draadloze sounderbox, welke?


Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

29-10-2004 08:31

Ali W. heeft schijnbaar een leuk onderwerp voor z'n afstudeerproject gevonden. 'Het batterijverbruik van de dildo('s) van Kim Holland.
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

29-10-2004 10:56

Ik heb een jaartje met fox TXR gevist. werkt prima, alleen werd ik kost ziek van steeds die kabeltje in en uitpluggen. ik viste deze icm. fox MX. Omdat ik deze piepers niet naar mijn wensen voldeden ben ik toch maar overgestapt.
Nu vis ik zelf vis met de nieuwe delkim Plus. bevalt prima! alleen komt er ook weer een klein nadeeltje bij: er zit geen waarschuwing op als je buiten berijk komt... verder is deze kwa batterij verbruik stukken beter dan de oude delkim TXI.

Fox RX hooi ik veel slecht verhalen (maar daarin tegen ook enkele goede)
Hier heb ik geen ervaring mee...

Binne kort komt ook Solar met nieuwe piepers op de markt (of ze zijn er al) die zijn ook draadloos!
Misschien is dat wat...

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Willem Barnas

29-10-2004 12:17

Sapperdedosio!

Jan, ik heb vakanie en zit naast alle bezigheden wat te surfen bij pa en ma, lekker goedkoop en kost ook geen batterijen.

Bas, afstudeerproject? Ben net begonnen, maar dat mag de pret niet drukken. Trouwens, geen spoor van Noorman nog, zou 'ie geschrokken zijn.........?

Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij is het goed functioneren van die draadloze toestanden zwaar onderhevig aan atmosferische omstandigheden en omgevingsfactoren. Als ik alle verhalen (zelf vis ik sinds kort pas met Delkim std's nl. en heb geen ervaring met draadloze systemen) op een hoop gooi, lijkt me de RX van Fox de beste keuze, maar goed, ervaring heb ik zoals gezegd niet. Moest ik kiezen, dan wist ik het wel, maar ja, wat IS de betrouwbaarste?

Ik ben weg, later!
Willem :wink:
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

29-10-2004 13:03

De biologie van een vibra-tor:

Habitat: Het nachtkastje van een vrouw.
Foerage: Hij vreet batterijen :o
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

30-10-2004 20:26

Het niveau jongens, het stijgt, het komt waar ik ém graag heb zitten.

In ieder geval bedankt voor de reacties tot dusver. Het batterij verbruik van Pieter zijn Fox'en is volgens mij ook een beetje gerelateerd aan de leeftijd Pieter...Over een jaar of tien zijn dezelfde baterijen, met dezelfde runs, met dezelfde methode, écht leeg! Ach, wellicht zit ik dan wel naast je op een gazon, met onze grijze haren in de wind en pantoffels aan onze voeten:wink:

In ieder geval zal ik enkele punten van jullie meenemen bij het maken van mijn keuze. Over de Delkim lees ik reacties over de gevoeligheid en dat lijkt me op rivieren en vanuit een boot niet écht jofel. Ik zou daar gaarne nog wat praktijk reacties op hebben.
______

MVG

Herwin
Pieter de Jongh

30-10-2004 21:57

make my day!! :P
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

30-10-2004 23:47

Kwintie Kerelllllll,
ja heb er nog ffies tijd voor, was laatst met dokters aan het vissen.
Zoals je weet heeft Dokters zich ook van die delkims gekocht, heb zelf de digital sx van fox.

moet erkennen dat dokters een stuk minder pieperij had als petrosvski en nee dat kwam niet van aanbeten :-)

Keren van het verhaal, zal neerkomen op je eigen gevoel.
with kind regards 8)
P
It's not who you are, it's who you know.
jannick werckx
Berichten: 257
Lid geworden op: 02-11-2003 01:00
Locatie: Neerpelt

31-10-2004 02:16

die zender van de TXR is die volledig waterdicht ?
greetz,
jannick
jan van kranenburg

31-10-2004 02:40

Even of-topic. maar..

Peter, begrijp dat de adrealine door je lijf raast,
maar toch eerder ter bedde, want vrouw en zoon verwachten je weer.


Mooi toch...

"Aanwezig"

mvg

Jan
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

31-10-2004 11:26

[quote="jannick werckx"]die zender van de TXR is die volledig waterdicht ?
greetz,
jannick[/quote]

Ik had de oude versie (433). die was niet helemaal waterdicht. Deze was wel met een of andere kit dichtgekit, maar niet helemaal.
Of dat bij de digitale (nieuwe) nog zo is weet ik niet.
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

31-10-2004 11:45

Xavier,


De digitale versie van de TXR is volledig waterdicht! 8)
Zowel de zender als de ontvanger is waterdicht...... :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

31-10-2004 12:27

Mitsz,

bedankt voor je PB!
Jongen Jan
Berichten: 38
Lid geworden op: 13-07-2004 21:10
Locatie: Zwijndrecht Hollandistan

31-10-2004 21:39

Hallo Herman,

Ik vis nu zo'n iets meer dan 2 seizoenen vanuit een kajuitboot, en heb al behoorlijk wat gerommel en gestommel meegemaakt.

Mijn delkims txi zijn zo ongevoelig af te stellen dat dit geen probleem is vanuit de boot.

Gevoeligheid is zo af te stellen dat je piepjes krijgt als het hard regent, op lange afstand vind ik het wel een voordeel voor de beetregistratie

Batterijverbruik: Zet halverwege het seizoen een nieuwe batterij in de piepers. voor de sounderbox gebruik ik zo'n 3 bloks per seizoen. Ik vis ongeveer 1300 uur per seizoen.

Bereik van de sounderbox, heb ik nooit problemen mee gehad, heb ze al een jaar of 4.

Mijn principe is als ik beet heb wil ik het horen, heb geen specifieke voorkeur voor een merk, als mijn set het uiteindelijk begeeft zou ik knuckleheads aanschaffen, die zijn goed en goedkoper.

suc6 met je keuze !
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

31-10-2004 21:58

No problemo Herwin.