Betreft Zarges kisten


Plaats reactie
Corne van Huigevoort
Berichten: 62
Lid geworden op: 29-06-2004 12:30
Locatie: Tilburg

07-09-2004 13:19

Wie van jullie heeft er ervaring met het gebruik van de Zarges aluminium kisten, ik heb er al een paar jaar een en heb al vele verzoeken gehad voor verkoop e.d. en vroeg mij nu af wie er dan ook werkelijk in gebruik hebben.
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

07-09-2004 13:50

Zarges aluminium kisten??

Ik heb er nog nooit van gehoord... Wat is het voor iets?

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Corne van Huigevoort
Berichten: 62
Lid geworden op: 29-06-2004 12:30
Locatie: Tilburg

07-09-2004 16:27

Zie http://www.zarges.nl--> kisten en koffers daar staan een flink aantal kisten uit aluminium om je visgerei in op te bergen.

heb er al enige jaren 2 stuks en daar zit alles in van kookgerei tot visspullen past prima in de auto, mijn kisten zijn gelakt met defensie lak 5013 EG ( legergroen) gebruik hem ook als tafel, tevens is hij waterdicht ( spat waterdicht ).
mvrgr,
Corne
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

07-09-2004 16:59

Corne,waar koop je ze ,en wat kosten de diverse maten van NATO kisten?
Groeten Henk
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

07-09-2004 19:24

Heren,

Zarges is al jaren hofleverancier voor defensie van kisten voor apparatuur en uitrustingen. Uitmuntende kwaliteit in standaardmaten en maatwerk kisten. Ook een goede producent is Faes Cases uit Bladel. Inmiddels kwalitatief bijna net zo sterk als Zarges maar..... ook net even goedkoper.

Gr,

Frank
Laatst gewijzigd door Frank Huisman op 09-09-2004 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Corne van Huigevoort
Berichten: 62
Lid geworden op: 29-06-2004 12:30
Locatie: Tilburg

08-09-2004 09:12

Beste henk,

Je koopt de kisten bij Zarges zelf,zij zitten in Oisterwijk.
tel: 013-5231135
Kosten zijn vanaf:€88 tot €306 ( excl BTW)
Kisten zijn de top of the bill beste kwaliteit die er is.
Kisten zijn subliem afgewerkt en stootvast, dmv. een schuim interieur kun je er van alles in opbergen, ik heb zelf de wanden bekleed met 5mm. ethafoam.( ook dat verkopen zij er). tevens kun je plukschuim kopen dat is ene schuim waar je per vierkante centimeter het schuim van kunt verwijderen, om Zo vormen te creeren,

hopende je hiermee voldoende geholpen te hebben.
P.S. ik werk er zelf en vindt dit een perfect produkt voor de hengelsport alleen is er geen zaak die ze wil heb er al verschillende aangeschreven en geen reactie, zonde want het is goedkoper dan een rugzak van nash of fox en geordender.
lakken is vrij prijzig,(ivm dubbel transport naar een lakker maar dat kan je ook zelf doen met autolak.


veel succes.
Corne van Huigevoort
Berichten: 62
Lid geworden op: 29-06-2004 12:30
Locatie: Tilburg

08-09-2004 09:24

beste Collega's

faes is kwalitatief een stuk minder ( een heel stuk) en goedkoper misschien ietsjes maar de kwaliteit is er ook naar de dikte van het gebruikte aluminium van Faes is dunnen als dat van Zarges Faes heeft een zeer slecht kwaliteit pakking in de deksel wat de spatwaterdichtheid niet ten goede komt. Zo zie je maar dat het kopieeren niet altijd tot in de perfectie lukt ( omdat Zarges het ontwikkeld heeft en dus het patent heeft)alsmede daar Zarges de grootste producent in Europa is met de meeste patenten op het produceren van Kisten, Trappen ladder speciale constructies en intern transportmateriaal.www.zarges .de) of .NL)

Hoop dat ik jullie hiermee een beetje een juist beeld heb kunnen geven.

P.s. goedkoop is duurkoop ( in dat geval wel).

mvrgr,

Corne
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

09-09-2004 12:18

Corne,

Uiteraard vertaald een prijsverschil zich meestal in een verschil in kwaliteit. Mijn ervaring (als inkoper bij defensie) is echter dat Faes in de afgelopen jaren heel wat terrein heeft goedgemaakt op marktleider Zarges. Dat ze nog niet helemaal op het Zarges niveau zijn, kan ik beamen. Faes is echter wel op de goede weg en daarmee een gezonde concurrent voor de klant in dit marktsegment, denk ik.

Met vriendelijke groet,

Frank Huisman
Corne van Huigevoort
Berichten: 62
Lid geworden op: 29-06-2004 12:30
Locatie: Tilburg

09-09-2004 13:14

beste Frank,

Inderdaad is Faes een geduchte concurrent voor ons en zijn zij zeker op de goede weg.

het is wel zo dat wij het op prijs niet laten aankomen, en wij met ons pakket kisten en koffers alsmede ook klimmateriaal een gedegen partner zijn en natuurlijk hopen te blijven voor de Nederlandse defensie onderdelen.
het is fijn om allert te blijven, en om een mede visser te ontmoeten die de produkten die ik en mijn collega's trachten te verkopen koopt of gebruikt .

Wat ik mij wel afvraag is: hoe kunnen wij als Zarges zijnde rechtstreekse leverancier worden van Defensie, nu worden veel kisten en trappen en ladders via handelaren betrokken daar Zarges nog geen direkte leverancier is. heeft dat te maken met het feit dat wij als zelfstandig Zarges pas 1,5 jaar actief zijn op de nederlandse markt

met vriendelijke groet,

Corne van Huigevoort

restless is he who isn't on the waterside.
gerrit koop

11-09-2004 08:35

ok
Laatst gewijzigd door gerrit koop op 27-09-2004 02:12, 1 keer totaal gewijzigd.
erik v d ven
Berichten: 143
Lid geworden op: 12-07-2002 02:00

11-09-2004 10:01

Frank, heb je een internetadres van faes?

gr Erik
De fotograferende visser of de vissende fotograaf. (ben ik nog niet over uit)
http://www.karperwereld.nl/schrijfs/erik1.php
Plaats reactie