Layout board


Math Mingels
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht
Contacteer:

06-01-2005 19:19

hoi

ik vind de layout van het db zeer irritant.

neem bv het nieuws dat de linkpagina is geupdate dit staat toch ook al op de indexpagina
dit zelfde geld voor de fotogallery en de actie van azie.
tevens vindt ik de reclame zeer storend op het discussieboard!!!
en dit laatste staat ook al op de indexpagina dus waarom dubbel.

mvg

math mingels
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

06-01-2005 19:42

Omdat er voor die reclame betaald wordt, domein en de berg tijd kost ook geld. Anders was er weinig site.

Maar verander de kleuren maar op de achtergrond dan komt alles goed, haal Bertil volgende week zaterdag wel over als ie behoorlijk beschonken is :wink:
mvg

Bart van den Hurk
Math Mingels
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht
Contacteer:

06-01-2005 20:46

hoi bart

ik heb zelf ook een site zonder al die nutteloze reclame
en de tijd die men er in steekt kost niks, alleen maar moeite.

mvg

math mingels
Gebruikersavatar
martijn v manen
Berichten: 155
Lid geworden op: 06-01-2005 18:37
Locatie: hoogkarspel
Contacteer:

06-01-2005 23:59

Ik denk dat het er prima uitziet, niks mis mee volgens mij!

Ik kom er net achter dat je evt. spelfouten achteraf nog kunt wijzigen, geweldig...

Ik kan me de vorige lay-out niet echt goed herinneren, ben maar een groentje op dit forum, maar dit werkt toch prima?!

Groeten
er zwemt een karper in mijn hoofd
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

07-01-2005 08:53

Bart, dat is niet zo moeilijk je moet wel snel zijn na het eten moet Bertil zijn dutje doen. :wink: Tijdens de show van de dames komt die nog wel even overeind. Dat is het goede moment om tijdens die adraline stoot hem over te halen. :lol:

MVG,
Peter
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

07-01-2005 09:03

Hahaha Peter :P Ik ben hopelijk zo fit als een hoentje.. Uden moet ook nog aangedaan worden na de show om de adrealine weer wat kwijt te raken.

Math,
Bart verwoord het op de goede manier waarom wij banners hebben. Die gaan dus ook niet weg.
Ons verdere "beleid" hoef ik hier hopelijk niet te verantwoorden.

Gelukkig dat er ook mensen zijn die het prima en mooi vinden... en we zullen zeker kijken wat we kunnen met de geplaatste opmerkingen!

Vr.Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Math Mingels
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht
Contacteer:

07-01-2005 18:37

hoi bertil

hoi bertil wat is dan jullie beleid, om het carpboard nog meer de mis in te helpen en te verkloten dan het nu al is.?
ik denk dat je het board het beste naar het oude kunt brengen.
ten eerste oogt het dan veel rustiger.
en ten tweede die reclame's boven van de karperpagina de fotogalley en giro 555 staan ook op de hoofdpagina dus het heeft geen enkele nut om het dubbel te doen, als mensen naar de fotogalley willen dan klikken ze daar heus wel op.
en voor mij mag de reclame ook weg het lijkt meer op een reclame site dan een karpersite waar ik voorheen bijna dagelijks naar toe kwam.

mvg


math mingels
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

08-01-2005 16:35

Math,

als je dan zoveel te klagen hebt in ECHT negatieve zin... zoek dan lekker een ander forum op en dan ben je er vanaf...

it's that simple...
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

08-01-2005 17:28

Frank Avezaat schreef:Math,

als je dan zoveel te klagen hebt in ECHT negatieve zin... zoek dan lekker een ander forum op en dan ben je er vanaf...


Als iedereen afhaakt die last heeft van de nieuwe lay out, zou het best wel eens rustig kunnen worden..................
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Raymond Tilmans
Berichten: 518
Lid geworden op: 31-03-2004 20:22
Locatie: Fanterland

08-01-2005 18:06

Frank Avezaat schreef:Math,

als je dan zoveel te klagen hebt in ECHT negatieve zin... zoek dan lekker een ander forum op en dan ben je er vanaf...

it's that simple...


