vakantiepark of camping in Zeeland

Plaats reactie
Johan van Kleef
Berichten: 21
Lid geworden op: 03-11-2012 19:46

16-02-2014 15:43

Het is weer tijd om een vakantie te gaan boeken voor deze zomer. Mijn vrouw wil graag naar een park of camping in Zeeland waar ook wat voor de kinderen te doen is (zwembad). Zelf zou ik graag de hengels meenemen en op karper gaan vissen op het park zelf. Groot of klein maakt me niet veel uit, als er maar vis te vangen is.
Is er iemand die iets weet in de provincie Zeeland? Ik heb zelf al zitten zoeken en kan eigenlijk niet echt iets vinden waar ook karper rondzwemt.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, via pb mag het natuurlijk ook. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

16-02-2014 16:11

mariana beach
dit is de oude braakman camping
let wel ik heb er zelf geen ervaring , maar staat wel op het verlanglijstje

carp greats
carp greats jannes


carp fishing a way of live
gerard hempen
Berichten: 3
Lid geworden op: 04-03-2014 23:58

05-03-2014 19:21

Marinabeach, voorheen inderdaad Braakman-eiland.
Geweldig water en vlakbij, tussen Hoek en Phillipine heb je ook een geweldig kanaaltje..
Kortom vele mogelijkheden om lekker te vissen en te vangen..
Bas van Oorschot
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-02-2014 10:02

05-03-2014 20:50

Camping Stelleplas te Heinkenszand.

Ik weet niet of je daar op de camping zelf kan vissen maar volgens mij wel. Er is daar een grote plas naast de camping.
Verder heb je in de buurt:
De parkwateren in goes. (ong 10km)
-Havenkanaal
-Goese haven
-Goese meren
-De veste in goes (Uit ervaring weet ik dat er leuke karper zit)

Verder heb je nog wel wat kleine plasjes in de buurt zitten die wel leuk zijn om te bevissen maar dat zal je dan ff moeten bekijken.

Bijvoorbeeld bij Rilland (ong 25km)
-Spuiboezem
-Toevoerleiding
-spuikanaal
In alle 3 de plaatsen zit leuke karper uit eigen ervaring.

Maar je hebt ook heel veel boereslootjes waar je wat karper kan verwachten!

En als je eventueel van zoutwatervisserij hou kan je zowel op de ooster als Westerschelde vissen en als je wat verder wil reiden op de noordzee. Volgens mij vertrekt er vanaf Yerseke en Vlissingen een boot om op zee te vissen.

Suc6 en have a nice holliday!
Vangsten 2015:
Schubkarper: 4
Spiegelkarper: 1
Graskarper: 0
Brasem: 0
Zeelt: 14
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

05-03-2014 21:09

Overal zit karper, ook in zeeland. De genoemde plaatsen kloppen, je mag vissen op stelleplas, maar niet omdat je op de camping zit. Je moet dan wel een vakantiepas of zoiets halen, of het moet veranderd zijn.

In de kleine slootjes van park Hof van Zeeland (bij Stelleplas) zit vooral witvis. Kleine witvis. Stelleplas: daar zit van alles.

Renesse: Vroonplas, Zierikzee: grachten en plassen

Zeeland algemeen: allerlei kreken, ook al zijn er vele licht brak water. Met de juiste aanpak kun je op bepaalde kreken jezelf een ongeluk vangen, ook met de pen. Heel eenvoudig met mais.
Jasper Pouwelsen
Berichten: 3
Lid geworden op: 03-10-2017 15:28

08-10-2017 18:33

gerard hempen schreef:Marinabeach, voorheen inderdaad Braakman-eiland.
Geweldig water en vlakbij, tussen Hoek en Phillipine heb je ook een geweldig kanaaltje..
Kortom vele mogelijkheden om lekker te vissen en te vangen..


Heeft iemand dit jaar gevist op de Braakman en zo ja wat zijn de resultaten? Ik wil volgend jaar evt. een weekje vissen vanaf de camping daar.
Plaats reactie