Complete koi vijver

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark Hofman
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-10-2004 21:21

24-02-2006 23:35

Wegens verhuizing moet ik de complete koi vijver verkopen.

Hier onder vallen:

Alles omtrent filtering,
- drie kamer filter
- pomp
- uv lamp
- beluchting

Al mijn koi's ... :(
15 vissen tussen 20 en 70 cm

En voor een liefhebbers een kant en klare bak. Deze bak is gemaakt van betonplex(hout) en heeft een ijzerenframe. Deze bak heeft afmetingen van 2,50 x 1,20 x 0,85 ( lxbxh )

In eerste instantie was deze bak bedoelt voor op ons dakterras, maar na berekingen is het gewicht van de bak (met water gevuld) te zwaar.
Deze bak is nooit gebruikt en 3 weken geleden gebouwd. Iemand die een kant en klare bak in de grond wil of iets boven de grond kan hier veel mee!

De rest van de spullen is minder dan 2 jaar oud.

Mocht iemand interesse hebben, laat het weten.

Ik plaats dit in deze topic, omdat hier de koi liefhebbers kijken. Miscchien dat jullie of iemand die jullie kennen op zoek zijn nieuw spul. Alles verkeert in nieuwstaat.

Mark
Gebruikersavatar
Laurent van de Vrede
Berichten: 92
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Goes

25-02-2006 01:46

Ja... :)

Dat lijkt me wel wat ja, voor op m'n kamer ofzo! Toch groot genoeg, die huizen hier :lol:

(Grapje Mark, moe kunne :P tis toch al laat weetje, en kga zo toch slapen... dus ideaal :lol: )
C.T.Z. maakt het mogelijk!

The Laus
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

25-02-2006 11:13

Mark,

wellicht is het verstandig om een richtprijs te noteren (als je die hebt)

Frank
Gebruikersavatar
Mark Hofman
Berichten: 160
Lid geworden op: 04-10-2004 21:21

25-02-2006 15:02

Frank,

Ik vind het niet nodig om zomaar de prijzen hier te gaan vermelden op het board. Aangezien het niet om een paar tientjes gaat...

Het gaat mij erom dat mensen die plannen voor een vijver in hoofd hebben zitten, hierdoor geattendeerd zijn en contact met mij opnemen mochten ze interesse hebben in de aangeboden spullen.

Als zij contact met mij hebben opgenomen via een pb of via mail, kunnen we het over de prijs gaan hebben.

De spullen zijn van goed bekend staande merken en zijn minder als twee jaar oud. De nieuwprijs van wat ik aanbied, wat betreft vijversppullen( pomp, filter enz.) zal ongeveer 2000 euro zijn.

Daarnaast heb ik nog de koi's, het liefst verkoop ik deze in 1 keer. Als ik snel tel wat ze hebben gekost, kom ik op ongeveer 700 euro uit.

Kortom, mensen met interesse mail of pb me, dan kunnen we kijken naar exacte prijzen van de spullen.

groetjes,

Mark
Plaats reactie