Met welke mede Carperboarder zou jij eens willen vissen?

Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-11-2016 16:03

Joost Rippen schreef:@ R de Winter:

als jij je nou gewoon net zo aankleedt als op je avatar kunnen wij jou in ieder geval herkennen. :p



uhm joost dat aankleden en dan naakt zijn wordt lastig.... het wordt dan uitkleden,.. DUH!!! ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-11-2016 17:30

En Tja... als je keertje in den haag wil vissen laat maar weten hoor... :D
Oja joh!!!
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

25-11-2016 18:57

Een beetje overheen gelezen...
michel Tja schreef:Het is maar vissen he.

Dat dus :D
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

25-11-2016 20:12

Leuk initiatief Harm, eindelijk na al die tijd kan ik het beestje bij ze naam noemen hier :)

Verder denk ik dat je me verkeerd inschat Harm, ik ben juist verre van een rustig persoon, en haal alles uit de kast tijdens het vissen, morgen wil ik een nacht gaan pakken, iemand plannen...... ??? lets goooooo!!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

26-11-2016 22:20

Lijstjes maken is uitsluiten. Daar heb ik geen lijstje voor nodig :D .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 00:16

Geen lijstje maken is jezelf uitsluiten, vooral als je op geen lijstje voorkomt :wink:
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 07:59

Rik koster schreef:Verder denk ik dat je me verkeerd inschat Harm, ik ben juist verre van een rustig persoon, en haal alles uit de kast tijdens het vissen

Met die 'rustige' doelde ik op mezelf :lol: :lol:
Toch goed ingeschat, maar even goede vrienden hoor ik begrijp jou verder wel en wij zitten meestal wel op 1 lijn.

Ben Scholten, goudeerlijke vent die mij dan weer verkeerd inschat.........
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 09:41

Zomaar een bericht uit het topic na de roofvis forumdag in Vinkeveen van gisteren..
Die lunch houden we erin,
Meer eten en lullen, minder vissen,
Er word nog steeds teveel gevist op een visforumdag
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2016 10:28

Lijstjes maken is uitsluiten. Daar heb ik geen lijstje voor nodig :D .

Cees v Opstal schreef:Geen lijstje maken is jezelf uitsluiten, vooral als je op geen lijstje voorkomt :wink:
Dan staan er hier 16.474 potentiële medevissers op het board, waarvan het gros zichzelf uitsluit, haha.

PS; Zoiets al met m'n rubberbootje en z'n twee een kanaal bezoeken om wat te trollen - en ook daar heb ik helaas de auto niet meer voor - is heel wat anders dan een met pijn en moeite voor gevoerde krappe karperstek, waar twee hengels al bijna teveel zijn, met een ander delen terwijl ik elke maand niet eens aan een uurtje of 6 a 8 vissen toekom...

Dan blank ik begrijpelijk liever even solo :wink:.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 10:42

Je bent toch nergens toe verplicht maar wilde wel even iets duidelijk maken.

Wat is je punt nu, dat je te weinig vistijd hebt??
Blank ze, misschien kun je nog wel iets van een ander leren.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2016 12:16

Cees, leg ik uit dat tijd (..en 't vervoer) de hoofdzakelijke crux is, en nog vraag je om mijn punt, haha.

BTW; Het laatste wat ik m.b.t. karpervissen afgelopen 10 jaar hernieuwd van iemand 'geleerd' heb, dat was een inzicht.

Na zijn verhaal gehoord te hebben, vertelde ik ergens net in het Zeeuwse aan de aangeschoven Edwin O. - met pret sigaret in z'n handen - dat de tijden dat ik al vissend echt hard ben gegaan, vooral een tijd was dat ik op water viste waar het vis formaat in de ogen van menig ander niet interessant was, maar mijn rustige genieten groot was! Hij schopte me weer even wakker met de eenvoudige woorden;

..'Dan is het goed toch :wink: !'.

