KSN jeugdkampen


Plaats reactie
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

07-08-2005 21:32

Heren,

Ik vind het zonde dat die andere topic gesloten is(om een best stompzinnige reden). Dus toch weer een nieuwe.

Er zijn nog 2 jeugdkampen voor de boeg. Aankomende zaterdag gaat de eerste van start. (13-8-2005 t/m 20-8-2005)
Het wordt gehouden op het Kievitsveld bij Emst.

Verder van het najaar nog een keer naar Frankrijk.


Leten we daar een groot succes van maken!

Groeten,

Luuk
ps. mods. hopelijk begrip voor deze nieuwe topic....
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

07-08-2005 21:59

Hiep hiep voor Luuk:

Schijnbaar mag je al n topic sluiten als niks aan de hand is.

Zeker de weg n beetje kwijt.

:wink:
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

07-08-2005 22:10

Menno, ik (en vele anderen) wil het er niet meer ove hebben. Klaar.
Graag niet meer er over hebben dus.

Het kamp op sassenhein is qua vangsten goed verlopen. Een grote hoeveelheid vis is er gevangen, wat voor de jeugd helemaal geweldig was. (leeftijd tot 16 jaar!)
Hierover zat een artikeltje in de volgende karper van KSN komen te staan

Evenals het kamp in België. Hierover komt ook een artikeltje.

Hopelijk wordt het aankomend kamp ook een groot succes!

Groeten,.
Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

07-08-2005 23:13

Nieuwe topics nieuwe kansen,
Ik heb echt zin in zaterdag ben me al flink aan het voorberijden, ik hoop dat we aardig wat vissen kunnen vangen,
ps. ik heb lucht foto's van kievitsveld ze zijn vrijgoed dus als iemand deze wilt hebben moet je maar een pb'tje sturen en dan krijg je ze via de mail.

Gr. Raymond
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
killian de bruijne

07-08-2005 23:31

[quote="luuk schenkelaars"]Menno, ik (en vele anderen) wil het er niet meer ove hebben. Klaar.
Graag niet meer er over hebben dus.

Het kamp op sassenhein is qua vangsten goed verlopen. Een grote hoeveelheid vis is er gevangen, wat voor de jeugd helemaal geweldig was. (leeftijd tot 16 jaar!)
Hierover zat een artikeltje in de volgende karper van KSN komen te staan

Evenals het kamp in België. Hierover komt ook een artikeltje.

Hopelijk wordt het aankomend kamp ook een groot succes!

Groeten,.
Luuk[/quote]

wel een grote hoeveelheid vis, maar heb er geen op de foto genomen, die had een kapotte bek, die misate een borstvin, de ander een halve rugvin :cry:


hoop dat jullie hier noooooit meer heen gaan!. heb bart al een andere optie voor eeen water aangerijkt. zie maar wat jullie ermee doen
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

08-08-2005 00:04

Kilian, ik denk dat je aardig overdrijft. Gedurende de tijd dat ik daar vorige week heb gevist heb ik 8 karpers gevangen en één daarvan had een beschadigde bek en alle overige 7 waren puntgaaf.
killian de bruijne

08-08-2005 00:19

hoi

overdrijven doe ik zeker weten niet! :-?

ze hadden allemaal wel wat. het leek de bosbaan wel! met als top, de prachtige spiegel die ik aan de overkant ving, zonder borstvin, zwaar beschadigde rugvin en kapotte bek :(

overdrijven doe ik echt niet. ik zou ook niet weten waarom ik dat zou moeten of willen doen!


maargoed, DIT zijn MIJN CONCLUSIES. EN het zijn FEITEN


nog over iets anders, ik hoop dat het kamp volgend jaar ergens anders word georganiseerd, iets centraler als het kan graag :wink:


groete
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

08-08-2005 00:38

Kilian, wat is centraal? Wat voor jou centraal is, is voor mij waarschijnlijk niet centraal.

Het vinden van geschikte locaties is niet makkelijk, ze moeten namelijk aan veel voorwaarden voldoen om geschikt te zijn om een kamp met 15 man te houden.

