FOX FX 420

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

14-09-2018 22:21

Hoi , ik zoek vissers die de fox fx 420 hebben aangeschaft en willen hun ervaringen delen ,
ben zelf op zoek naar deze of soortgelijk
heb nu een vortex 285 en 200
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

21-09-2018 15:09

Echt helemaal niemand?
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Jan Nanne
Berichten: 196
Lid geworden op: 30-10-2014 12:53

22-09-2018 13:15

Hallo Henk, volgens mij ben je sowieso geinteresseerd in het vissen vanuit een rubberboot. Meen me een vraag te herinneren van een paar jaar terug. Ik heb zelf een Raptor 330 met tent. Het vissen zelf is heerlijk maar voordat je aan het vissen bent is is het toch behoorlijk afzien. Een hoop gesjouw, boot oppompen en dan nog de tent er op. Teveel zware zooi. Op de stek zelf is het erg krap en eigenlijk moeten al je spullen even in de tweede boot of de drijvende onthaakmat.
Er blijft met de Raptor tent ook weinig ruimte over daarom heb ik vaker gevist met een combinatie van het Raptor tentframe een paar tentstokken en het doek van een oude Nash brolly. Hierdoor kon ik mijn stretcher overdwars plaatsen.

De Fox boot en tent ziet er goed uit maar bij de Raptor kun je de tent wel eenvoudig neerklappen wat een flink voordeel kan zijn. Zo'n grotere rubberboot is wel lastig te handelen en lijkt mij in je eentje niet te doen.

Kwam laatst een site tegen waar je boot met tent kon huren. Misschien ook een optie om het eens te proberen. Voor mij zijn de knelpunten te hard werken (kost veel tijd) en te weinig ruimte. Volgend jaar woon ik aan het water en dan is het weer een ander verhaal.
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

26-09-2018 21:11

Hallo Jan bedankt voor je reactie ,
Ik ga in ieder geval in december op de beurs in Utrecht even kijken en wat info ophalen, lijkt mij een leuke boot .
Ik ga dit weekend alvast een vortex 230 dlx ophalen om een uitvaarbootje te hebben,
Heb net nog even korda`s masterclas gekeken leuk hoe ze met de vortex werken ,
gr Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Plaats reactie