smartboat

Plaats reactie
qerel henny

21-10-2005 19:12

hallo allemaal.

omdat ook ik een voerboot wil gaan halen wil ik graag eerst even weten wie er ervaring heeft met deze voerboot.
Het gaat om de smartboat profi met RF15 fishfinder.

Ik hoor het graag!!!

http://www.smartboat.nl

groeten Johan.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

21-10-2005 20:00

is zijn geld dubbel en dwars waard een kennis van mij heeft die boot toppertje
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
qerel henny

21-10-2005 21:42

nou, als iedereen zo gaat reageren is het niet moeilijk he?!?!

bedankt...
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

21-10-2005 22:41

Ben ook wel benieuwd naar de reactie,s
Zit zelf te twijfelen tussen een baitsweeper,carpcatcher of ook een smartboat.
Als er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met een van deze boten hoor ik het graag.
gr.Arjan
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

21-10-2005 23:43

is dat deze boot[url]http://www.smartboat.com/ROV_small.jpg[img]



of is het die groene met die bak achterop?

kan namelijk maar 1 smartboat vinden op het net en dat is die van de foto , maar mij lijkt het niet dat dat de voerboot is...... :lol: [/img][/url]
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

21-10-2005 23:43

Afbeelding

deze bedoel ik
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

22-10-2005 00:04

nee Ruud,
http://www.smartboat.nl
Daar kun je hem vinden.
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

22-10-2005 00:12

dat ziet er wel strak uit :wink:

maar ik hou wersoonlijk niet van die zeg maar vierkante boten...

ik zie liever de microcat of de baitboat!!! daar vaar ik zelf mee ook een prima boot en ook voorzien van een rf15 fishfinder draadloos gemaakt voor op de baitboat tot 250m is dat niks voor jou ?

gebruik de zoekfunctie op http://www.quartel.nl
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

22-10-2005 00:33

Ziet er ook goed uit Ruud.
Heb je die fishfinder er zelf op gemaakt of heb je hem zo gekocht ?
Ik kan verder niet veel info vinden op hun site over de technische gegevens of verdere opties ?
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
qerel henny

22-10-2005 09:38

hoe hij eruit ziet dat maakt mij niet uit.

hij is trouwens ook niet lelijk dus...
als hij maar functioneel is.

Hij heeft drie voerbakken, twee traploos instelbaar waardoor je een voerspoor kan trekken.
En hij kan op de plek een rondje draaien.

Ik vind persoonlijk de drie voerbakken ideaal omdat ik niet graag alles op 1 hoop gooi.

Heeft nog iemand ervaring met deze boot???????????
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

23-10-2005 15:16

hallo, hallo
ik heb sinds kort de Smartboat-Profi, en ik ben er tot nu toe zeer tevreden over, eerst de standaard gekocht, maar ik wilde naar de eerste proefvaart al meteen die uitbreiding van de voerkleppen en leds op afstand aan en uit zetten!!, Marc gebeld, en dit was geen probleem, binnen een week bootje terug en alles werkt perfect!! zeer stabiel, snel, en zeer goed te besturen!! de materialen die hij gebruikt zijn allemaal van Graupner en zijn zeer betrouwbaar, de romp is helemaal TOP! ongeveer 4mm dik en stoot en slagvast, hij staat ook op de beurs in Utrecht en hij komt ook uit met een nieuw model (zeer benieuwd), en de bootjes worden ook verkocht bij Sanders Hengelsport, de reden dat ik een Smartboat heb gekocht en niet een van de andere merken,de baitboat van scen= alleen maar ellende over gelezen, en een zeer dunne romp, de boot van tonny schrijver is volgens mij met vervoer erg vervelend, de microcat of procat als daar iets mee gebeurd ben je hem gewoon een paar weken kwijt ( daar word je ook niet vrolijk van)daarom besloten om voor de Smartboat te gaan!!! zoals ik al gezegt heb, ik ben er zeeer tevreden over!!
mvgr. dennis
qerel henny

24-10-2005 09:43

Ha, beter!

Ik wil ook voor de profi gaan idd.
En op de beurs staat hij met een nieuw( groter) model...
Ben ook benieuwd.

Ik heb gevraagd of hij op de beurs een speciale beursaanbieding heeft.
Nog geen antwoord gehad...

Als hij dat nu een doet en hier op het forum zet zal hij er vast meer verkopen dan als hij dat niet doet...