Nou Frank, je gaat wel heel gemakkelijk met kritiek om. Tjonge jonge man.

Is dit forum voor de gebruikers of voor de beheerders? Zonder gebruikers ook geen forum, toch?
De dwaas spreekt, de laffe zwijgt en de wijze luistert...
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-01-2005 18:37

Kalm maar heren. Opbouwende kritiek wordt heus serieus genomen door de beheerders.

Het is gewoon niet echt heel deftig als jezelf een concurrerende karpersite met discussie board voert om dan hier over “het beleid om het CarpBoard te verkloten" gaat roepen.

Kees
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

08-01-2005 19:02

Math,

Sorry hoor maar die reactie van jou is wel heel kort door de bocht.

We gaan op jouw forum toch ook niet lopzen zeiken over je websitelayout en bijbehorend Forum. Dat jij een voorkeur hebt voor bepaalde sites en forums is bij velen denk ik wel bekend maar ga hier niet zo kinderachtig lopen doen.

Pascal
Gebruikersavatar
martijn v manen
Berichten: 155
Lid geworden op: 06-01-2005 18:37
Locatie: hoogkarspel
Contacteer:

08-01-2005 19:14

Zo'n negatieve reactie gaat volgens mij ook helemaal nergens over. Nogmaals, ik ben hier maar net maar het board ziet er gewoon prima uit en werkt nèt zo prima!

Die knipperende logo's aan de linkerkant daar sta ik ook niet helemaal achter, tsja.... maar een wat subtielere kritiek lijkt me heel gepast.
er zwemt een karper in mijn hoofd
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

08-01-2005 19:20

martijn v manen schreef:Zo'n negatieve reactie gaat volgens mij ook helemaal nergens over. Nogmaals, ik ben hier maar net maar het board ziet er gewoon prima uit en werkt nèt zo prima!


Over die nieuwe Lay out kan je natuurlijk alleen goed oordelen als je goed gewend bent aan de oude...............
Daarnaast moet je ook een oude fossiel zijn, om achter een 15 Inch vissekom te zitten. Opbouwende kritiek is inderdaad in de meeste gevallen beter als afbranden. Met stroop vangt men meer vliegen als met stront. :lol:

Maar goed, ik ben al op zoek gegaan naar een nieuwe monitor...................
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

08-01-2005 19:25

ik denk dat mijn post niet helemaal goed begrepen is heren

kritiek is prima...

maar de manier waarop math zelf zijn bericht schrijft dat is geen kritiek, dat is iets afzeiken. Persoonlijk ben ik daar niet van gediend en dan krijg je zoiets als mijn reactie.

Het kan anders...
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

08-01-2005 19:28

Beste Math,

Vind je opmerking ik heb zelf ook een site niet relevant. Kritiek van je is prima maar moet ergens toe leiden.
Voorbeeld, jij vind een Lada mooi ik een Eend, mij dan vertellen dat mijn buiten spiegel rare kleuren heeft. Komt voor mij over als wat geknor uit een varkenshok.
Reclame is in deze snel veranderde samenleving niet meer weg te denken, er op jou leeftijd al moeite mee hebben lijkt me niet prettig.

Kritiek van andere hier is opbouwend en niet afbrekend, met een vrolijke ondertoon daar kan je wat mee. Vind deze site door hun vorm gegeven en door ons ingevuld, een van de betere zoniet de beste die er op het gebied van onze hobby te vinden is in de lage landen.

