karpervisvakantie, niet statisch maar oppervlakte vissen

Plaats reactie
Jelle Bijker
Berichten: 51
Lid geworden op: 24-09-2004 16:40
Locatie: Zuidhorn (Groningen)

31-01-2006 13:31

ik ben mij eens voorzichtig aan het orienteren om een leuke vis vakantie te ondernemen, op karper welteverstaan. Echter: ik ben geen statische visser, maar een penvisser, en het alleleukste vind ik karpers van de oppervlakte vangen.

dus mijn vraag: zijn er specifieke bestemmingen waar het goed oppervlakte vissen is?

dit gaat in eerste instantie om het buitenland , maar misschien is Nederland wel "as good as it gets", in dat geval zijn lokaties in nederland (misschien vakantieparken o.i.d.) als tips ook zeker welkom.

ik hoef ook niet zo nodig super grote of zware karpers te vangen, ik vang er liever wat meer... die zijn aan mijn relatief lichte materiaal prachtige sport. uiteraard geld wel dat hoe minder dressuur er aanwezig is hoe liever ik het heb.

eventuele tips over reisbureaus/organisaties die dergelijke trips organiseren zijn ook buitengewoon welkom.

alvast bedankt
Jelle
zomaar een vismoment:

Ik geniet van de serene rust die heerst tussen de langzaam wegtrekkende dampen van de ochtendschemering. Op een meter van mijn korst zie ik af en toe een karper door het wateroppervlak breken. De tijd lijkt stil te staan.
Plaats reactie