4e column P'praatjes

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

28-11-2006 22:05

voor mij zit daar ook wel herkenning in :x :evil:
Gr,

Jeroen :)
Gebruikersavatar
Luc Maessen
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-07-2006 11:02
Locatie: Nieuwegein

28-11-2006 22:22

Ik heb me samen met mn broer helemaal kapot gelachen! :D
Ian Demeulenaere
Berichten: 256
Lid geworden op: 21-11-2006 20:24
Locatie: Eindhoven

28-11-2006 22:30

mwa.. niet zoon last van en als het dan toch gebeurd... sja.. je zit er toch voor je rust laat je niet zo snel opfokken joh. eerst zijn het de honden dan zijn het de waterhoentjes die te wild zijn.. het zal me allemaal wat als ik aant vissen ben..

kheb zelf ook wel eens een hond bij.. en dan ben je de eerste tijd ook bezig met het corigeren van het ding.. maja tis een hond en er moet toch heel wat gebeuren voordat ik kwaad kan worden op zoon goedzak

ik heb zelf 3 honden tot mijn beschikking mijn eigen hond:
balou (mijn hond) een engelse bulldog.. handig en rustig gaat liggen pitten en komt zo nu en dan eens kijken wat je doet

shira (hond van vriendin) een pitbull/amstaff spring pring hond maar wel lief.. en heeft het niet zo op andere honden dus daar heb ik dan ook geen last van.. maar kan ik alleen in belgie menemen wegens een bepaald verbod in nl.. (ze woont ook in belgie)

sharky. (hond van schoonvader) jack russel.. mwa soms moet ik erop passen maar me vissen is net iets te.. ret door lijnen pikt vanalles ect..

maja.. de honden bedoelen het goed en als je in het park zit te vissen dan kan je ze verwachten.. wat geeft jou meer recht om daar te zijn als een hond plus eigenaar?

mvg Ian
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

28-11-2006 23:14

Tja

Honden zijn 'huisdieren' en karpers niet (altijd...).

Een hond heeft een baasje, en die draagt de verantwoording.
Bezit zelf geen hond, heb ook geen hekel aan honden.
En de hondenpoep die behoort het baasje netjes op te ruimen.

met onverantwoorde groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

28-11-2006 23:32

De mannen in camou!

Eindelijk is het weer zo ver! Ik mag nu (om half 4) voor de tweede keer op straat met mijn baasje.
Al kwispelend en springend probeer ik mijn baasje mee naar buiten te trekken.
Mijn blaas staat nu wel op knappen! Na die bak water van vanmorgen en die bruine boterham moet ik toch wel enorm mijn behoeften doen.
Ik weet nog wel dat ik als puppy met mijn neus door mijn eigen stront werd gehaald! Alleen maar omdat ik nodig moest.
Ik begreep er niks van. Tussen mijn broertjes en zusjes was het normaal om mijn behoeften te laten lopen. Gewoon schijten als ik moest!
Toen kwam die dag dat ik in mijn nekvel tussen mijn broertjes en zusjes vandaan werd getrokken. Ik werd op de grond gezet en druk was die vreemde man me aan het betasten! Zijn vrouw stond er bij en lachte verliefd naar mij. Wat was dat eng zeg! Nu ( na die paar jaar ) is ze wel ‘ok’ hoor.
Ze geeft me eten en laat me 3 keer per dag uit. Mijn andere baasje zie ik niet zo vaak. Elke morgen gaat hij de deur uit en ’s avonds laat komt hij weer terug.

Eindelijk ging die deur open! Ik wist niet hoe snel ik mijn poot moest optillen.. Pfffff, dat was lekker! Wat lucht dat op zeg.
Lekker wandelend door het park kwam ik wat andere hondjes tegen. SNUFFELTIJD!
Ja sorry :oops: Ik kan het nooit laten om ze even te besnuffelen. Het klinkt smerig maar je went er wel aan hoor!
Na weer een stukje te zijn doorgelopen kwamen we eindelijk bij het water aan. Mijn favoriete bezigheid kon ik weer doen. Zwemmen!
Ik zag de tennisbal al weer te voorschijn komen. Ja hoor daar ging ie ‘HIHAAAAA’ *plons*
Brrrrr, dat water is wel lekker zeg!
Zo, nu even die tennisbal pakken en dan vlug weer terug.

“EEEEEEEEEEEEEEEJ, OPROTTEEEN MET DIE HOND”

Hé!? Wat is dat nou voor geschreeuw?

