aanpassen van het seizoen van

Plaats reactie
Niels Kleijn
Berichten: 422
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: amsterdam, alphen a/d rijn

03-05-2004 03:13

beste medeschrijvers van het seizoen van

Net is weer een stukje van het seizoen van... in dit geval van mij aangekomen. Normaal gesproken weet je niet wat diegene precies heeft ingestuurd aangezien ik het nu zelf heb ingestuurd weet ik dat wel.

Het is logisch dat in alle stukken gesneden word en de taal eventueel word aangepast. Wat ik in mijn laatste stukje erg jammer vond is dat er wat is weggesneden is dat het verhaal minder maakt, het klopt hierdoor niet helemaal meer. Ik citeer:" De amnesia onderlijn blijkt gebroken.


Een verscheidenheid aan onderlijnen

Zoals ik gezegd had viste ik nu met nylon onderlijnen
"
het stukje wat hier uit geknipt is legt juist uit dat ik over gegaan ben van amnesia naar nylon omdat ik lijnbreuk had op amnesia op een andere stek waar ik het over had.

In het weggesneden stuk komt de achtergelegen moraal van mijn stuk (dat je moet doorzetten en moet doorzoeken totdat je hebt gevonden wat je zoekt) ook beter tot werking. Dit is hierdoor ook bijna uit het verhaal weg. Hierdoor zal het volgende stukje (de herfst) ook alleen maar neerkomen op simpel een vangverhaal ipv de beloning van het zoeken naar de goede stek en de goede methode.

Ook had ik volgens mij iets meer foto's opgestuurd dan er bij stonden (ook al begrijp ik best dat niet alles erbij gedaan kan worden), waar onder een prachtige rijen en een misschien nog wel mooiere volschubspiegel.

Ik weet dat het voor een redacteur erg moeilijk is aangezien ook met ruimte en dergelijken rekening gehouden moet worden, maar ik vind het erg jammer dat behalve in te korten, het verhaal (in mijn mening) minder is gemaakt en in de aankondiging twee stomme spelfouten zitten.

Mijn vraag is of dat andere schrijvers dezelfde ervaringen hebben gehad of dat dit enkel een incident is geweest.

Met vriendelijke groeten

Niels Kleijn
mr sasseplas
Berichten: 4
Lid geworden op: 25-06-2004 20:48
Locatie: gronigen
Contacteer:

07-08-2004 03:42

Ik kan het hele verhaal waar je het over hebt niet eens vinden. Best jammer want ik ben toch erg benieuwd naar die foto's.

-joost-

:cry:
de meeste vis zit tussen de kop en de staart
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

23-08-2004 15:28

joost....zou je je wel onder je eigen naam willen aanmelden? :wink:

mit grunningse groet'n,
Tim :D
Groet'n,
Tim
Plaats reactie