Waar de kampen volgend jaar zullen zijn staat nu nog niet vast, maarneem van mij aan dat we volop bezig zijn van om diverse locaties in verschillende delen van het land te bekijken of ze geschikt zijn voor een viskamp. Zodra de kampen bekend zijn zullen ze worden vermeld op de website van de KSN http://www.karperstudiegroep.nl onder de button 'jeugd'

vr gr Sjoerd
jan van kranenburg

08-08-2005 01:46

Pas op!!

Je mag geen mededelingen doen over die Jeugdkampen.

Tot mij grote spijt, overigens :cry:

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

08-08-2005 08:39

Mensen,

De reden dat de toppic is gesloten is vanwege de opgestarte zinloze discussie over een voorval wat er zich tijdens het jeugdkamp heeft voorgedaan. Om te voorkomen dat het verder uit de hand gaat lopen en er nog meer zinloze en prikkelende opmerkingen worden geplaatst leek het me verstandiger om die toppic te sluiten.

Het duurt hier ook nietnlang eer men een nieuwe toppic opend en waar anderen nu lekker gaan zeuren over paar beschadigde vissen die er zijn gevangen.

Andere mensen zoals Jan vinden het dan nodig / leuk om nog zinlozere opmerkingen te plaatsen.

Ik hoop dat deze toppic verder goed verloopt en wens de mensen op het kamp in Emst succes.

Pascal
"everyone has the right to be stupid, but some people abuse the privilege" (Joseph Stalin)
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

08-08-2005 09:30

luuk schenkelaars schreef:Heren,

Ik vind het zonde dat die andere topic gesloten is(om een best stompzinnige reden). Dus toch weer een nieuwe.

Er zijn nog 2 jeugdkampen voor de boeg. Aankomende zaterdag gaat de eerste van start. (13-8-2005 t/m 20-8-2005)
Het wordt gehouden op het Kievitsveld bij Emst.

Verder van het najaar nog een keer naar Frankrijk.


Leten we daar een groot succes van maken!

Groeten,

Luuk
ps. mods. hopelijk begrip voor deze nieuwe topic....


Heren / Dames,
Sluit me in deze bij Pascal aan en dat gebeurt niet zo vaak :wink: :D
hier begon het topic mee, volgens mijn zijn alle andere reacties tot nu toe off topic.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

08-08-2005 09:59

Goed, en dan gaan we het nu hebben over kivietsveld kamp en Frankrijk kamp!

Beetje geïriteerde groet,

Luuk
ps. ik had verwacht dat iedereen we zo wijs was om gewoon in die oude topic verder te praten over de kampen, en niet dat voorval. Niet dus.... Vandaar deze nieuwe topic, waar we dus alleen lekker over de kampen gaan lullen!
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
killian de bruijne

08-08-2005 10:53

hoi

het lijkt wel alsof ik me niet mag uit laten over het kamp op sassenhein met die verklootte vissen. waar ik geen eens fotos van heb gemaakt omdat ze gewoon kapot lelijk waren ! :roll:


hou toch op zeg, en geef eens toe dat die vissen er gewoon verkloot zijn :-?

iig ga ik nooit meer naar dat sassenhein, de bosbaan is er niks bij. ik raad andere mensen oook niet aan erheen te gaan, gezellig is het best. maar je moet bijna janken als je die vissen ziet


groete
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

08-08-2005 11:01

Killian,

Mail mij dan eens naar jeugd@karperstudiegroep.nl voor een ander water.
Wat geschikt is voor een viskamp. waar veel vis zit, zodat iedereen een visje kan vangen. Nu begrijp je onze leeftijdsgrens voor 2 wateren? Hier is het niet al te moeilijk een vis te vangen.

Ik vind je nu een beetje erg schreeuwen in de woestijn.

Kom dan zelf, als KSN-lid,eens met een idee ipv alleen maar lopen af te geven op ons.

