Eerste meeting KSN Regio Zeeland ! 19 Maart te Middelburg!


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

23-02-2004 20:43

Beste (Zeeuwse) karpervissers,

Sinds 1974 is de KarperStudiegroep Nederland, afgekort de KSN, zeer actief in de Nederlandse karpervisserij. In het begin waren vooral de elementen studie en promotie van de visserij op deze prachtige sportvis de belangrijkste drijfveren. Sinds een tiental jaren is belangenbehartiging een steeds voornamer speerpunt geworden. Na al geruime tijd een landelijke Commissie BelangenBehartiging (CBB) te hebben, worden in steeds meer regio afdelingen zogenaamde regio CBB’s opgericht om op lokaal niveau het karpervissen voor de toekomst te waarborgen.

Het mag duidelijk zijn dat de afzonderlijke regio’s binnen de KSN een uitermate belangrijke rol spelen. Iedere winterperiode worden in iedere regio meerdere meetings gepland waarbij dan een dialezing, karpervideo, forum, discussie of een andere vorm van leerzaam vermaak wordt georganiseerd. Het sociale aspect, dus onder het genot van een hapje en een drankje gezellig kletsen over elkaars visserij, wordt op die avonden ook uitermate gewaardeerd.

De provincie Zeeland viel tot dusver eigenlijk buiten de boot. Enkele daar woonachtige KSN leden gingen naar de meetings van de regio’s Brabant of Rotterdam maar per 1 januari is dat niet meer nodig. Met ingang van dit jaar is de KSN namelijk de kersverse regio Zeeland rijker. Twee enthousiaste leden, te weten Ronald Melaard en Hendrik Slieker, hebben het initiatief hiertoe genomen en zijn vanaf nu de regiobestuurders. Het E-mail adres waar ze op te bereiken zijn is zeeland@karperstudiegroep.nl. Dit winterseizoen wordt er door deze heren een eerste avond georganiseerd, en wel op 19 maart 2004. De lokatie is:

Kantine voetbalvereniging MZVC op het Sportpark Veersepoort
Boassonlaan 6, 4333 MH Middelburg

Aanvang om 20.00 uur, de zaal is open vanaf 19.30 uur. Tijdens deze meeting zal er een zeer interessante dialezing van de alom bekende John van Eck, getiteld “Targetvisserij, de andere kant van het verhaal” vertoond worden. Ook niet-KSN leden zijn natuurlijk van harte welkom om eens een kijkje bij onze vereniging te komen nemen! We hopen van harte dat er deze eerste avond al een ruime opkomst zal zijn zodat er volgende winter meerdere meetings ingepland kunnen worden. Afhankelijk van de animo zullen er in de toekomst waarschijnlijk nog meer activiteiten door de regio Zeeland georganiseerd worden. Afsluitend kunnen we het volgende stellen:

De KSN, nu in het gehele land actiever dan ooit!

Namens de regiobestuurders Ronald Melaard en Hendrik Slieker,


Het Bestuur van de KarperStudiegroep Nederland


-----------------------------

Dus iedereen komen, leden en aspirant leden! Ook mensen van buiten de regio zijn van harte welkom!

Vriendelijke groeten,

Michiel Pilaar
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

24-02-2004 15:20

Pilaar,

ze hebben zo te zien niet echt veel zin om te komen (haha).
Of zijn er mensen die wel komen?

mvg,

Robert.
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

24-02-2004 15:57

Robert, een iets positiever reactie mag best, ga je trouwens wel.
Is zoals in iedere startende regio in het begin best moeilijk, om de zaak goed van de grond te krijgen. Ik wens ze in elk geval veel succes, met de ondersteuning van andere regio’s zal het best lukken. Is ook in jou belang dat er bij jullie een regio komt, samen sterk weet je nog.

Peter
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

24-02-2004 16:06

Peter,

Maak je geen zorgen, gezien de reacties tot nog toe mogen de kersverse regiobestuurders een flinke opkomst verwachten.

Groeten,

Mark
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

24-02-2004 16:41

Goed om te horen Mark, laat ze maar zorgen dat er stoelen genoeg zijn.

Groeten, Peter
Gebruikersavatar
Remco van Leeuwen
Berichten: 34
Lid geworden op: 15-03-2002 01:00
Locatie: Goes

24-02-2004 17:01

Ik zal zeer zeker wel 19 maart aanwezig zijn ..
Zie jullie dan wel :wink:

Mvg Remco
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

24-02-2004 18:45

Robbert,

Pas maar op jongen, vrijdag kom ik weer vissen als het weer een beetje verchristelijkt! Kom je zaterdagochtend Willempie ff op de foto zetten 8) :P ? Haha maar je komt toch ook wel 19 maart? Als je vervoer naar de meeting regelt (Fart of Hein wilde je wel op komen halen) dan kun je met mij terug meerijden. Ik ga toch vissen! Maarrrrrr dan moet je dus wel lid worden!

En het wordt zkr best druk. Er zijn momenteel 17 Zeeuwse KSN-leden, en er komen zkr nog een stuk of 15 aspirantleden van hier uit de buurt. Verder nog wat volk van buiten de provincie, dus de opkomst wordt volgens mij heel acceptabel!

Groeten,

Michiel

p.s. KSN-leden uit bijv Zuid-Holland en Brabant zijn ook hartstikke welkom! Iedereen gewoon komen!
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

24-02-2004 20:19

Pilaar,

Als hein of fart me kan halen kom ik zeker.
Owja als je maar wel normale muziek opzet in de auto als ik met je mee terug rij :lol: .
En ik word natuurlijk ook wel lid.

mvg,

Robert.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-02-2004 21:02

Robert,

Omdat je jonger dan 18 jaar bent, hoef je dus NIET de €11,25 inschrijfkosten te betalen, en betaal je slechts € 27,50 om lid te worden. Mooi bijkomend voordeeltje... :)

vr gr Sjoerd
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

24-02-2004 21:29

"Effe" die Zeeuwse Regio op zn kop zetten :D

Ik kom ook, in de hoop dat Jan P. wel langs hier kan rijden :) Als dat lukt kom ik zeker!

Groet,

Frank
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

15-03-2004 16:38

jongens het is deze week vrijdag!!!!!!!!!!!!
Helaas moet ik werken en kan ik nie komen pilaar anders had je de foto's mogen zien :lol: .

mvg,

robert.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-03-2004 20:32

ff sinasje drinken Frankie?

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

15-03-2004 20:51

robert grootenboer schreef:jongens het is deze week vrijdag!!!!!!!!!!!!
Helaas moet ik werken en kan ik nie komen pilaar anders had je de foto's mogen zien :lol: .


Wat een verschrikkelijk gemene opmerking!

Na de meeting zal ik je es ff uit je smerige stinktent trappen en je alle hoeken van het water laten proeven! :P

Mijn tijd komt nog wel!

Groeten,

Mij
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Plaats reactie