten met mooie praatjes.

Echter, mond op mond reclame is de beste reclame die er is.
En dat geldt ook voor negatieve reclame en als ze zo door blijven gaan met die rotzooi dan zal het niet lang duren.

...al is het natuurlijk wel lekker goedkoop :roll:
Gebruikersavatar
Stefan Gooijert
Berichten: 330
Lid geworden op: 03-01-2005 11:07

14-12-2005 21:35

Wanneer komt hier een slotje op?

En Dennis, kijk volgende keer als je wat koopt beter uit je doppen. Vlemmix en Raven verkopen ook de gewone merken als FOX e.d. Is dit nou ook slecht omdat het bij een van beide winkels wegkomt?

Mijn mening: Slotje!!!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

14-12-2005 23:43

Het schijnt sinds een aantal jaren in de mode te zijn om x2 flink af te kankeren. Merkwaardig is dat toch, dat je vervolgens aan het water amper een visser tegenkomt die NIKS van x2 heeft.
Over Vlemmix kan ik weinig zeggen, maar ik ken een groot deel van het personeel van leliestad en iedereen van almelo. Geloof me, als je die mensen op een fatsoenlijke manier kan benaderen (dat schijnt voor sommigen echt een kunst te zijn ) krijg je gewoon goede service. Garantiegevallen doen ze ook niet moeilijk om, dus ik snap niet waar iedereen altijd zo over zeurt.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-12-2005 08:08

geen idee van x2. Wel met prominente merke. Gaan ook verrot door erna te kijken.

Komen waarschijnlijk vanbij dezelfde chinees. hahahahaha


MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

15-12-2005 11:30

Bij ons hier in Tilburg bij Vlemmix/Raven kom ik niet zo vaak, heb er niet echt slechte ervaringen mee, maar koop er dan ook zelden of nooit iets :D
Ik rijd liever 45 min door naar janssen sport in kessel, daar slaag ik meestal wel 8)

Ik snap weer eens niet waarom er zoveel zijn die gelijk weer een slotje op dit Topic willen :-?
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
qerel henny

15-12-2005 11:46

nee, dat snap ik ook niet.
je mag toch wel een goede discussie hebben?
gezellig toch?!?!?!
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

15-12-2005 12:02

Heb een aantal producten bij Raven besteld via internet, waaronder een rugtas. Moest er best lang op wachten, bijna 2 maanden aan werkdagen. Maar goed heb hem uiteindelijk binnen gekregen. Echter na een paar keer vissen was de rugstas gescheurd op de naad aan de onderkant. Heb hem terug kunnen sturen en het aankoopbedrag plus de verzendkosten retour gestort gekregen op mijn rekening. Verder eigenlijk geen probleem, wat ik wel onaangenaam vond was de manier van behandeling. Wat zijn die lui die ik gesproken heb onaardig zeg! Echt niet normaal hoe je ze je te woord staan! Dat viel mij wel erg tegen van het hele gebeuren.

Groet Mike
Gebruikersavatar
aaron vervaecke
Berichten: 36
Lid geworden op: 13-11-2004 10:07
Locatie: Veldegem(belgië)

15-12-2005 14:35

Ik heb zelf een foedraal van X2, prima product, even goed als andere merken als je het mij vraagt, het identiek hetzelfde als foedralen van andere duurdere merken. Van hengels durf ik mij niet uitspreken, maar van klein materiaal is dit ook goed, een bollienaad van fox zal niet beter zijn of een X2 product hoor!! :D Je betaald zoals in zoveel dingen het "merk"
Bram Vermey
Berichten: 31
Lid geworden op: 25-11-2005 16:54
Locatie: Silvolde
Contacteer:

15-12-2005 16:23

ik ben niet zo in voor die zaak, ik heb er een keer in zitkist besteld, van arca bifa, toen ik nog witvissertje was he :oops: :wink: met kist is niets mis mee, helemaal top kwaliteit, maar als je een groot model besteld EN betaald, en je eindelijk na 6 weken het kleine model krijgt met een prijssticker van het grote model. een telefoontje met een beetje kwade uitspraken van mijn kant, stond na nog eens 3 weken eindelijk het goede op de stoep, WAT EEN SERVICE, je word bezeikt waar je bijstaat. wat een zaak, eerste en laatste keer.

De kwaliteit van de x2 producten is niet top, maar daar betaal je voor, ervaring van een vriend :P

mijn ervaring ermee is nie zo best, kan bij iemand anders veel beter zijn, maar ik hou het bij een oud en vertrouwd zaakje bij mij in de buurt, goede service, duur maar perfect spul! (hengelsport gaanderen)

gr bram

geen slot! :P
wel lkkr makkelijk, ik voeren iemand anders vissen :@
Gebruikersavatar
Erik Rozen
Berichten: 588
Lid geworden op: 24-11-2003 01:00

15-12-2005 17:29

Klaas van den Herik schreef:geen idee van x2. Wel met prominente merke. Gaan ook verrot door erna te kijken.

