triest gesteld met nederlandse boarders?


is het nivo bedroevend?

ja diep triest
53
56%
nee voor mij prima
42
44%
 
Totaal aantal stemmen: 95
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

10-12-2004 08:16

Roger,

Aangezien jij toch (bijna) niet leest wat anderen te melden hebben, wil ik toch even kwijt wat ik van je denk op dit moment.

Persoonlijk denk ik dat jij een arrogante hoogst irritante gast bent die van zichzelf denkt dat hij de allerbeste is. Je hebt het over intelligentie, die jij dan af weet te zetten tegen de hoeveelheid verstand die iemand van karpervissen heeft. Ik heb nieuws voor je man, er is nog een hele grote wereld buiten het karpervissen. Daarbij zitten hier mannen van zo 16 jaar op het board die qua intelligentie jou makkelik overschaduwen, misschien iets om eens over na te denken.

Als iedereen die in jouw ogen geen nuttige bijdrage heeft aan dit board zou vertrekken dan wil ik wel eens zien hoe jij over een paar jaar zit te vissen. Realiseer je dat zelfs tussen de soms in jouw ogen domme reacties misschien wel net het nieuwe idee voor de toekomst kan zitten.

Vooruitgang is altijd het resultaat van nieuw bloed namelijk maar goed dat schijn jij niet te willen inzien, de manier waarop jij de boodschap brengt stuit me tegen mijn borst en ik wil niet eens meer iets van je leren t.a.v. het karpervissen. Ik blank liever dan dat ik me nog meer aan jou ga ergeren door het lezen van je rare, kwetsende, irritante postings.

Voor jou kan ik alleen maar hopen dat je een hele dikke onthaakmat hebt, die ga jij nodig hebben als je dat hele eind naar beneden valt jongen heel erg hard nodig.

Met hoofdschuddende groet

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

10-12-2004 08:25

Roger,
Dat is nou jammer joh..begon net een beetje aan je te wennen, vindt je postings over rigs zeker zinvol,kon je het daar nou niet bij laten?
Dat had je vast en zeker meer waardering voor jou van je medeboarders opgeleverd.
gr
Hans
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

10-12-2004 08:26

Roger,

Ik lees bij de rig topic ook niet veel meer,dan wat een ander al eens geschreven of gezegd heeft. Nu ben ik niet zo'n artikel uitpluizer, maar toch ben ik het meeste, ook van jou, al eens ergens tegen gekomen. Valt niet mee om origineel te zijn. Zo lijkt je confronterende aanpak op de aanpak van Luc de Baets.

De rig en alles erom heen staat nu een beetje op een rijtje, maar of dat nu nivo is?

Is dat nu allemaal erg? Neuh, dacht het niet. Naast veel onzin, wat op zich leuk kan zijn, komen er zo af en toe eens goeie dingen voorbij. Al met al onderhoudend en ... staat het je niet aan? Open je de topic niet. Zo simpel is het.

tijdens een discussie een mening onderbouwen is prima, maar respect is een veel groter goed.

Ook ik ken iemand ( origineel he?), die geen woord op papier krijgt, 10 zinnen achter elkaar zeggen moeilijk vindt, maar de meeste onder ons naar huis vist. Vraag hem waarom, kom je niet verder dan: ja eh...


MVG

Klaas
Catteeuw Geert
Berichten: 127
Lid geworden op: 21-01-2004 12:08
Locatie: hulste
Contacteer:

10-12-2004 10:58

Sommige mensen leven nu eenmaal op een wolk waar ze moeilijk vanaf te krijgen zijn.
allles mag ,niets moet
http://www.wsteam.be
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

10-12-2004 11:28

Ik had wat gepost... Maar ik ga er eigenlijk niet verder op reageren... Het voegt niks toe...
hansje Brinker
Berichten: 32
Lid geworden op: 30-06-2004 10:06
Locatie: velserbroek

10-12-2004 12:11

..ja eh
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

10-12-2004 16:34

Klaas van den Herik schreef:Roger,

Ik lees bij de rig topic ook niet veel meer,dan wat een ander al eens geschreven of gezegd heeft. Nu ben ik niet zo'n artikel uitpluizer, maar toch ben ik het meeste, ook van jou, al eens ergens tegen gekomen. Valt niet mee om origineel te zijn. Zo lijkt je confronterende aanpak op de aanpak van Luc de Baets.

De rig en alles erom heen staat nu een beetje op een rijtje, maar of dat nu nivo is?

