nieuwe grondwet


Gebruikersavatar
krijn passenier
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-04-2004 22:44
Locatie: brielle

17-03-2005 18:09

hoi

wat een onzin dus als mensen vissen is er niks aan de hand maar als het wedstrijd vissen word is het dieren mishandeling.
dat van die leefneten kan ik enigzins in komen maar dan denk ik op mijn buurt als zo'n net groot genoeg is en goed onder water ligt het echt geen kwaad kan.
wat ze eerst moeten doen is wat van het vissen gaan leren voordat ze regeltjes gaan bedenken :cry:

groeten krijn
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

17-03-2005 20:48

Politiek gedraal: mensen dit soort politici nemen je hele hand als je ze een vinger geeft, wat zeg ik : ze nemen je hele arm .

Als ze eenmaal aan de gang zijn , wat op den duur alles wat met sportvisserij te maken heeft verboden.

Maar het economisch belang wordt hier niet aangehaald...en van de sportvisserij leven toch heel veel mensen!

VVD was altijd een voorstander van de sportvisserij ...dus!

gr Harnold
bas nanninga
Berichten: 114
Lid geworden op: 14-10-2004 08:53
Locatie: Oldambt

17-03-2005 21:16

hoe kun je in god's naam zulke regels bedenken terwijl,waarschijnlijk het laatste stukje NATUUR wat we hier in ons kikkerlandje hebben ergens bij de veluwe ligt!
het word hier steeds gezelliger in neder... land

laat het aan de specailisten over zoals de NVVS en OVB
gelukkig weten we wel beter
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

17-03-2005 22:35

Natuur?

Wat versta je onder "natuur"?

(kun je lang over discussieren hoor)
Gebruikersavatar
Maarten Darkje
Berichten: 106
Lid geworden op: 03-09-2004 20:57
Locatie: Zeeland

17-03-2005 23:48

beetje Wilders-achtig standpunt van gl. "ik ben niet tegen de ... maar wel tegen de uitwassen van de ... "

zoveel mogelijk mensen tevreden proberen te stellen, en niet echt stelling nemen (zwak)...

is er bekend welke politici wel graag vissen?
bas nanninga
Berichten: 114
Lid geworden op: 14-10-2004 08:53
Locatie: Oldambt

17-03-2005 23:52

Wat versta je onder "natuur"?
daar versta IK onder dat er stukje nederland is waar onze mensheid niet met z'n tengels heeft aangezeten (dus ongerept)ja ja dat is er bijna niet!!!!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

18-03-2005 01:39

Rick,
rally en tasjesvissen is niet zomaar even uit de lucht gegrepen en is wat mij betreft dan ook niet echt een vorm van vissen die ik ondersteun. In mijn visie is dit ook de slechtste vorm van pr wat je voor de hengelsport kunt hebben. de rest van de zaken zul je wetenschappelijk moeten kunnen aantonen op een wijze dat dit niet meer kan worden weerlegd.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

18-03-2005 06:51

GL, geeft weer eens een politiek correct antwoord hoor ......

Is dit hezelfde GL die het eigenlijk onzin vind dat we allemaal een auto hebben? Terwijl Femke Halsema (Hemke Falsema, volgens Mijnheer Nawijn) tegenwoordig WEL in een roetfilterloze diesel rondrijdt omdat mevrouw haar kindje naar de creche moet brengen?

Wij, de burgers, worden momenteel door de hond of de kat gebeten zie ook referendum over de nieuwe Europese grondwet. De enige partijen die hier enigszins een helder standpunt over hebben, die ook daadwerkelijk ergens raakvlakken heeft met de samenleving, hebben weer zaken in hun prgramma staan waar ik op spuug (SP als voorbeeld).

Dit is het grote probleem met de Democratie, die trouwens een farce is, Democratie betekend gewoon dat ze je het gevoel geven dat je een keuze hebt terwijl als puntje bij paaltje mocht blijken te komen men zich het recht voorbehoud om exact dat te doen wat jij niet wilde.

De adviserende rol die we hebben in het referendum t.a.v. de Europese Grondwet is idd niets meer dan dat ..... een advies. Maar verdikkie dit kabinet laat op alle vlakken zien dat ze zich gaan moer aantrekt van wat wij als inwoners willen. Wat, en dit vraag ik met zeer veel ernst, WAT doet ons vermoeden dat een advies in dezen wel gehonoreerd wordt?

Sterker nog de Balkies en Zalms van deze wereld vinden het niet gepast om de Euro in deze discussie te betrekken, omdat ze vinden dat dit los van elkaar staat. Maar deze lieve jongens vergeten voor het gemak dat zij notabene zelf diegenen waren (en tegen wil en dank volhouden) dat een Europese munt groei zal betekenen. NIet alleen groei verklaarden ze ons heilig, nee ook het feit dat het leven niet duurder zal zijn was een vaststaand feit.

Tsja zeker en vast, absoluut, definitief, 100% zeker zijn termen die door de politiek een vrij flexibel karakter hebben gekregen.

Gewoon mijn zwartgallige gedachten op de vroege morgen

Gr. M.

P.S. Stem op mij!!!! Ik doe geen flikker voor je, beloof plechtig alleen mijn eigen zakken te vullen. Zal mijn uiterste best doen het sociale bestel verder te verschralen en allerlei andere onzinnige voorstellen en wetswijzigingen in te voeren. Oh en mocht ik per ongeluk iets goeds doen, dan was dat niet de bedoeling en beloof ik bij voorbaat mijn leven te beteren

Ik ben geen politicus dus mijn belofte is op zeker nog wat waard en ondanks de lading van mijn beloften denk ik toch dat geen enkele kandidaat ooit zo eerlijk is geweest en dus verwacht ik veel stemmen.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)