MVG,

Peter

PS, wens je met je site veel plezier, kom er echter zaken tegen die in mijn ogen niet kunnen zoals verhalen overnemen zonder bron vermelding.
Math Mingels
Berichten: 30
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht
Contacteer:

08-01-2005 19:32

dat mijn reactie kort door de bocht mag zijn is misschiens wel zo maar het wel de harde realiteit.
voorheen was carpboard samen met carpweb toch een van de karpersite van nederland.
en dat is carpboard op dit moment niet.
en dit is gewoon vanwege de vele reclame's
dat is mijn persoonlijke mening.
en dat ik toevallig dan ook een site heb en een eigen forum speelt geen rol carpboard zal altiijd wel te groot blijven voor mij maar ik zie hun niet als concurrent maar als collega's
maar ik val gewoon over de vele reclame, het is heel irritant in mijn ogen.
en dit zelfde geld voor de karperwereld en hier is ook ergens op het board al een topic over gestart dat karperwereld meer een reclameblad is dan een karperblad.

maar ik hou er nu mee op
het heeft voor mij hier in ieder geval geen zin meer


mvg

math mingels
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

08-01-2005 19:44

Marco en Raymond,

De opmerking van Frank was totaal NIET gericht op mensen die normale kritiek hebben!!
Juist niet want zonder jullie input zijn wij nergens!! WE nemen de mening van de bezoekers dan ook zeer serieus!!

Waar Math mee bezig is onder de gordel daar ga ik verder niet op in.. lees Pascals reactie nog maar eens!

Dat hij ons niet meer HET Carpboard van Nederland vindt is aan hem.. Ik ben nog steeds blij met de vele leuke discussies, ouwehoertopics en zinnige zaken als de Azië veiling op het Carpboard en hoop dat we met hulp van alle posters en bezoekers nog lang op dezelfde weg door kunnen gaan.

Vr.Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Theo de Vries
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-02-2003 01:00
Locatie: Lelystad

08-01-2005 19:50

Ik denk dat als de reclame naar rechts verplaats wordt, het rustiger wordt en het dan weer beter leesbaar is, voor de rest alleen maar positief over het board mijn complimenten.
Theo
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

08-01-2005 19:57

Wijs besluit Math.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

08-01-2005 20:00

Theo de Vries schreef:Ik denk dat als de reclame naar rechts verplaats wordt, het rustiger wordt en het dan weer beter leesbaar is, voor de rest alleen maar positief over het board mijn complimenten.
Theo


Theo.. wellicht een heel goed idee.. we gaan zeker even kijken of dat een verbetering is!

Bedankt,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

08-01-2005 22:40

Is inderdaad een stuk rustiger links...

Lots en lots of work, ik weet het maar de suggestie reclame weer boven ten koste van één highlight ( niet die van de veiling natuurlijk)
Misschien een screenshot van nu en dan vergelijken....

Ik begrijp overigens ook maar al te goed dat ruimte voor sponsoren moet worden opengehouden.

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
jan van kranenburg

09-01-2005 03:28

Reclame van links naar rechts schuiven, lijkt me een prima idee.

Overigens is de wijziging niet erg storend; behalve dan voor bezitters van een 15" scherm of nog kleiner.

Heb zelf 17", en ondervind alleen, maar toch, problemen bij het het openen van carpboard-berichten in mijn e-mail.
Dan moet ik gaan scrollen.

Links-rechts verhuizing zal dat oplossen, denk ik.

mvg

Jan
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

09-01-2005 14:44

Bertil, Menno,
prima lay-out vraag me alleen af of jullie de sponsoren niet meer onder elkaar kunnen zetten en hier een roulatiesysteem van kunnen maken zodat elke sponsor een keer bovenaan komt te staan.

De vele bewegingen en overschakelingen van banners op de site maken hem nogal druk en tijdens het lezen van berichten is dit soms best storend vind ik tenminste.
verder geen klachten, de 3 frames boven in storen niet, maar goed ben dan ook voorzien van een 19" waardoor je er weinig last van hebt. Met een 15 zal je meer moeten scrollen.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Marvin Smier(s)
Berichten: 157
Lid geworden op: 22-09-2004 14:44
Locatie: Omg. Rotterdam

10-01-2005 11:56

Kijk dit zit er al een stuk beter uit. Die kleuren zijn wqt vriendelijker voor het oog.

Complimenten!!!!!!

Met vriendelijke groet,

Marvin