Wat als je beroofd wordt of drijgt te worden


Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

05-02-2004 22:11

Heren,

als je een wapen in bezit heb, zal je hem sneller gaan gebruiken. Dus óók in situaties waarin je hem eigenlijk niet nodig zal hebben.
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

05-02-2004 22:14

heb niets bij me geen wapens dus.
maar zijn er paar opgeschoten lui die aan me spullen komen dan verzoek ik ze er af te blijven, doen ze dit niet dan zal ik trachten om er eeen te pakken.


krijg ik een pistool tegen me hoofd? dan help ik zelf's met inladen me leven is me meer waard dan me visspullen
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

05-02-2004 22:44

Heren, heren, gummiknuppels, pepperspray,pistolen, stalen pijpen??? lijkt wel wild west, heeft allemaal weinig met onze hobby te maken, natuurlijk hoop ik ook niet beroofd te worden, maar een pistool doe je weinig tegen. Het schijnt dat Lars een van de weinige met gezond verstand is. Waar gaat dit heen ?? Doe normaal en verlaag je niet tot het niveau van de daders. Mvg : Bouke
lorenzo berlijn
Berichten: 102
Lid geworden op: 28-08-2003 02:00
Locatie: almere

05-02-2004 22:58

Agja...

als het erop aankomt schijt iedereen bagger, als iemand bij me hengels zie staan en ze eraf haalt, blijf k echt wel rustig liggen.. net doen of k slaap.. echt ondertussen me hele slaapzak onder schijten...

vis spullen kan je nieuw kopen maar een leven niet :wink:
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

05-02-2004 23:52

Welk stemmetje in je hoofd is het meest overtuigend, Lorenzo ?
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

06-02-2004 00:30

hahaha


Nee, Ik heb altijd iets van een RVS steun (of van paraplu) naast mijn stretcher liggen die ik zo kan pakken.
Maar dat is eigenlijk niet bedoeld om mensen mee te pakken. Op mijn thuiswater heb je wel eens last van die gigamuskusratten. En aangezien ik die niet graag rond mijn tent heb lopen noch in mijn etens tas zie zitten, heb ik die steun bij me om hem/haar door het lijf te piercen.

Ik heb verder nog nooit meegemaakt dat mensen aan mijn spullen zitten. (wel overdag toen ik nog een jaar of 12 was en niks kon beginnen tegen 10 man van een jaartje of 16) Mocht dit nog gebeuren, kijk ik eerst wat voor mensen het zijn. Als ik in mijn 1tje zit (wat ik meestal doe) zal ik 2 van die brede gasten niet zomaar aanpakken en zal ik kijken wat ik kan doen met mijn telefoon (bellen/smssen) en zal ik me stil houden of gewoon vriendelijk doen en laten merken dat je denkt dat het gewoon iemand is die even komt kijken.
Als ik ze denk ik wel aan kan zal ik ze proberen te stoppen, maar ik zal niet iemand helemaal kapot slaan... :evil: je kunt ook TE ver gaan!!

Met niet-criminele groet,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

06-02-2004 01:59

Benny had een goede oplossing, pepperspray.
Nou is pepperspray verboden bij wet.

Er is een goede vervanger voor pepperspray op de markt.
Deze busjes spuiten een soort van blauwe ferf die minimaal 4 dagen bij de dader op zijn huid blijft zitten.
Dus de dader in zijn gezicht spuiten, het spul prikt in de ogen waardoor hij zijn zicht even kwijt is en hij is voor een eventuele vervolg onderzoek goed te herkennen (blauwe bek).

Dit spul is LEGAAL heren :wink:

VRG

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Jaco Romkes
Berichten: 93
Lid geworden op: 07-08-2002 02:00
Locatie: Urk

06-02-2004 12:15

Ik woon gelukkig in de goede streek van het land (noordoostpolder). Hier is naar mijn weten nog nooit zoiets gebeurd.