MVG

Klaas


Klaas

dat is slecht het topje van de ijsberg

zal proberen dar vanavond nog te reageren, maar heb nu beetje tijdgebrek

groetjes

RF
Gebruikersavatar
charles verhoeven
Berichten: 67
Lid geworden op: 10-04-2002 02:00

10-12-2004 22:13

Quote RF:
Een paar jaar terug ben ik begonnen met discussies te volgen, en er aan deel te nemen.. wat me opvalt sinds enige tijd is dat we allemaal de wijsheid in pacht hebben, maar de minsten ook iets zinnigs te melden hebben.

Dat bedoel ik, weinig zinnigs en veel doordrammen.Hierbij doel ik dus op de topic starter.

gr charles verhoeven
Cor Blokhof

11-12-2004 11:15

Roger Feijen schreef:Hoi allemaal

Een paar jaar terug ben ik begonnen met discussies te volgen, en er aan deel te nemen.. wat me opvalt sinds enige tijd is dat we allemaal de wijsheid in pacht hebben, maar de minsten ook iets zinnigs te melden hebben. Er word een berg geemmer leeg gekiept over de nieuwste huppeldepup-rig, terwijl hier niemand(en dan ook echt niemand) een idee heeft hoe een rig werkt. beetje om te janken is het wel.

Tuurlijk hebben we die karpers allemaal gevangen op die en die boilie van die en die(jeps ik word gesponserd, dus moet die bagger die ik dan niet gebruik wel aanbevelen) zielig!! iedereen weet dat het niet de bollen zijn die de vissen vangen maar de kennis.

Tuurlijk hebben we allemaal te veel geld, dus moet de nieuwste dit en dat van fox or so gekocht worden.

ow ja die en die is bekend, dus wat hij zegt is waarheid, zelf denken is uit de mode.

Sow jij hebt een grote vis gevangen, dus je zult wel gelijk hebben, grote vis is synoniem aan goed kunnen vissen.

jeggedie smeggedie etc..

mensen, op nivo graag 1 onderwerp ff helemaal doorziften, daar leren we van, allemaal, ook ik(ja dat is mogelijk, maar dan wel op nivo graag, ik ben namelijk wel tamelijk arrogant, en heb wel de wijsheid in pacht hahahaha*not dus, maar wel een beetje*)

zullen we maar gelijk beginnen met de hoofd idiotrie van het karpervissen?

ga met me mee naar rigs

groetjes

rf(ik dus voor bekenden)


Daarom kom ik hier nog zelden en reageer ik hier nog veel minder
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

13-12-2004 20:26

hoi allemaal

Nu de rigdiscussie ook in het drijfzand is verzakt zonder dat er nu echt aan de orde gekomen is wat er met rigs nu is..(is een zeer uitgebreid onderwerp, en niet zo makkelijk uit te leggen). vind ik dat het weer tijd word om te vertrekken.

jammer dat het blijkbaar zo werkt..

voor de mensen die een hekel aan me gekregen hebben het volgende.. Je kent me helemaal niet, en weet niet eens wat ik bedoel, maar je mening is al klaar.. misschien komen we elkaar nofg eens tegen op en beurs, en denk je.. is zo gek nog niet...

tja de stand van de poll mag duidelijk zijn d8t ik, vbol van schrijfvouteeeeeeeeeeeeeee maar goed dat vvissen geen nederlandse taal gestudeerd hebben.. wilde wel graag dat alle karpervissers zoveel letten op de onzin die ze uithalejn aan het water ipv op een board op spelling te gaan letten, maar goed dat is mijn persoonlijke mening, en ik word er ook niet ECHT warm of koud van.

Zo blijft het toch nog de inner circle. in dit geval Bart v/d Hurk(up en comming man) en Chris Noorlander(alias de sfeerman) en nog enkele onbekenden voor het board.

succes mannen

RF

Ps. iedereen don't forget tt smell the roses along the way
I think and therefore I am....
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

13-12-2004 20:28

Merci,

et au revoir,

Stefan
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

13-12-2004 20:35

Roger Feijen schreef:hoi allemaal

Nu de rigdiscussie ook in het drijfzand is verzakt zonder dat er nu echt aan de orde gekomen is wat er met rigs nu is..(is een zeer uitgebreid onderwerp, en niet zo makkelijk uit te leggen). vind ik dat het weer tijd word om te vertrekken.


Roger,
Je hebt het e.e.a. wel een beetje over jezelf afgeroepen door je provocrende houding. (Een valse start zullen we maar zeggen) Nietemin zoals ik al eerder schreef...vindt ik dat je zinnige dingen te zeggen hebt in bijvoorbeeld de rig-toppic , maar doe het dan ook!...nu kom je een beetje erg zwak over door te zeggen dat het een uitgebreid antwoord is en niet zo makkelijk uit te leggen is...maar je kunt toch minstens een poging wagen toch?..nu lijkt het erop dat je met de staart tussen de benen afdruipt...en dat is toch ook wel jammer
Groeten
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

13-12-2004 20:36

Goh,
in precies één week tijd even met een fanfare jezelf aankomen kondigen, om daarna weer met de stille trom te vertrekken ?

