Layout board


Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

11-01-2005 09:50

Heren,

ten eerste vind ik een beetje verandering vaak wel prettig. In dit geval, ziet het er toch prima uit! Complimenten dus heren.

Math,

abboneer je eens op Carpworld. Kom je kwispelend terug... :D

MVG Mitsz
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

11-01-2005 14:33

Mitsz,

Ik ben het helemaal met je eens. Wat verandering op dit geboed is eigenlijk altijd wel leuk. Het geeft me toch weer wat meer aantrekkings kracht. Hoe het komt zou ik niet weten.
De laatste tijd interesseerde het me niet zoveel meer, maar na zo'n upload vind ik het toch wel grappig om weer te komen posten. Ik weet het, het is een raar idee, maar toch. :wink:

De 3 blokken boven aan is perfect zo! goede vooruitgang.
De reclame is indd misschien wat storend, maar dat komt puur doordat het allemaal wat knipperd ed. Dus naar recht plaatsen zal een hoop schelen, maar is echt geen noodzaak.

Kortom, Houden zo!

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

12-01-2005 09:54

Marco Mensing schreef:Maar goed, ik ben al op zoek gegaan naar een nieuwe monitor...................

Ik heb nu dus een 19 " staan..........Alle problemen van horizontaal EN verticaal scrollen zijn nu dus voorbij.
Maar nu heeft het volgende probleem zich aangediend, mijn vrouw vind dat ding veels te groot ! ( eerste keer dat ik haar daar over hoor klagen 8) ).
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

05-02-2005 17:05

We zijn nu zo’n maand verder.
Ik moet zeggen dat ik aan de veranderingen van de lay-out behoorlijk gewend ben geraakt.
Ook het regelmatig verversen van de 3 highlights vind ik een aanwinst, in ieder geval nodigt het mij uit om regelmatiger dan voorheen KWO te bezoeken.
Informatief werkt het dus uitstekend, tezamen met de aangepaste kleurstelling een goed geheel!
Stiekem klik ik nu ook af en toe op de adverteerders….. 8)

De nieuwe ( of vernieuwde ) rubrieken zoals Kennismaken, Foto v/d Maand en de zeer up-to-date gehouden fotogalerie noden uit tot bezoek aan KWO.
Verder natuurlijk aparte mededelingen die gedaan kunnen worden met die highlights, zoals nu het Euovisie ( Eurovisie ? ) Carpfestival.
Kortom een pluim van mij voor de innoverende beheerders van het carpboard.
Morgen ga ik eens op mijn gemak “ Kennismaken “ na het hectische gebeuren van de veiling heb ik daar weer wat tijd voor vrij.

Marco, is je echtegenote al gewend aan het grotere scherm?

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

05-02-2005 17:32

Henk de Jonge schreef:Marco, is je echtegenote al gewend aan het grotere scherm?

Henk

Aan het scherm op zich wel, maar ze vind de kast erom heen nog steeds te groot.......

Ik, ik was al vanaf de eerste dag gewend en tevreden ! :wink:
CarpeR Diem