zoek de verschillen

Plaats reactie
K. van den Herik

03-06-2008 08:17

Ik kon het niet laten en heb me weer wat bladen doorgebladerd. Nu wil ik me voor de goede vrede wel door de gesponsorde mannen die krampachtig met hun ijsmuts, ondanks 30 graden, in beeld willen.
Waar ik wel moedeloos van wordt is dat ik niet meer het verschil kan zien tussen een 27 kilo of een 15 kilo vis in bijv. VBK blz 58 en een 11,6 kilo rijen op een eerdere pagina.

Hoe in mijn ogen een foto zou moeten zijn is de foto van Filip blz 11. Helaas het staart puntje. Who cares...

MVG

Klaas
Bernard Holtkamp

03-06-2008 08:22

Zou ze graag zien om een oordeel te kunnen vellen klaas maar helaas heb ik dat blad niet.

Ben dus erg benieuwd hoe het e.e.a. er uit ziet.
K. van den Herik

03-06-2008 10:14

Pas op he niet een vbk euvel hoor.


Neem Patrick B en vergelijk eens met een paar anderen

Of vergelijk de leder eens met die een beetje eronder, die 35 er ( pond dan)

http://www.vbk.be/fotogalerij/galerij/fotogalerij.html

Een oud(e) franse beroepskarpervisser leerde me de afgelopen week om ten alle tijden een witte ijsmuts een een zwart t shirt bij je te hebben. Het schijnt dan heel simpel te zijn om het gewenste logo te fotowinkelen. :)
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

04-06-2008 08:29

Ach ja je hoort er tegenwoordig toch ook niet bij als je geen veertigers vangt, dus als dat niet lukt kun je altijd nog met de 28 mm lens aan de slag.

'Ja maar ik heb écht zulke dikke vingers hoor'
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Bernard Holtkamp

04-06-2008 08:43

Ze moeten eens met een fish eye lens gaan werken.

8mm 8)

Dan blaas je echt vissen op.
Ewoud Kuijvenhoven
Berichten: 183
Lid geworden op: 10-08-2008 07:39

13-08-2008 16:11

Tipje: Als je nu zelf wilt dat de vissen die je vangt er goed opstaan, koop dan een goed toestel(liefst spiegelreflex) en volg een cursus.
De hedendaagse propdekarperindelens-mentaliteit is ook niet mijn ding, maar ik ben er van overtuigd dat er genoeg mensen zijn die dit niet eens bewust doen om te karper te "verzwaren". Gewoon om de vis maar zo goed mogelijk op het plaatje te krijgen. Daarnaast zijn er ook zat mensen die simpelweg geen "goede" foto's kunnen nemen. Daarnaast ben ik er ook van overtuigd dat er mensen zijn die dit bewust doen en voor het gemak de lbs'en op de weegschaal noteren als ponden. Scheelt ook weer :lol: .
Ach, weet je, af en toe koop ik eens een blad en bij het zien van die foto's kan ik een glimlach niet onderdrukken. Er zijn ontwikkelingen in DE hobby die mij ook niet aanstaan maar soms denk ik, laat ze lekker en laat ons dan de jeugd opvoeden.


Ik kan het niet laten. Dit is ook zo'n ontwikkeling.:
viewtopic.php?f=18&t=50110&st=0&sk=t&sd=a&start=25
K. van den Herik

13-08-2008 17:49

ja en?

het eerste de beste hutsefrutstrut telefoontje maakt goede fotos wat dat met 3 hengels te maken heeft?
Plaats reactie