chateau des ormes

Plaats reactie
Rene de vries

17-11-2005 13:51

Ik ben inmiddels al velen keren naar chateau des ormes geweest...

Tot grote tevredenheid.... het ligt aan het begin van bretagne en heeft 1 heel klein meertje (vissenkom) en een iets groter circa .... 500 meter bij 200 meter vooral in het voorseizoen is hier heel veel vis te vangen.
In het hoogseizoen is het een stuk moeilijker.
Het is een grote levendige camping met alles erop en eraan....
Vooral geschikt met oudere jongere ..... zeg maar pubers.....

Er is oa:

golfbaan 18 holes
manege
paintball
Survivalbaan
viswater
Elke avond/nacht Disco
voetbalveld
Volleybal
Basketbal
speelautomatenhal
kanoverhuur (in ander water)
waterfietsenverhuur
Zwembaden

Heineken.... Amstel oeps ik dwaal af.

Een paar jaar geleden is er vis gevangen die over de 30 pond gaat...
Ikzelf heb afgelopen zomer eind 20 gevangen (schatting had geen weger bij me).
Aan het eind van het seizoen worden de meertjes leeg gepompt (het water gaat naar een soort overstortmeer) en de vis wordt eraf gehaald en op 1 van de putjes gezet op de golfbaan waar niet gevist mag worden en krijgt daar volgens de behheerder drie jaar rust.

In het begin van het campingseizoen wordt er dan vis opgezet die 3 jaar rust heeft gehad....
Het water uit alle meertjes is hetzelfde en wordt gevoed uit het overstort meer op de camping

Vis in het hoogseizoen nooit met de boillies die op de camping verkocht worden.... dan kan je het vergeten....
Probeer Franse kaas..... kattevoer...... smac....tijgernoot .... of een goede boillie die je uit nederland meeneemt...
Gebruikersavatar
Jan Wijma-O
Berichten: 200
Lid geworden op: 02-08-2003 02:00
Locatie: Utrecht

17-11-2005 13:54

Hey, ik ben er ook geweest een jaar terug, heb er wel leuk gevangen toen. Maar het was best wel een moeilijk water, en het nadeel vond ik het nachtvissen. Het mag eigenlijk niet ofzo, en je krijgt van die dronken engelsen om je tent :( . Verder erg leuk
Rene de vries

17-11-2005 13:59

Afgelopen zomer waren er engelse en die hebben drie nachten aan het water gezeten....

Ik heb afgelopen zomer een keer of 5 gevist in 2 weken.
In uren gerekend ongeveer 30 uur denk ik... 5 stuks gevangen.
En dat had veel meer kunnen zijn..... nadat ik mijn onderlijn had aangepast van heel kort (veel losse piepies) naar zeg maar mediumlengte heb ik geen piepie meer gehad alleen nog maar runs....
2 stuks in de avond toen het donker was en drie stuks op klaar lichte dag.

Verder heb ik er nog 2 verspeeld ..... :oops:
Plaats reactie