Als je deze Topic niet had geopend, en de rig op een iets andere manier, dan had je heel wat positievere reacties gekregen, en (g)een negatieve ?

In het echt kan iemand anders overkomen dan een paar lettertjes op het scherm, nadeel van de twijfel ?
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

13-12-2004 20:40

Hoi Roger,

Ik vind het erg jammer dat je de strijdbijl erbij neergooit aangezien ik je inbreng met veel interesse volg. Persoonlijk denk ik dat we met deze zinvolle discussies niet alleen van elkaar, maar in iedergeval van jou iets kunnen leren.

Dat de rig toppic een beetje aan het doodbloeden is komt misschien ook wel omdat zoals ook eerder is vermeld, er teveel onderwerpen door elkaar heenlopen.

Ik zal dit in de rig toppic proberen toe te lichten.

Vriendelijke groet,

Martin Post
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

13-12-2004 20:48

Roger :

Ik vind dat je nog veel antw. hebt gekregen op je onderwerp!


En jah dit is mijn mening :P

En ook ik word hier niet warm van laat staan koud. :o
Pieter de Jongh

13-12-2004 20:49

Niet alleen een tijdgebrek rogeke.
Een groot gebrek.
:roll:
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

13-12-2004 21:08

ken iemand even de deur op slot doen? je weet maar nooit....... :D
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

13-12-2004 21:42

Jammer,jammer,jammer :cry:

Weer 2 boarders die er de strijdbijl bij neerleggen!

Waar gaat dit heen?
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

13-12-2004 22:05

was wel erg kort en krachtig! Zo zal het niveau ook niet snel omhoog gaan als de "wijze" mensen weg gaan lopen.....
beetje bij beetje
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

14-12-2004 00:01

Koen de Been schreef:Jammer,jammer,jammer :cry:

Weer 2 boarders die er de strijdbijl bij neerleggen!

Waar gaat dit heen?

koen..twee personen?...wie is buiten roger dan de tweede/
gr
HB
jan van kranenburg

14-12-2004 00:51

Roger F.

Heb geen hekel aan je gekregen.
Kan best met arrogante personen omgaan, mits ik er iets van kan opsteken.

Dat laatste was bij jou wel degelijk het geval.

Dus wat let je?
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

14-12-2004 08:18

Beste Roger,

Ik moet zeggen dat ik erg terughoudend was tegenover jou.
Dat kwam (zoals de anderen ook aanmerken) door je "agresieve" benadering.
Niks mis mee maar moest er even aan wennen.
Weet nu waar je naartoe wil.

Keep on posting mate :wink:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

14-12-2004 08:21

Roger,

Dat je over schrijffouten durft te beginnen. Eigenlijk vind ik dat nog je minste van je opmerkingen.

Zo maar een detail: net boven de spatiebalk, rechts naast de M, zit de ,

Alweer niets nieuws.

Klaas
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

14-12-2004 14:22

Nog ff en dan gaan er n paar huilen van verdriet als ik t zo bekijk ???


Nee geen helaas en ook helemaal geen jammer.

:o
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

14-12-2004 18:24

In mijn soms overdreven fantasie zie ik iemand die stampvoetend door het huis loopt of zich schreiend ter aarde stort als hij zijn zin nit krijgt.

Wie ik zie in mijn geestesoog laat ik graag aan jullie fantasie over, wie de schoen past trekke hem aan.


Dat onze weledel gestrenge Roger het bijltje erbij neergooid is jammer, jammer voor hem omdat hij zichzelf meer in de weg zit dan mij. Ja dit is psychologie van de koude grond maar zo denk ik er over. Goh heb ik opeens een onderbouwde mening? Die niet ingegeven is door de voorspraak van anderen? ....... jammer weer mislukt! Ook hierover is in de wereld al veel geschreven en veel over gepraat. Damn weer niet origineel :oops: :oops: :oops: :oops:

Roger ik wens je veel visplezier, maar wil jij een naamkaartje dragen AUB op de beurzen? dan kan ik je omzeilen want zo als je nu bent / doet wil ik je niet eens beter leren kennen.

JIJ was degene die de knuppel in het hoenderhok gooide door ons af te schilderen als een stelletje nitwits die als HIJ even de tijd had genomen ons misschien ook als niet zulke hele rotte mensen had leren kennen.

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)