Hallo, even voorstellen

Plaats reactie
R Braam

04-06-2016 10:56

Hallo,

Ik heb mij onlangs geregistreerd als karperwereld community lid, een aantal dagen later (na een tijdje 'binge-kijken' van de leuke en interessante films en videos waartoe ik toegang kreeg) kwam ik er achter dat registratie voor het carpboard forum los van de community staat. Vandaag ook hier dus maar even aangemeld!

Ik ben bijna 29 en woon op het moment in Enschede. Ik vis al ruim 20 jaar, niet uitsluitend op karper moet ik toegeven.. juist op alle soorten wel eens, maar bij voorkeur wel op de wat grotere exemplaren van elke soort. Ik heb voor veel soorten visserij het materiaal, het lukt mij hiermee over het algemeen ook om op verschillende wateren iets moois te vangen. De afgelopen weken heb ik voor het eerst in lange tijd weer een paar karpers kunnen vangen, waaronder mijn eerste karper met de pen - leuke ervaring was dat, ga ik zeker vaker proberen. Een van mijn doelen voor de komende jaren is om toch eens een wat grotere karper te vangen, eentje van duidelijk boven de 20 pond zou erg leuk zijn (dit moet dan wel op basis van schatting zijn, ik weeg ze eigenlijk nooit). Ik schat in dat mijn grootste karper nu 16 tot hooguit 18 pond was, ook niet verkeerd. Wat gewichten betreft is er voor mij in ieder geval nog flink wat winst te behalen als ik de verhalen hier lees.. Nu vind ik die gewichten niet zo heel belangrijk, maar het is toch wel leuk om een doelstelling te hebben los van het plezier in elke visdag! Ik kijk in ieder geval nu al uit naar mijn volgende vangst en wie weet ook het aanscherpen van mijn record.

Ik ben op het moment vooral regelmatig aan het lezen op het forum, als ik een interessante aanvulling heb op een onderwerp zal ik van mij laten horen!

Groeten van Robin
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-06-2016 11:52

Welkom Robin,

Graag even opnieuw registreren met volledige voor en achternaam.

Succes op CarpBoard en met het specimen vissen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Robin Braam
Berichten: 11
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Thuis

04-06-2016 12:20

Blijkt zomaar dat ik zelf deze naam al heb geregistreerd in een ver verleden, 2003 - daar had ik geen rekening mee gehouden toen ik vanochtend opnieuw registreerde. Bij deze is dan de incomplete accountnaam die ik vandaag registreerde ook overbodig. Leuk dat dit zo lang bewaard is gebleven.

Groeten van Robin
Plaats reactie