Met vriendelijke, doch ge-irriteerde groet,

Frank van Amerongen
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

08-08-2005 11:34

Kilian, kritiek is prima moet ten alle tijden zeker kunnen. Waar ik persoonlijk moeite mee heb is de plaats waar je het spui. Ben dit jaar als begeleider ook mee geweest op een jeugdkamp, aan de jongens die mee gingen is de ruimte gegeven om op en aanmerkingen te maken. Mijn gedachte is als ik ergens mee zit dit eerst aan de betrokken begeleiders mede te delen dan kan dit mee genomen worden in de evaluatie die er ook bij ons heeft plaats gevonden.
Mijn vraag aan je ben je hier met je al of niet terechte kritiek naar de begeleiders geweest, zo nee is het jammer daar dit volgens mij de weg is. Zo ja en is hier niet op gereageerd heb je inderdaad een punt. Nu krijg je een discussie die alleen maar lijd tot irritaties wat in mijn ogen niet constructief werkt, mee eens?

Een vriendelijke groet,
Peter
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

08-08-2005 12:12

Beste Killian,
als je zonodig je gal wilt spuien betreffende een locatie open dan een eigen topic i.p.v hier met een behoorlijk agressieve stijl je mening te profileren. Deze topic is geopend betreffende de nog komende jeugdkampen en staat los van andere zaken zoals Luuk vanaf de start van het topic heeft geprobeerd duidelijk te maken.

Verder sluit ik mij dus compleet aan bij Frank en Peter.
Met jammer vindende groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
jan van kranenburg

08-08-2005 12:27

Pascal,

Waar slaat die opmerking van jou over mij nou weer op??

Bedoelde alleen maar te referen aan het feit dat verslagen over jeugdkampen niet op dit board mogen worden gegeven, omdat de "rechten" aan bepaald blad zijn verkocht.

Dat ik dit niet echt leuk vind, heb ik eerder laten blijken. :cry:

Neem aan dat je die opmerking wel even intrekt.

mvg

Jan
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

08-08-2005 12:29

Beste Killian,

kritiek is prima, en dat hoor ik zelfs graag! Liever jongens die zich duidelijk uitspreken dan dat ze hun mond houden. Zoals door andere JC-leden al aangegeven zijn we nu al druk bezig met het verzorgen van locaties voor 2006. Maar zoals ook al eerder aangegeven is, is het absoluut niet makkelijk om zomaar ergens met 15 jongens neer te kunnen strijken.

Zou het zo zijn dat op Sassenhein enorm veel beschadigde vissen zitten, dan zou ikzelf de laatste zijn die er volgend jaar alsnóg een viskamp zou willen houden. Maar van de één hoor je dit, en van de ander dat. Je mag best weten dat de discussie ook binnen de Jeugdcommissie gevoerd wordt/is.

Heb je nog meer vragen of opmerkingen, dan hoor ik dat graag.

Groet,
Stefan
killian de bruijne

08-08-2005 13:09

[quote="Stefan Slechten"]Beste Killian,

kritiek is prima, en dat hoor ik zelfs graag! Liever jongens die zich duidelijk uitspreken dan dat ze hun mond houden. Zoals door andere JC-leden al aangegeven zijn we nu al druk bezig met het verzorgen van locaties voor 2006. Maar zoals ook al eerder aangegeven is, is het absoluut niet makkelijk om zomaar ergens met 15 jongens neer te kunnen strijken.

Zou het zo zijn dat op Sassenhein enorm veel beschadigde vissen zitten, dan zou ikzelf de laatste zijn die er volgend jaar alsnóg een viskamp zou willen houden. Maar van de één hoor je dit, en van de ander dat. Je mag best weten dat de discussie ook binnen de Jeugdcommissie gevoerd wordt/is.

Heb je nog meer vragen of opmerkingen, dan hoor ik dat graag.

