Fox Carp Experience 2007 as zaterdag 27 oktober!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

23-10-2007 13:05

Fox Carp Experience 2007

Op Zaterdag 27 oktober van 10.00 tot 17.00 uur, organiseert Fox op Plas Watergoor te Nijkerk de Carp Experience 2007. Maak hier kennis met het Fox team plus de mogelijkheid om Fox materiaal te testen!

Voor meer informatie kijk op:
http://www.karperwereld.nl
http://www.foxint.com
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
lip ewijk
Berichten: 82
Lid geworden op: 07-09-2005 12:59
Locatie: wijchen

27-10-2007 16:39

Ik ben net terug, het was wel gezellig, heb weer paar handige tips gekregen.

wel een eindje rijden, maar de moeite waard :wink:

ben benieuwd of er trouwens nog iets gevangen is daar!?!
Observeer en leer meer;)
Wouter Hut
Berichten: 244
Lid geworden op: 14-08-2007 08:51
Locatie: Twente

27-10-2007 16:45

Ik ben er geweest met mn maat :cry: Sorrie dat ik het zeg, maar zelfs als beginner vond ik het echt geen zak aan...

We zijn naar één "lezing" geweest en wel die van Andy Little, maar die was alleen maar vakantie kiekjes aan het laten zien en had het alleen maar over al die andere soorten vis waar hij wel eens op vist.

Er was 1 verkoop stand waar je een tas met wat dingen kon kopen wat op zich niet duur was, maar ik had meer stands verwacht en zeker meer verschillende fox spullen...
Je kon wat oefenen met horizon markers, spods en lood. Zag daar maar eigenlijk niet of nauwelijks mensen van fox bij staan om het te begeleiden..
Om de vijver zaten 4 vissers oid... Deze beste mensen voerden stevig maar vangen ho maar :lol: , niet dat ik verwacht had dat er veel gevangen zou worden met al dat geplons in het water. Ook kon je nog oefenen met werpbuizen maar daar stond een groepje in hoog tempo kilo's boilies te werpen zonder echt na te denken wat ze deden of er überhaupt iets te leren.

Kortom een vrij saai en karig gebeuren waar voornamelijk de in mijn ogen "bennies" op af kwamen...

Weer wat uren verspeelt die ik beter aan de waterkant had kunnen benutten!
Gebruik je verstand aan de waterkant.
Gebruikersavatar
pep plomp
Berichten: 59
Lid geworden op: 14-07-2006 12:37

27-10-2007 20:13

Ben vandaag ook even met mijn vismaten geweest, en wij waren er allemaal niet echt van onderste boven!! Eigenlijk was er einig tot niets aan!!!!Wij kwamne aan en vooraan stonen een zooitje mensen wat te kloten met spodden!! Er werd geloof ik om de 10 seconden ingegooit en in elke spod lagen er boillies!! Even verderop stonden hengels met werplood en kon men daar gooien!! Hier zijn geloof ik in de tijd dat wij er gestaan(ongeveer 15 minuten) hebben zeker 25 loodjes van fox in het water beland doordat men zo lekker kan inwerpen!!! Weer even doorgelopen en om de hoek stonden de tenten en shelters!!! dar even bij gekeken en toen maar weer omgekeert!! even het clubhuis ingelopen en daar maar een hapje en een drankje genomen!! na en pratje met een andere karperviser weer terug gelopen langs de stek van werpen en spodden en daar zagen wij dat er nog meer loodjes verspeeld werden en de zakken boillies ook niet aan te lepen waren!!! Zelfs Andy little hoorde wij klagen over het loodverlies(lees verspelen)!! toen hadden wij onze buik er zo vol van dat we maar naar huis zijn gegaan!! Al met al zeer teleurstellend dus maar wel een mooi en goed onderhouden water daar, alleen jammer dat ze er nu een berg aas en lood hebben liggen(het puntje dat boven water uitkomt was volgens mij een loodberg, dukers doe je ding zal ik zeggen)!!!
Een kleine karper is ook veel waard, maar een grote proberen te vangen zit meer in mijn aard!!!
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

29-10-2007 12:43

Oke, dus er ligt nu 397 kg lood en 1299 kg boilies op de bodem van die put te rotten? Lekker!

Maar met fox vang je wel beter!!



:wink:
Gebruikersavatar
Harry Otse
Berichten: 948
Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
Locatie: Barneveld

29-10-2007 15:48

Mijn mening uit een ander topic:
Het was kleiner dan ik had gedacht, voor de bezoekersaantallen, vooral mensen uit Nijkerk.
De lezing van Ian Chilcott vond ik een aanfluiting, op het affische staat : aas en rigs.
Nou het was meer een succesverhaal hoe goed hij wel niet kon vissen!
De lezingen waren trouwens ook zeer slecht verstaanbaar doordat er maar een paar dunne schermpjes ons scheidden van de lallende menigte.
Ik vond het een best leuke dag hoor maar het viel me gewoon tegen dat de aankondigingen niet helemaal klopten en dat je geen spul kon kopen wat je wel uitgeprobeerd had.
Ik vond het ook jammer dat de Fox-tasjes al op de helft van de dag uitverkocht waren.
tralalala....
Jan Peter Teerling

29-10-2007 16:45

Peter Broers schreef:Oke, dus er ligt nu 397 kg lood en 1299 kg boilies op de bodem van die put te rotten? Lekker!



Ook 'fijn' voor de karpervissers die denken daar nog wat te vangen voor dat de winter begint.Die karpers liggen met bolle buikjes op de bodem op het voorjaar te wachten.. :P
Plaats reactie