Wel is het zo dat ik zelf al een goede stek op een kanaal ben kwijtgeraakt omdat ze er aan de andere kant van de weg een discotheek hebben gebouwt. Hier ga ik in mijn eentje niet meer vissen. Je zal 's nachts maar een stuk of 10 benevelde jongeren rond je hebben. Dan begin ik in elk geval niets meer.

Wat vaker een bezoekje aan de sportschool zal ook wel wat helpen.
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

06-02-2004 12:23

Je kunt natuurlijk ook gewoon het weekend mijden.
Heb je ook geen last van de uitgaande jeugd....

Koen
Koen de Been

06-02-2004 12:48

Koen Workels schreef:Je kunt natuurlijk ook gewoon het weekend mijden.
Heb je ook geen last van de uitgaande jeugd....

Koen



Koen,

Aangezien de meeste van ons in het weekend vissen zal het niet zo gemakkelijk zijn om doordeweeks te gaan omdat men moet werken of school heeft........
Aangezien ik op school zit heb ik doordeweeks genoeg te doen aan school en zover geen tijd heb om een nachtje te gaan vissen......

En ik vindt het ook absurd dat je "wapens" mee moet nemen naar de waterkant maar zoals ik al eerder zei: "M'n spullen zijn me heilig!"

MVG Koen
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

06-02-2004 14:29

Ik doelde op Jaco z´n post.
Hij laat een stek voor wat het is door de komst van een discotheek.
En aangezien een discotheek enkel in het weekend geopend is.....

Ik snap goed wat je bedoeld hoor. Het zelfde geld voor mij....

mvg

Koen
lorenzo berlijn
Berichten: 102
Lid geworden op: 28-08-2003 02:00
Locatie: almere

06-02-2004 14:41

Christiaan van Klaveren schreef:Welk stemmetje in je hoofd is het meest overtuigend, Lorenzo ?


snap m nie :lol: ???
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

06-02-2004 15:21

Als het goed is ga ik volgend jaar Criminologie studeren.
Mocht er dus iemand aan mijn spullen komen begin ik voortaan een psychologisch gesprek over zijn slechte jeugd enzo :wink:
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

06-02-2004 16:25

jullie hebben allemaal wel gelijk dat geweld nix oplost maar als er iemand aan me vis spullen zit laat ik hem echt niet zomaar weg lopen kijk als ze met een pistool staan is het wat anders maar met een honkbalknupel of mes komt hij echt niet weg die heb ik meestal ook wel bij me en als je slaapt want dan pakke ze meestal je spullen gaat me pieper zoiezo wel af enkelt al als je de hengel van de rotpot afhaalt en die piepers als je ze uit zet geven ze ook nog eens geluid maarja dat zeggen we nu eerst nog maar eens zien wat je doet als er echt iemand met je spullen van door gaat...
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

06-02-2004 23:24

Die is leuk Stefan S. :lol:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

07-02-2004 12:45

Als het zo heftig word dat er schietijzers mee gemoeit zijn, kan hij helemaal zijn lol op :D , want dan krijgt hij een oude Serviese handgranaat onder ze kont :o , want ik heb liever dat men zegt kijk daar loopt hij :lol: ,als dat men zegt kijk daar ligt hij :cry: . Mzzzl CN
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

07-02-2004 13:34

ik zoek altijd rustige plekken op om snachts te gaan zitten, als jij ver moet sjouwen met spullen moeten dieven dat ook! normaal heb ik wel een grote maclite naast mijn stretcher liggen, en ga ook zelden alleen nachtvissen! stukje gezelligheid maar ook wel veiligheid! ik zou wel heel erg kwaad kunnen worden als ze aan me spullen zitten, als ik denk dat ik hem de baas kan dan gaat ie wel de plomp in.
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

07-02-2004 22:20

Jaja...ik weet het niet hoor heren...heb zelf wel altijd een steun of pijp van de plu langs me liggen voor het geval dat maar een wapen gaat me echt te ver! Pepperspray lijkt me een redelijke optie ondanks dat het illegaal is! Maar als er lui komen voor je visspullen dan hebben ze er echt wel over nagedacht hoe ze het gaan aanpakken! En ze zullen in de meeste gevallen met 3 of meer man zijn! Er staat (wat ik hoor) bijna altijd iemand langs je tent om je op je harses te slaan zodra je naar buiten komt! Ik vraag me af hoe je dat probleem oplost dan :roll: ?