@ Dennis;

Heb jij ook de humminbird RF15 erop???

groeten Johan.
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

24-10-2005 10:59

hallo johan,
nee, nog niet... komt er zeker op!! ff sparen!!
mvgr. dennis
qerel henny

15-12-2005 12:41

zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met de smartboat?
en als je die twee extra voerkleppen hebt aan de zijkant... is het dan echt zo dat je een voerspoor kan trekken of valt alles in 1 keer eruit??

grtn...
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

15-12-2005 12:54

hallo Henny,

het klepje gaat in een keer open, wel onafhankelijk van elkaar te bedienen. wat ik meestal doe... ( ligt een beetje aan de situatie) bij het varen naar m,n stek ongeveer 1,5 meter voor m,n stek een paar boillies dmv klepje 1, 0,5 meter verder klepje 2, en dan op m,n stek bakje lossen met de rig erin!! of links en rechts van de stek, de keuze is reuze :D

mvgr. Dennis
qerel henny

15-12-2005 13:09

Hey, bedankt voor de reactie!

Jij hebt hem nu al een tijdje, hoe bevalt hij tot nu toe?
Ik heb al veel voerboten de revue laten passeren maar ik kom steeds weer uit bij de smartboat!

Dus graag je ervaring erover.

Bedankt alvast!
dennis Ganzevoort
Berichten: 193
Lid geworden op: 08-12-2002 01:00
Locatie: Zeist

15-12-2005 13:42

halllo henny,

ik heb er dus ook lang over na moeten denken, het is en blijft een hoop geld!! er zijn dus verschillende merken en type's op de markt, daarover lees je veel ( meestal negatief ) de een vind dit en de ander dat, als je die verhalen leest ( of hoort) kom je bij verschillende merken erachter dat het probleem steeds hetzelfde is ( geen toeval dus) ik ga verder ook niet op andere merken zeuren, omdat ik daar zelf geen ervaring mee heb, maar als ik dat hoor of lees ga ik al niet zo'n bootje proberen. ik bleef steken op 2 boten, de boot van tonny en de boot van Marc (smartboat) Wie van de twee koop ik!? dat was voor mij de vraag, ik ben daarna gaan kijken naar de materiaalen die deze twee bouwers gebruiken, alle twee top materiaal volgens mij! alleen kwam ik er met een kleine rekensom al gauw achter, dat je bijde smartboat toch ff iets meer meer waar voor je geld krijgt, 2 motoren, vele duurdere zender en ontvanger, goedkoper uit te breiden is, woonde dichter bij ( ivm eventuele problemen) makkelijker te vervoeren is.. enz,enz ben naar de winkel gerend en ben hem gaan halen.. en tot nu toe echt geen spijt van! lekker snel, goed te sturen, stil, en na wat nieuwe stickers echt wel gaaf is!! ( weet niet hoe je een foto plaats) ik moet toegeven als ik de voerboot van tonny schrijver zie, denk ik ook echt wel GAAF!! maar aangezien je daar niet zo veel aan hebt!! ( blingbling)

mvgr. Dennis

ik weet niet of je uit de buurt van utrecht komt, maar anders mag je wel ff komen proefvaren!!
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

15-12-2005 14:08

ga gewoon een kijken en ik kan je 2 boten aanraden!!

1: de microcat

2: de nieuwe baitboat van scen

3: probeer een goede baitsweeper te krijgen (gebruikt)!!!

mv gr :wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
qerel henny

15-12-2005 14:50

@ Dennis; bedankt maar als ik ga proefvaren dan doe ik dat gelijk bij marc of hoe hij ook mag heten.
sowieso bedankt!!

Ruud, waar kan ik de nieuwe boot van SCEN vinden dan?

mzzls
Gebruikersavatar
Ruud Rustenburg
Berichten: 335
Lid geworden op: 01-09-2005 10:52
Locatie: oudenbosch

15-12-2005 16:14

Bij quartel modelbouw!!!

http://www.quartel.nl

of alle info kan je vinden op http://thecarphunter.mysites.nl/index.p ... geID=88638

mv gr :wink:
Carphunting!!! Just My Way Of Life!!!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

15-12-2005 17:01

Even verplaatst naar boten, ook al is het ding om je aas weg te brengen... :lol:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
llee van schijndel
Berichten: 8
Lid geworden op: 04-07-2010 19:44

04-07-2010 20:04

perfecte boot wel wat duurder in aanschaf maar dan heb je ook iets goeds
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

07-07-2010 12:48

Smartboat? Denk dat sanders ze ni graag meer verkoopt, die dingen komen bijna dagelijks terug. Ik ken 3 mensen hier die m hadden, die willen gratis ni eens een smartboat meer. Ding ging vaker naar sanders dan dat ie in het water lag. Heb tijdens shoppen bij sanders verscheidenen mensen zien flippe aan de toonbank over de zoveelste mankement aan hun smartboat..

Mvg, P.V.
geel he
Plaats reactie