Branko Steenvoorden

Plaats reactie
Arjan van den Berg

24-03-2003 15:41

Hallo Branko, je maakt een mooie intrede in het seizoen van. Wat een prachtige spiegels heb jij mogen landen zeg. Prachtig.

Hopelijk kunnen van nog veel meer mooie spiegels en schubs genieten in de toekomst. Ga zo door.

MVG

Arjan
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

25-03-2003 10:45

Hey Branko,

ziet er netjes uit hoor... zoals arjan al zegt een mooie start.

kom je vast nog wel een x aan de waterkant tegen en anders tot in leerdam he :wink:

Groeten, Frank Avezaat
rick schoonaard
Berichten: 549
Lid geworden op: 23-05-2003 02:00
Locatie: amersfoort
Contacteer:

23-07-2003 19:36

hoi branko ik heb van horen zeggen dat wij regelmatig op hetzelfde water vissen waar jij je sesie's eindigt je snapt waarschijnlijk al waar klopt dit kan je me ff een priveetje sturen heb nmlk wat vragen
Alex Kroezen

22-02-2005 23:43

Hallo Branko,

Hoe is die verder? Met mij alles prima alleen lang geleden dat we elkaar gezien hebben. Ik was vorig jaar niet actief; ik was een lange tijd niet in Nederland vandaar. Dit seizoen er maar eens weer flink tegen aan; de plannen (en boilies gelukkig!!!) zijn er. Maar die onbekende spiegel is niet zo heel onbekend: ik had hem ook al een keer. Ik was daar toendertijd met Jan en die gast uit Bodegraven, ik heb er overigens maar een sessie van 3 dagen gevist. Maar goed ik zal zeggen vangse!!

De groeten vanuit het mooie veenland!
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

24-05-2005 15:02

Branko gefelicteerd met je Bak..!
Denk dat die bak van hetzelfde water komt waar ik ook wel eens vis...
Ik hoop je ooit eens te spreken via mail/PB want ben er namelijk wel benieuwd naar..
Begint het water met een M?
FCG, Trots van het Noorden!
Plaats reactie