Mvg Niek
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

09-02-2004 18:22

Cor heb jij er nou nooit last van, of vis jij nooit 's nachts in Hoorn als dit wel het geval is weet je precies wat er ongeveer gebeurd rondom wateren als Hoorn 80 :evil: (de kommetjes aan de andere kant van het industrieterein).
's nachts schoten horen is hier bijna de normaalste zaak.
Nog een plek neem nou de Hulk ! :-? daar hebben mensen toch al echt een pistool op hun hoofd gehad, hoe zou jij hier reageren ??

Cor ik hoop je reactie te zien
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

09-02-2004 18:29

Waar is dat precies Bart Jaap?

:wink: :wink: :lol:

Met stekkenpezende groet,

Koen
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

09-02-2004 18:30

Huh ???? :o HoEzO ? :-? :lol:
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

09-02-2004 20:23

Koen,

Volgens mij geloof jij in Leven na de dood....
Stekkenpezen waar mensen met pistolen rondlopen... :roll:
maarja, wie weet kun je in je volgende leven lekker op raduta een paar 50+ pakken :lol: :lol: :lol:
Misschien ontmoet ik je er nog wel een keer.... :P

ff zonder gekheid...
Denk je dat ze zomaar zullen schieten?? alleen omdat ze je spullen willen jatten... ik vind het wel heel ver gaan. ze slaan je hooguit flink in elkaar (ook geen pretje) maar je ff neerknallen??? tja, je kunt ook de verkeerde voor je hebben, die je denkt(DACHT) aan te kunnen...

En zoals Frank ook al zei, Ik zoek ook de rustigere plekjes op.

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
lorenzo berlijn
Berichten: 102
Lid geworden op: 28-08-2003 02:00
Locatie: almere

09-02-2004 20:46

Bart-Jaap Koorn schreef:Cor heb jij er nou nooit last van, of vis jij nooit 's nachts in Hoorn als dit wel het geval is weet je precies wat er ongeveer gebeurd rondom wateren als Hoorn 80 :evil: (de kommetjes aan de andere kant van het industrieterein).
's nachts schoten horen is hier bijna de normaalste zaak.
Nog een plek neem nou de Hulk ! :-? daar hebben mensen toch al echt een pistool op hun hoofd gehad, hoe zou jij hier reageren ??

Cor ik hoop je reactie te zien


en dan ga jij daar nachtvissen :-? straks komen ze een keer een lijk dumpen ofzo zit jij daar jij hebt hun gezien komen ze jou ook ff een koppie kleiner maken :o
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

09-02-2004 20:59

Ikzelf vis al jaren niet meer in de omgeving, dus dat heb ikzelf nog niet meegemaakt, al heb ik dat wel verschillende keren van andere vissers gehoord ga daar ook nooit alleen zitten, vermijdt liever dat soort wateren, het zijn uitgelezen hangplekken voor de criminale jeugd, maar mocht het je toch een keer overkomen zorg voor een goed stuk gereedschap en twijfel niet, want nogmaals ze kunnen beter zeggen ''daar loopt ie"als dat ze zeggen ''daar ligt ie, het was zo'n aardige jongen, want laten we eerlijk zijn niemand laat zijn spullen jatten. Mzzl CN
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

09-02-2004 21:23

Kijk cor dat is het grote verschil tussen jou en mij , ik heb geen auto, dus kan niet zo gemakenlijke rgens anders gaan vissen.
Welke omgeving zoek jij eigenlijk op dan ??