Foto van de Maand Maart 2006
- Raymond Donk
ik ga voor foto 2 go faber
Een joint in de morgen,is een dag zonder zorgen !
Een joint in m'n hand,is als een vis op de kant !
Van een mug een joint maken !
Lange jointjes vangen veel wind !
Er gaat niks boven een joint tijdens het vissen !
Een joint in m'n hand,is als een vis op de kant !
Van een mug een joint maken !
Lange jointjes vangen veel wind !
Er gaat niks boven een joint tijdens het vissen !
- Bart Voeten
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Bart Voeten op 04-04-2006 11:23, 22 keer totaal gewijzigd.
- Daaf Wolters
Zonder enige twijvel foto 4.
Foto 1 is ook mooi, zeker voor een zelfontspannerfoto, maar tegen die vierde kan hij niet op.
Foto 1 is ook mooi, zeker voor een zelfontspannerfoto, maar tegen die vierde kan hij niet op.
- stephan kerger
Gekozen voor nummer 4.
Als er zoveel inspanning van het gezicht is af te lezen, moet je volgens mij niet per ongeluk een windje laten
MVG,
Kerger!!!
Als er zoveel inspanning van het gezicht is af te lezen, moet je volgens mij niet per ongeluk een windje laten
MVG,
Kerger!!!
Vissen is een religie, geen hobby!
foto 1; mooie foto, vis staat er mooi op, kwaliteit van beeld is ook goed.
foto 2: mooie vis, jammer dat de kwaliteit van de foto iets minder is, lijkt alsof er niet voldoende rekening gehouden is met de zon.
foto3: leuke vis maar wordt erg veel vooruit gehouden waardoor vis denk ik in werkelijkheid groter lijkt dan hij is!!!!! buiten dat een hele mooie vis, achtergrond is ook goed gekozen.
foto 4: zeer mooie vis en invalshoek van de foto geeft in dit geval ook een leuk effect. Gezicht dat erbij getrokken wordt is naar mijn mening minpuntje.
voorkeur gaat uit naar foto 1, gevolgd door foto 4 omdat het totaal plaatje bij foto 1 mooier is.
foto 2: mooie vis, jammer dat de kwaliteit van de foto iets minder is, lijkt alsof er niet voldoende rekening gehouden is met de zon.
foto3: leuke vis maar wordt erg veel vooruit gehouden waardoor vis denk ik in werkelijkheid groter lijkt dan hij is!!!!! buiten dat een hele mooie vis, achtergrond is ook goed gekozen.
foto 4: zeer mooie vis en invalshoek van de foto geeft in dit geval ook een leuk effect. Gezicht dat erbij getrokken wordt is naar mijn mening minpuntje.
voorkeur gaat uit naar foto 1, gevolgd door foto 4 omdat het totaal plaatje bij foto 1 mooier is.
blijf doorzetten dan komen de vissen vanzelf!!
-
Heb gekozen voor foto 1: De perfecte foto na mijn mening!
foto 2: mooie vis alleen de foto is ietsie minder.
foto 3: bak van een vis alleen jammer van de verdeling.
foto 4: super mooie vis alleen dat gezicht
foto 2: mooie vis alleen de foto is ietsie minder.
foto 3: bak van een vis alleen jammer van de verdeling.
foto 4: super mooie vis alleen dat gezicht
Ze bijten of ze bijten niet.
-
- Contacteer:
heb voor nummer 4 gekozen.
mooi genomen vanuit die hoek.
en michel ze gezicht vind ik echt geweldig
mvg luuk
mooi genomen vanuit die hoek.
en michel ze gezicht vind ik echt geweldig
mvg luuk
plassen zijn perfeckte viswateren,
-
duidelijk foto 4!!! gewoon een prachtig moment!! mooie vis
- Rick van Meegen
Foto nummer 4, prachtige vis...
-
Foto nummertje 1, fantastische vis en prachtige plaat
Mvg. Jef
- michel merza
- Contacteer:
Foto 4 is naar mijn mening de beste. Onvervalst mooi. Niet naar de camera toegehouden, en een mooie hoek waardoor je de ware grootte van de vis mooi kunt zien. Schitterende vis en foto, mijn stem heb je.
-
Foto 4!
Werkelijk schitterend gefotografeerd, ben benieuwd door wie
Mooie vis trouwens Mich
Werkelijk schitterend gefotografeerd, ben benieuwd door wie
Mooie vis trouwens Mich
Als je er maar vertrouwen in hebt.
- Kees Verheij
Zondermeer foto 4!
Mooie compositie, mooie Nederlandse rivierveertiger zoals ik ook wel eens vast zou willen houden! Wel jammer van die lelijke kerel, dat is duidelijk een minpuntje!
Mooie compositie, mooie Nederlandse rivierveertiger zoals ik ook wel eens vast zou willen houden! Wel jammer van die lelijke kerel, dat is duidelijk een minpuntje!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.
http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
-
- Contacteer:
4 is de mooiste vis vindt ik die van michel dus.
pukka man
- Michel Vreeke
Ik ga voor foto 2, qua kleur vind ik die foto 1 geheel en een mooie vis die het helemaal af maakt.
