Het seizoen van Frank Avezaat

Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

15-07-2003 10:32

Bart,

uhm ik zit redelijk in mijn tijd :S

-19 t/m 26juli Snoekbaars - KSN kamp
-9 t/m 16 augustus Frankrijk
-29 t/m 31 augustus Lowlands festival

en de rest gaat op aan kanaalvisserij, deze website, de kroeg en mijn vriendin denk ik :razz:

ik weet nooit wanneer ik je kan bellen omdat ik alleen je werknummer heb

Frank
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

29-07-2003 20:39

Frank,

(alweer) beter laat dat nooit, toch ? Zeer goeie bijdrage aan jou 'Seizoen van', met leuke foto's, en boeiende text. Was de foto van je nieuwe pb trouwens je enige mooie foto ? Moet eerlijk zeggen dat ik die foto er niet echt mooi uit vond zien, en je mag er ook wel eens bij lachen :wink:

Gr,

Christiaan.

ps; add me even op MSN, wil het even over m'n Artikel hebben, als dat kan :razz:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Christiaan van Klaveren op 2003-07-29 20:39 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

29-07-2003 21:40

Christiaan,

ik had net voor de foto's mijn teen gestoten tegen een bankstick... verklaart vrij veel :razz:

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.hollandsekarpers.nl/topsessie/sessie.htm" target="_blank" class=bericht>http://www.hollandsekarpers.nl/topsessie/sessie.htm</a><!-- BBCode auto-link end -->
alle foto's van de vis.

ik zal je morgen op mijn werk even aan msn toevoegen... hier werkt hij niet. Mocht het ook daar niet werken... 06-52438381

En bedankt voor je positieve reaktie.
Frank
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

26-08-2003 15:47

Ja, ziet er leuk uit Frank, mooie schub ook,
tijdens een sessie een fotosessie maken :grin::
Nee ff serieus, leuke verhalen waarin je zeker niet vergeet je vismaten te melden, het is niet van ikke, ikke, ikke, snap je.


En Kiron, je zegt dat ze jou foto`s of verhalen nooit zullen zien op internet want daar geloofde je toch niet in ??
Nou, ik weet precies hoe je eruit ziet en hoe je vist RARA hoe kan dat nou ??
Karperwereld Online maybe. Explain.....
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

26-08-2003 16:43

Rinus,

Jij verwijst naar oude posting van mij, van lang geleden. Jij refereert ongetwijfeld naar mijn foto en mijn rl. Ik heb in mijn RL al eens een korte uitleg gegeven. Misschien wil je die nog eens nalezen. Je geeft zelf al aan hoe ik vis, en het kan niet anders dan dat je dat uit de rl hebt gehaald. Je weet dus ongetwijfeld deze te vinden. Verder vind ik me totaal niet geroepen om aan jouw verzoek tot op heldering te voldoen........

Verder is het zo dat ik steeds meer plezier krijg in het schrijven....een hobby binnen een hobby misschien? Je leest vast nog wel meer van me....................

Groet,
Kiron
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

26-08-2003 17:14

Ok Kiron, het is idd een wat oudere posting van je ja, en ik denk dat ik nog wat van je kan leren, je bent erg gedreven, iets wat ik ook steeds meer krijg, dat je je niet geroepen voelt om op mijn vraag opheldering te geven is je goed recht , alhoewel je jezelf zo toch een beetje kritisch opsteld,
ik fronsde werkelijk mijn wenkbrouwen toen ik je berichten las, maargoed je lult lekker
en da`s ook belangrijk voor een schrijver,
ik ben helaas niet verder gekomen dan de LTS
maar daarom niks meer of minder wbt karpervissen.
Verder succes ermee en ik zal je blijven lezen.
Groeten Rinus.
O ja omdat dit hetseizoen van Frank is ,ook jij succes ermee, en houd ons op de hoogte .
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

26-08-2003 17:37

Rinus, Mijn opleidingsniveau is ook niet hoog....veel begonnen weinig afgemaakt. Ik zeg/schrijf gewoon wat ik denk....iets wat volgens mij meer mensen zouden moeten doen.......

Frank, wanneer komt er weer een update?

Groet,
Kiron