Seizoen Menno Blok 2002

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

14-10-2002 01:02

Yo menno,

leuk stukkie weer neergezet. Tot nu toe weer mooie vissen gevangen he :razz:

ga lekker zo door... hopelijk voor jou komt je target er dit jaar nog uit!

Groeten, Frank Avezaat
Gebruikersavatar
wim schotman
Berichten: 240
Lid geworden op: 09-02-2002 01:00
Locatie: Nijmegen

14-10-2002 17:04

Beste Menno volgens mij is die inbekende schub toch wel degelijk de Gouwe. Kijk maar is onderaan de staartvin die lichte strook. Ik ben er natuurlijk niet zeker van maar wel benieuwd welke vis het anders zou kunnen zijn. Verder een mooi stukkie. Groeten Wim
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-10-2002 10:19

Hoi Menno,

Zoals telkens eigenlijk weer genoten van jouw bijdrage, mooie grote vissen, leuk fotomateriaal. Op één of andere manier weet jij het elk seizoen weer voor elkaar te krijgen :smile:

Toch had ik liever gezien dat je de grote schub in het net zou hebben onthaakt, zou echt een giller geweest zijn...

mazzel, laurens
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

25-10-2002 22:56

Menno,

hartstikke mooie seizoensbijdrage,
heb zelf bijna geen tijd gehad afgelopen jaar.
Krijg door jouw werkstuk echter wel het gevoel dat ik een heleboel gemist heb.
Aan de andere kant maak jij op deze manier ook voor mij weer veel goed.
Get on......

Sportieve groeten Henk
HansPeter van Ee

03-11-2002 13:25

Menno

Ik zat net even jouw laatste seizoens-update te lezen en moest denken aan afgelopen vrijdagmorgen toen ik bij Sander in de winkel was.
Al zittend aan de koffietafel, onder het genot van een bak pleur, raakte ik met een grijze en waarschijnlijk hoge veertiger in gesprek.
Het ging over de Zwaan en ik vermoed nu dat ik met die 'mafkees' heb zitten praten die op slechts tien meter van jouw vandaan ging ziten vissen.
Geen onaardige vent maar wel vastgeroest in zijn manier van vissen, iets wat ook duidelijk naar voren komt in jouw verhaal doordat hij beweerde er al tien jaar te vissen. Dat was ook wat hij mij vertelde.

Op het water waar ik laatst aan het vissen was lopen ook van die 'idioten'.
Laatst zei er één tegen me dat hij al vanaf 1979 viste op dit water en dan precies op de plek waar ik volgens hem lag te vissen.
Ik zag de goede man er voor het eerst terwijl ik het water al een half jaar regelmatig bezocht, observeerde en daarna bevist heb.
Karpervissers zijn vreemde kostgangers, daarvoor hoef ik alleen maar in de spiegel te kijken.

Doorzetten Menno, dan hangt er binnenkort vast een 'schilderij' bij jouw aan de muur.

met schilderachtige groet

HPE
Plaats reactie