- Johan van Os
vind nr2 de mooiste foto plus vis...
waarom weet ik niet
waarom weet ik niet
bij vlagen ben ik geniaal...helaas is t hier altijd windstil...
- Henk ter Maat
Mooiste vis; Robbie.
Mooiste foto Hollaar, wanneer ie af is tenminste!
Mooiste foto Hollaar, wanneer ie af is tenminste!
Groet'n Henk..
still growing Old.
still growing Old.
- maurits alberda
Meestal kijk ik en zie ik gelijk welke ik het mooiste vind maar bij deze foto's vind ik het moeilijk... ik zat te twijfelen tussen foto 3!!! en foto 4
ik vind de kleuren op foto 3 veel mooier dan dan grauwe andere 3 foto's en de vis is ook heel mooi, jammer had hij zijn armen zo gestrekt heeft maar dat vergeef ik hem dus het word foto nummer 3 voor de verrandering
ik vind de kleuren op foto 3 veel mooier dan dan grauwe andere 3 foto's en de vis is ook heel mooi, jammer had hij zijn armen zo gestrekt heeft maar dat vergeef ik hem dus het word foto nummer 3 voor de verrandering
Een mens met lange armen heeft veel bereik in het leven..
- lust frank
- Contacteer:
Heb lang getwijfeld tussen foto 1 en 2, dan toch maar voor foto 2 gekozen althans de belichting niet optimaal is maar als je eens dieper in kijkt op die foto, amaai die vis wat een beschubbing.
Frank
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
http://www.fishing.be
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
http://www.fishing.be
- tobie derksen
robbie, wat zit er eigenlijk op het kiewdeksel van die vis...
-
Tobie,ik heb geen idee wat het is,ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Even voor de duidelijkheid,de vis mist geen schubben,het is gewoon een rode kleur die door de schubben heen zichtbaar is.
De rugvin was ook erg oranje/goudachtig gekleurd,en zelfs op de kop van de vis waren lichtblauwe vlekjes te zien.
Ik zat zelf te denken aan een soort van gohst,maar misschien is het wel schimmel of zo,ik heb geen idee.
Het is en blijft een van de mooiste vissen die ik gevangen heb,en een ding weet ik zeker,het is de kleinste van de 4 geselecteerde
Misschien is het op deze wat beter te zien:
Ook nog een van de andere kant (waar er minder van de kleuren te zien was):
Thanx voor de stemmen
Mooiste foto:die van Michel,klasse bak! en wat een gezicht
Mvg...
Even voor de duidelijkheid,de vis mist geen schubben,het is gewoon een rode kleur die door de schubben heen zichtbaar is.
De rugvin was ook erg oranje/goudachtig gekleurd,en zelfs op de kop van de vis waren lichtblauwe vlekjes te zien.
Ik zat zelf te denken aan een soort van gohst,maar misschien is het wel schimmel of zo,ik heb geen idee.
Het is en blijft een van de mooiste vissen die ik gevangen heb,en een ding weet ik zeker,het is de kleinste van de 4 geselecteerde
Misschien is het op deze wat beter te zien:
Ook nog een van de andere kant (waar er minder van de kleuren te zien was):
Thanx voor de stemmen
Mooiste foto:die van Michel,klasse bak! en wat een gezicht
Mvg...
-
Foto 1. Als die stukjes van de onthaakmat nog weg zouden zijn (leuk dat je er eentje hebt maar ze hoeven niet altijd op de foto te zien te zijn.) was hij echter nog beter geweest. Een beetje emotie in het gelaat van de visser zou ook nog kunnen.
De foto van Faber vind ik weinig bijzonders aan ondanks dat de vis super is. De foto doet me alleen niet echt veel.
Foto 3 vind ik te patserig. Kijk mij lekker met mijn grote vis stoer doen door hem naar voren te houden en groot te laten lijken. Het is al een grote vis en door hem zo te houden maak je de foto echt niet mooier. Smaken verschillen uiteraard en de mensen die van zulke foto's houden moeten gewoon doorgaan.
Foto 4. Een enorme vis maar dat gezicht dat hij erbij trekt is ook niet iets dat volle zalen trekt. Toch zou ik het liefste op deze foto staan. Dan maar een minder mooie foto en zo'n moment meemaken.
De foto van Faber vind ik weinig bijzonders aan ondanks dat de vis super is. De foto doet me alleen niet echt veel.
Foto 3 vind ik te patserig. Kijk mij lekker met mijn grote vis stoer doen door hem naar voren te houden en groot te laten lijken. Het is al een grote vis en door hem zo te houden maak je de foto echt niet mooier. Smaken verschillen uiteraard en de mensen die van zulke foto's houden moeten gewoon doorgaan.
Foto 4. Een enorme vis maar dat gezicht dat hij erbij trekt is ook niet iets dat volle zalen trekt. Toch zou ik het liefste op deze foto staan. Dan maar een minder mooie foto en zo'n moment meemaken.
Met vriendelijke groet,
Kevin Diederen
Kevin Diederen
- wouter de roos
- Contacteer:
word meer een zeik topic stem gewoon op fabel joh
Laatst gewijzigd door wouter de roos op 04-04-2006 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
duidelijk foto nummer twee mooiste vis