“BEN JE DOOF OFZO???? WEGWEZEN! MUH HENGEL LEGT DAAR!

Nu hoorde ik ook mijn baasje wat zeggen.
Ze stond te praten met dat oude mannetje wat me net een hondekoekje gaf.

“Het is toch niet normaal! Je mag tegenwoordig niet eens meer je hond laten zwemmen! Wat een asociale mensen zijn dat toch."

Na het water uit te zijn gestommeld schudde ik mezelf maar even droog. Al dat koude water op je vacht is ook niet alles ( geloof me, ik kan het weten mensen! ).

“Nou we gaan maar verder. We worden hier niet echt op prijs gesteld. Kom je?” zei mijn baasje tegen me.

Dat was niet tegen dovemansoren gezegd! Verderop woont die prachtige mooie poedel! Die wil ik wel weer ontmoeten.

Na het stenen trappetje te zijn afgelopen zag ik verderop wat mensen gegroepeerd staan.
Is dat niet dat oude mannetje waar ik dat koekje van kreeg? Met een sprintje rende ik op de mensen af. Wat gezellig hier zeg! * Woef* * Woef* ( vertaalt: Hallo mensen! Houden we een feestje )

“Hé Mevrouwwwwwtje! Hou dat beest eens ff vast! Wil je! We zitten hier te vissen, zie je dat niet? “

Hé, vroeg hij nou of ik een koekje wilde? Nou maar even enthousiast springen. Meestal helpt het wel hoor :D .

“HOUD DAT BEEEST NOU EVEN VAST! WAT EEN KUT HOND ZEG! KIJK UIIIIIIIT, ME HENGEEEEEEELS! Gloeiende, gloeiende…”

Ze zitten wel in mijn territorium, waar ik elke dag me plasje doe. Zo even me poot optillen tegen die gekke boom ( shimano tribal is niet aan te raden in parken mannen! ) dan kan ik weer verder met die mensen gedag zeggen.

Abrupt werd alles zwart voor mijn ogen… Toen ik mijn ogen weer open deed, lag ik ergens op een bed met allemaal witte jassen om mij heen. Wat een pijn aan mijn hoofd zeg. Wat zal er allemaal gebeurd zijn?
Oh, het is al goed. Ik zie mijn bazin er bij staan. Ik probeer te kwispelen alleen lukt het niet. Ik heb teveel pijn.
Morgen maar een andere route nemen. Het liefst zonder van die mannen met van die groene camouflage pakken. Wat een verschrikkelijk volk!
Je ziet ze alleen maar als het zonnetje schijnt. Volgende keer maar met wat slechter weer zwemmen. Dan zitten ze er gelukkig niet!

Afbeelding


Poot,

OLLIE
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

29-11-2006 00:46

Een collum binnen een collum!
Mannen, ik heb van beide jullie stukjes genoten. :)
groetjes henk
Gebruikersavatar
Pim Vermerris
Berichten: 40
Lid geworden op: 21-03-2006 20:20
Locatie: Delft / Kapelle
Contacteer:

29-11-2006 08:19

MAGISTRAAl :D
erg veel om moeten lache..ik ken het nog van enige tijd terug toen we aan een stadssingel zaten te vissen.

al moet ik ook zeggen, heb ook smakelijk om het stukkie van Ruud gelachen 8)

ttb! 8)
Je gaat het pas zien als je het door hebt.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

29-11-2006 09:03

Hahaha Rolo en zeker ook Ruud.. fantastisch :wink:
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

29-11-2006 10:18

:lol: :lol: :lol:

Erg herkenbaar!!
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

01-12-2006 13:04

Mooi verhaal, erg herkenbaar!

Alles gaat voor hun hond, alles wat ie doet word goedgepraat etc etc.

ook meegemaakt, zit je te vissen komen er mensen aan met een dolle max niet aangelijnd! 15 m naast je hengels gaat een stok in het water, plons max er achteraan... leuk grrrrr

Dan vraagt deze persoon ook nog eens of ze willen bijten..

reactie: Nu niet meer..

nare persoon: snapt het niet!

reactie: (gedachte) rot aub op en graaf een gat waar je dat stinkend, herrie schoppend, verstorend stuk doorgefokt, kwijlend misbaksel in dauwt en dichtgooit! Probeer eens rekening te houden met anderen ipv alleen naar je eigen strontmonster te kijken..! Niet iedereen vind het leuk wat max doet
beetje bij beetje
Plaats reactie