SKP avond GHV 22 januari

Plaats reactie
jim bekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 07-05-2007 13:01

06-01-2010 16:26

22 januari is het weer zo ver de SKP terugmeld avond.
Op deze avond wordt de presentatie van de Gravenhaagse Hengelsport Vereniging gehouden in ons clubhuis "De Stek" aan de Meppelweg 1216 te 's-Gravenhage (bijna aan het einde van de Meppelweg, schuin tegenover de HTM-remise, ingang rechter kopse kant van het flatgebouw).
Aanvang 20.00 uur.
Open 19:30 uur

Jim Bekker
GHV
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

19-01-2010 12:28

Vrijdag 22 januari staat weer in het teken van het Haagse Spiegelkarperproject.

Dan worden alle terugmelders in het zonnetje gezet met een mooie prijs.

Hans Moolenaar heft het SKP stokje aardig overgedargen aan Jim Bekker. Deze laats zal dan ook de nieuwe presentatie over het project (het afgelopen jaar 2009) voor zijn rekening gaan nemen. .
Aan bod komen de nieuwe uitzettingen (nog meer buiten Den Haag) en uiteraard de terugmeldresultaten, waarbij opnieuw opzienbarende zaken te melden zijn, zowel op gebied van groei als migratie. De terugmelders krijgen uiteraard een eigen officiele uitnodiging.
Na de korte pauze heben wij Peter Otte, ex- Hagenaar en al jaren Brabo, maar de tongval is hij niet kwijt, bereidt gevonden om over 'zijn' SKP-project op de Zuid-Willemsvaart te komen uitwijden. Groeien ze in Den Haag en omstreken al goed, daar in Brabant gaat het echt van kiet.. Dat moet je zien om te kunnen geloven.


Al met al dus een goede reden om 22 januari in je agenda te reserveren.


Dit alles word wederom gehouden in Clubhuis "De Stek" aan de Meppelweg 1216. 2544 CM Den Haag. (Wil je meer info, dan kan je mailen naar karperafdeling @ ghvdenhaag.nl)

De deur is open om 19.45 uur, en aanvang van de avond is om 20.00 uur.



Na de presentaties is er zeker nog tijd om gezellig onder genot van een drankje alles te laten inwerken en of te bespreken.

Wij hopen jullie te mogen ontvangen op deze avond en stellen het op prijs als je even laat weten als je komt, via karperafdeling @ ghvdenhaag.nl





Namens de GHV Karpercommissie,

Raymond Renirie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

19-01-2010 13:56

Hoop wel dat de kachel het doet. Anders moet ik met mijn kouwe klauwe mijn presentatie doen. Ga wel effe vooraf een haringkie happen op het rijswijkseplein hij staat er toch nog wel de kraam naast de brug. Met die Scheveningense haringlucht en smaak in mijn mond voel ik me weer thuis en moet het zeker lukken.

Mannen tot vrijdag,
Peter
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

19-01-2010 15:01

Alleen haringkie happuh dan hé , niet dat je vingers ruiken naar 1 straat verder :P

Nee hoor tentje staat er nog steeds, hoewel bij simones kan je groter inslaan voor thuis .

Zie je vrijdag,

Ray
Gebruikersavatar
bjorn larsen
Berichten: 36
Lid geworden op: 16-01-2006 17:23

20-01-2010 10:24

Goed bezig weer mannen,

Ik kreeg van Hans van de week al een mailtje met en uitnodiging.
Ik en Frans (van de KSN), zijn er gezellig bij.
KSN Regio Den Haag
jim bekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 07-05-2007 13:01

20-01-2010 16:17

Top Bjorn!!

kunnen we het gelijk eve hebben over de vuilruimdag van de karpercommissie!!

zie je dan

jim
Plaats reactie