vangsten april
Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
-
Gewoon ontzettend mooie foto! bart
-
super sessie ruben proficiat en wat een schitterende vissen vooral die laatste
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
-
bedankt voor de reacties
de laatste was inderdaad de knapste,en tevens ook de dikste
26kg,ineens men pb verbroken tot tweemaal toe die dag
de laatste was inderdaad de knapste,en tevens ook de dikste
26kg,ineens men pb verbroken tot tweemaal toe die dag
- stefan visser
wow Ruben echt super mooie vissen.
Inderdaad top van die zelfontspannerfoto's, vind deze foto's(die jou herineringen over deze sessie weer doen bovenborrelen) een stuk beter dan de dikke worsten vinger foto's(vooral voor andere, kijk mij nou met deze 'dikke'vis)
Zijn opzich via fotoshop nog wel iets te vergroten zodat jij nog meer van jou vangst kan genieten. Zou ik zeker ff proberen Ruben
Inderdaad top van die zelfontspannerfoto's, vind deze foto's(die jou herineringen over deze sessie weer doen bovenborrelen) een stuk beter dan de dikke worsten vinger foto's(vooral voor andere, kijk mij nou met deze 'dikke'vis)
Zijn opzich via fotoshop nog wel iets te vergroten zodat jij nog meer van jou vangst kan genieten. Zou ik zeker ff proberen Ruben
-
stefan visser schreef::o wow Ruben echt super mooie vissen.
bedankt
fotoshop zal ik is proberen