Voorstellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
richard brands
Berichten: 8
Lid geworden op: 04-04-2010 14:47
Locatie: Urk

04-04-2010 15:15

* Hoe ben je erop gekomen om te gaan karpervissen
* Wat is je persoonlijk record
* Je leeftijd
* Je ervaringen
* eventueel je email adres, maar dat is geheel vrijblijven
* Heb je een website of een foto site laat ons er eens van meegenieten
* Wat zijn je doelen voor dit jaar of op langere termijn
* Ben je een statische visser, een groot water visser, een voerder voor de langere termijn, een hit en run visser, een stalker, een buitenland visser of een genieter die af en toe eens een hengeltje uitwerpt.

hallo,

Ik ben Richard Brands, 16 jaar en ik kom uit Urk. Ik vis sinds mijn 12de met de pen op karper en had allemaal topspul, maar doordat ik ook wel eens wat meer op de grote karper wilde gaan vissen ben ik op mijn 14de statisch gaan vissen met de x2 improve freerunner set :P Nu heb ik na 2 jaar een leuke setje bij elkaar gespaard en ook de vangsten worden steeds groter. Heb nu sinds eergister ook een vergunning gekocht voor een karpermeer hier in de buurt, omdat er verder niet echt mooie wateren zijn hier in Urk. Heb daar nu 1 nacht gevist en een 19 ponds spiegelkarper was het resultaat. ook al sliep ik door mijn beetmelders heen, maar daarvoor ben ik nu opzoek naar wat anders ( al een topic in vraag&aanbod geplaatst) verder hoop ik dit jaar mijn pr te verbeteren van 28 pond. Dit lijkt voor veel van jullie misschien klein, maar deze vis is op de pen gevangen in een slootje ter grootte van een blok rijtjeshuizen. Favoriete aas: particlemix, Favoriete boilie: proline - big activator. dat was het wel zo'n beetje :D
Plaats reactie