Data Meetings KSN Regio Fryslân

Plaats reactie
Age Douma
Berichten: 41
Lid geworden op: 12-02-2007 19:34
Locatie: Earnewald
Contacteer:

31-10-2009 16:36

Martijn Nederpel presenteert 11 december 2009
Afbeelding

Iedereen kent het verhaal van Cees van Ringelenstein en zijn gigant, maar verder wordt er weinig verteld. Aangezien er over de karpervisserij in Friesland weinig wordt losgelaten zowel op internet als in het algemeen en nogal wat vragen oproept zal ik een presentatie geven over de visserij in Friesland. Hierbij zal ik ingaan op de visserij in het algemeen, de diverse wateren, en mijn eigen visserij van onder andere vanaf de boot.



Arjan Verkoelen presenteert 26 februari 2010 Vissen in Frankrijk ‘Bon Voyage’
Afbeelding

Handelend over 2 volle seizoenen hardcore vissen op een openbaar Frans meer in het Noorden van Frankrijk. Een technische en tactische uiteenzetting van een totaalaanpak van een meer verspreid over een tijdsperiode van 2 jaar intensief karperen. De ‘ins and outs’ van sectorvoeren, inzet van materiaal, creatief omgaan met restricties en natuurlijk de resultaten van al deze inspanningen. Een verschrikkelijke bak dertigers en veertigers met vissen tot bijna 28 kg. Dit alles samengevoegd in een interactieve avondvullende presentatie als inluistering van het vroege voorjaar en die wellicht tot inspiratie leidt om in 2010 ook naar het zuiden af te reizen.

Deze avond zal er ook een loterij worden gehouden.



Locatie voor beide meetings: Cafe-Hotel Duhoux
Plaats: Wirdum
Adres: Greate Buorren 6
Postcode: 9088 AE
Zaal open vanaf 19.00 uur
Entree voor KSN leden is €3,00 voor niet leden €5,00


Groet,

André, Daniel en Age
Age Douma
Berichten: 41
Lid geworden op: 12-02-2007 19:34
Locatie: Earnewald
Contacteer:

06-12-2009 11:15

Nog een paar dagen en onze import fries gaat de geheimen van Friesland blootleggen.

Komt allen!
Plaats reactie