R-CBB presentatie KSN Regio Rotterdam


Plaats reactie
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

06-12-2004 16:41

Heren Karpervissers en forum gebruikers

Morgenavond heeft de Regio Rotterdam de primeur van de presentatie van een zogeheette handleiding betreffende regionale commissie belangenbehartiging, zoals opgezet door het CBB van de KSN.

Hier zal ondergetekende tezamen met Peter Otte een praatje houden tijdens een Powerpointpresentatie over de belangen van de karpervisserij, en dat van de karpervisser, en waarom het CBB graag ziet dat dit vooral op lokaal en regionaal nivo verder opgepakt wordt.

Met name die karpervissers die zich afvragen hoe juist zij dan zich hiervoor kunnen inzetten, zijn hierbij uitgenodigd.

De rest van de meeting zal gevuld worden door Gerwin Gerlach. Moet ook voldoende intresse opwekken, toch?

Zie KSN website onder CBB, voor meer info betreffende deze handleiding, en over de meeting te rotterdam


http://karperstudiegroep.nl/Regios/Rott ... index.html
http://karperstudiegroep.nl/CBB/CBBindex.html

Vriendelijke groeten
Ed
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

06-12-2004 17:32

Okey Ed!

Altijd nuttig!

Is de Regio CBB Ploeg al compleet gemaakt?
Hopelijk dat dat wat verder zal ontwikkelen.

Tot morgen.

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

06-12-2004 19:14

Frank,

Heb afgelopen zaterdag nog met iemand een daagje zitten vissen en die heeft er ook tijd voor over en bovenal zin in.

Morgen spreken we wel weer verder.
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

06-12-2004 19:53

Lijkt me hardstikke interessant.

Uit mijn regio is ´al´ 1 lid die ook heeft aangegeven interesse te hebben.
Zie dus ook nog niet zo snel een presentatie gegeven zien worden in de regio IJsselstreek.

Lijkt me heel erg interessant om te zien wat en hoe er dingen voor elkaar worden gekregen dat onze visserij verbeterd/vergemakkelijkt.
Toch een wat beter beeld krijgen hiervan, en waarschijnlijk nóg meer respect krijgen voor de mensen die zich er nu al mee bezig houden.

Alleen behoef ik geen spiegelkarperproject, 3e hengel, nachtvissen. Beetje rust is voldoende.

Ontdek nu net pas dat er een hele handleiding CBB op de site staat. :oops:
Straks even lekker op m´n gemak doorlezen, gaat de presentatie van jullie een beetje op deze handleiding lijken?
Ik ben zeer benieuwd.

Frankie,
Als je nou alles even op de film zet, en die nou naar mij toe stuurt. Dan scheelt het de heren een ontmoeting met mij. En daar zullen ze je vast wel dankbaar voor zijn.
8)

Spreek je!

mvg

Koen Workel
Plaats reactie