Groet,
Stefan[/quote]

ik heb inmidels al 2 mensen van de ksn ingelicht over een water waar een jeugdkamp kan worden gehouden


voor peter:
mijn stijl is niet agressief. mijn gal spuwen doe ik ook niet, ik geef enkel mijn mening over het water sassenhein. wat blijkbaar erg gevoelig ligt :roll:
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

08-08-2005 13:29

Beste Killian,
Om het topic niet verder te vervuilen heb ik je een pb gestuurd

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

08-08-2005 16:19

Ok dat er op het vorige kamp beschadigde vissen zaten weten we nu en daar hoeft naar mijn mening niet meer over te worden gepraat.
Wat ik wil vragen over kievitsveld: Heeft iemand hier, daar wel is gevist en welke maten zwemmen daar zo'n beetje?
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

08-08-2005 16:26

killian de bruijne schreef:hoi

overdrijven doe ik zeker weten niet! :-?

ze hadden allemaal wel wat. het leek de bosbaan wel! met als top, de prachtige spiegel die ik aan de overkant ving, zonder borstvin, zwaar beschadigde rugvin en kapotte bek :(

overdrijven doe ik echt niet. ik zou ook niet weten waarom ik dat zou moeten of willen doen!


maargoed, DIT zijn MIJN CONCLUSIES. EN het zijn FEITEN


nog over iets anders, ik hoop dat het kamp volgend jaar ergens anders word georganiseerd, iets centraler als het kan graag :wink:


groete


Jammer dat je er zo over denkt, ik woon er een klein half uurtje rijden vandaan en ben ook lid van de betreffende vereniging en vis er regelmatig en heb al diverse vissen mogen vangen waarvan een enkeling wel iets heeft maar zoals jij het beschrijft vind ik wel overdreven. Als jij dit feiten noemt dan had je juist foto's moeten maken zodat we jou "mening" hadden kunnen beoordelen nu moeten we je op je woord geloven nou ik niet en zo zijn er meerdere onder ons
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

08-08-2005 21:01

raymond van ommeren schreef:Ok dat er op het vorige kamp beschadigde vissen zaten weten we nu en daar hoeft naar mijn mening niet meer over te worden gepraat.
Wat ik wil vragen over kievitsveld: Heeft iemand hier, daar wel is gevist en welke maten zwemmen daar zo'n beetje?


Raymond,

Even vanuit het regenachtige Egmond aan zee (vakantie)

De eerste zaterdag is er iemand aanwezig die er al enige tijd vist en je dus het een en ander over dieptes ed kan uitleggen.

Voor dit soort vragen is deze topic bedoeld. Niet om kritiek te leveren over sassenhein. Open dan (voor de zoveelste keer) een andere topic! Stop er nu eens mee heren!!!

groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

08-08-2005 21:21

Sorry Luuk, maar wat Kilian beweert zit mij toch niet lekker, gewoon omdat dit zwaar overdreven is (zoals ik al eerder heb gezegd). Ik zal ook even bewijzen dat wat Kilian zegt gewoon niet waar is (naast de door mij gevangen 8 vissen waarvan er 7 puntgaaf waren en 1 een beschadigde bek had):
Vlak voordat de TV ploeg van Nickelodeon opnames begon te maken van diverse deelnemers etc. hadden Rob, Luuk en Bart net ieder een karper gevangen. Al deze 3 vissen zijn straks in close-up in de uitzending te zien, alle kijkers zullen dan zelf kunnen zien dat er aan deze 3 vissen ook niets mankeerde...!!! Geldt ook voor diegene die hier ongefundeerd kritiek gespuid heeft :evil:
Verder zal ik over Sassenhein niet meer reageren daar hierover al meer dan genoeg is gezegd.
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

08-08-2005 23:05

jan van kranenburg schreef:Pascal,

Waar slaat die opmerking van jou over mij nou weer op??

Bedoelde alleen maar te referen aan het feit dat verslagen over jeugdkampen niet op dit board mogen worden gegeven, omdat de "rechten" aan bepaald blad zijn verkocht.

Dat ik dit niet echt leuk vind, heb ik eerder laten blijken. :cry:

Neem aan dat je die opmerking wel even intrekt.

mvg

Jan


Jan, aannames zijn fataal, maar dat weet je vast wel.
Bovendien is het al wel vaker gebeurd dat je het verkeerde emmertje op het vuur hebt geleegd, en het emmertje water hebt laten staan..

Ontopic verder nog even heel jammer dat er altijd mensen zijn die het met het plan van actie niet eens zijn. Je kan nooit iedereen tevreden stellen. Moet je dan het plezier van de 90% ophangen aan de mening van die paar % azijnpissers (weet zo 123 niet even een betere term)?
fishing rocks