Advies gevraagd digitale camera


Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

02-05-2005 16:01

Hallo Boarders

Ik ben van plan van mijn canon eos 300 spiegelreflex over te stappen op een digitale camera. Maar ik ben nogal een leek op het gebied van die dingen dus wilde ik jullie advies vragen over een drietal camera's die binnen mijn budget van 200 euro liggen.

1) De Kodak Easy share DX7440
4.0 M-pixel
4x optische zoom
Euro 199,-

2) De Canon Power shot A510
3.2 M-pixel
4x optische zoom
Euro 199,-

3) Olympus D590 Zoom
4.0 M-pixel
3x optische zoom
Euro 179,-

Mensen met ervaring, direct of indirect laat het horen en wanneer iemand nog een andere camera rond die prijs weet hoor ik het ook graag.

MVG Stefan Sand
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

02-05-2005 16:21

minolta dimage, zijn verschillende type's .. ook in deze prijsklasse.

kenmerk van deze camara's is de scherpe prijs!
Ook stellen ze veel sneller scherp dan bijvoorbeeld de sony camara's.
Verder simpele bediening en gebruik van een memory stick en/of een multimedie kaart.

Gr Vincent
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

02-05-2005 16:27

houd er ook rekening mee dat je nog een geheugenkaartje moet hebben. evt een tasje of accu's..

heb je dat erbij gerekend?
kevin heine
Berichten: 31
Lid geworden op: 05-02-2003 01:00
Locatie: kanalenland

02-05-2005 17:43

die cameraatjes die jij noemt zijn allemaal wel goed denk ik !!!
wat ik niet zou doen als ik jou was in is je spiegelreflex wegdoen want dat maakt toch nog altijd de mooiste fotoos.
Gebruikersavatar
W.M. de Graaff
Berichten: 69
Lid geworden op: 30-08-2004 15:42
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

03-05-2005 16:29