Komen waarschijnlijk vanbij dezelfde chinees. hahahahaha


MVG

Klaas


Goh..... Klaas toch.... krijg je weer heerlijk pakkend samengevat, hulde! :wink:

Ennuh.... Slotje lijkt me onzin, zitten gelukkig voldoende nuttige postings tussen.

Viva La Liberté!!!!
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

15-12-2005 18:01

Belachelijk dat er een slot op dit onderwerp zou moeten,wanneer er zo veel mensen zijn die slechte ervaringen met dit bedrijf hebben op gedaan is er wel iets aan de hand met dit bedrijf!
Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn ook niet echt een groot succes geweest.
Heb 1 x een nieuwe schoep voor mijn electromotor bij ze besteld en deze zou volgens de gene die mij te woord stond 32 euro moeten kosten.
Vond ik eigenlijk al erg duur voor zo een stukje plastic maar goed had deze schoep wel nodig dus toch maar besteld,levering was zeer snel maar ik moest nu in eens 55 euro voor de schoep betalen pakketje dus maar weer mee laten nemen door de postbode.
Toen maar bij Flemminx besteld (wist toen niet dat beide zaken de zelfde eigenaar hadden)voor die zelfde 55 euro omdat ik niet wist waar ik die schoep ergens anders kon kopen.
Toen ik tijdens mijn telefonische bestelling een opmerking maakte over de wel erg hoge prijs van de schoep werd ik gelijk afgeblaft.
Verder tijdens een beurs een hoofdlamp gekocht en 2 staafmarkers,van die hoofdlamp deed maar 1 ledje het en de staafmarkers vallen alebei om,heb toen ook nog een k2 stretcher gekocht en alleen hier ben ik tevreden over.
Kortom van de 4 ervaringen zijn er 3 slecht.
Gr Mark
qerel henny

15-12-2005 18:35

goede reclame voor hun zo!
eigen schuld, dikke bult denk ik zo...
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

15-12-2005 18:41

qerel henny schreef:goede reclame voor hun zo!
eigen schuld, dikke bult denk ik zo...


Licht eraan hoe je het ziet kijk als je daar X² rommel koopt dat doe je zelf, word je slecht behandelt dat ligt aan hun.
Ik vind het overigens niet terecht de winkel op de materialen aan te spreken,daar je er nog altijd zelf bij bent.
Gaan ze die x² rommel aan staan prijzen tjaahh daar kijk ik ze wel op aan, er zal wel flink verdient worden op die goedkope artikelen.
Maar ik vind dat zoiets niet ten koste van je klanten moet gaan.
Slechte service versta ik bij deze onder de houding tegenover de klanten vind ik dat veel beter kan, de vriendelijkheid is soms ver te zoeken.
Goeie service versta ik bij vlemmix onder dat ze zéér coulant zijn met terugnemen en omruilen :o
Dat krijg je maar op weinig plekken voor elkaar :wink:

Al met al er zijn goeie dingen maar voornamelijk slechte, en daar kan het een en ander aan verbetert worden denk ik zo.
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

15-12-2005 19:07

Van dat gezeik over een slotje word ik pas ziek....

Volgens mij maken de moderators dat wel uit!

Mijn ervaringen met Raven (lelystad) zijn best goed. Dat ze bende verkopen hoef je ze niet de schuld aan te geven. Je kiest er zelf voor.

De 2 jaar terug ging ik er voor het eerst heen, geen problemen. De 4 keer daarna ook niet. De laatste keer echter wel. Ze hadden meer dan de helft niet wat ik net wou hebben....

Ik heb geen ervaring met bestellen...
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Tom Engel
Berichten: 403
Lid geworden op: 30-07-2005 11:08
Locatie: almere

15-12-2005 19:33

Nou nog een keer dan haha. Raven is een supermarkt in visspullen die verkopen met een hoge omzetsnelheid. De medewerkers van raven hebben het "te"druk met alle zaken dus kunnen niet iedereen te hulp staan. Vindt overigens wel dat ze netjes en beleefd horen te zijn. Raven koopt groot in en verkoopt het merk X2 met voor ieder wat wils. De kwaliteit is soms slecht maar soms voor het geld best redelijk ( neem pva, tassen en andere lugage ). Merken als Nash en Fox liggen kwa prijs veel hoger en ook daar zit soms veel kwaliteit verschil in.
Raven heeft het zo druk omdat de meeste mensen op deze low butget artikelen afkomen en ze ook kopen. Deze artikelen kun je niet vergelijken met een artikel van een merk dat twee keer zo duur kost dus blijf redelijk of koop het dus niet.
Klote blijft dat ze vaak nee moeten verkopen omdat ze bepaalde artikelen niet op voorraad hebben maar wel mee adverteren en dat is soms balen.
Voor een persoonlijke service moet je er dus niet wezen maar ja de buurtsuper van vroeger gaf ook meer service en persoonlijke aandacht dan de dirk van de broek toch !!!!!
Zeg niet dat deze topic op slot moet ( wie ben ik ) maar we fokken elkaar wel lekker op want de een heeft het nog slechter getroffen dan de ander en wie gaan er binnekort weer naar Raven.!!!!.

Tjuus

Tom