..En ja, ik heb voornamelijk al karperend een aantal vissers op sleeptouw genomen die nog lerende waren. Kost energie, tijd, uiteindelijk langs alle kanten een berg over de jaren opgedane kennis, stekken, aas info (werd zelfs m'n boiliemix verkocht aan derden) en onbegrip van hun kant, wanneer ik op een stek aan mezelf wilde toekomen. En ik wil best aan een ander denken, maar wanneer mensen daarop klakkeloos gaan vissen/voeren en niet rekening houden dat iemand hen op sleeptouw heeft genomen, dan geloof ik het wel.

En daarom zeg ik al. Trollen (roven an sich) is een wat ander verhaal, alhoewel waterkennis of kennis over een water ook tegen je plezier kan gaan werken.
Blank ze, misschien kun je nog wel iets van een ander leren.
Tja Cees, als je denkt mij wat te kunnen leren (..las dat jij ook veel blankt, haha :D ), nodig me dan uit. Of ging het expleciet om anderen die me misschien nog wat konden leren :wink: .

Trouwens ook teveel vis verneukt zien worden aan de waterkant.., en het volk toch zonder na te denken - lees hebzuchtig - op die stekken hetzelfde doorgaan, terwijl er simpele oplossingen voor handen waren. Al was het met een (paar) hengel(s) minder vissen of bereid zijn een nat pak te halen of een waadpak te kopen (duhh...). Nee hoor, vis verspelen accepteren zonder zich om het lot van de vis te bekommeren. Pfff, ik ben hier vanachter de laptop meer (karper)visser dan zulke types ooit zullen worden, Ja, 't zal vast hooghartig weglezen.., maar f#ck it! :-? .

PS: Zo meteen wat uurtjes pikken op een trutputje. Daar viel met de fiets afgelopen 1,5 week nog een keer of vier om de dag een plek aan te voeren. Twee a drie uurtjes vissen en geen aanbeet, dat is daar wegwezen. Ochtendje 'echt' water zit in de pijplijn...

Ik vind m'n tijdelijke gelukjes wel weer hoor (al is 't in m'n kop) :wink: .
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 27-11-2016 12:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

27-11-2016 12:24

Marco dekt zich alvast in omdat hij waarschijnlijk toch al op geen één lijstje zal komen te staan :lol:

Ik en Fred Hazenbroek hebben elkaar hier leren kennen dmv pb,s wat later uiteindelijk overging in lange mails en er toe heeft geleid dat we nu al een aantal sessies van soms meerdere dagen gemaakt hebben.
Het is dat Fred zijn manlijke hormonen op begonnen te spelen en zijn jagers instinct zei dat ie weer een nieuw vrouwtje nodig had :P , anders had het er zelfs toe geleid dat we afgelopen najaar samen een week in Frankrijk zouden hebben gebivakkeerd.
Ik heb verder ook wel een lijstje met namen in mijn hoofd waar Michel zeker ook hoog op staat waarvan ik denk dat ik het er uitstekend mee zou kunnen vinden.
Door beperkte vistijd en het ook graag alleen vissen zou er in de praktijk echter weinig van terecht komen.
Een uitzondering zou ik trouwens voor oud boarder Kees Verheij willen maken mocht ie me willen uitnodigen voor een sessie op de rivier? :D
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2016 12:29

Marco dekt zich alvast in omdat hij waarschijnlijk toch al op geen één lijstje zal komen te staan :lol:
Dan staan er hier 16.474 potentiële medevissers op het board, waarvan het gros zichzelf uitsluit, haha.
Mee doen aan een topic staat dus blijkbaar gelijk aan uitsluiting!? Alsof inhoudelijk eens zijn in een topic inneens de garantie tot geluk geworden is, haha....

Kom goed hoor, 'n grote jongen hier :wink: .

En Mark, over jezelf indekken gesproken;
Door beperkte vistijd en het ook graag alleen vissen zou er in de praktijk echter weinig van terecht komen.
:lol:
Hoe herkenbaar (had je kunnen lezen)!
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 27-11-2016 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

27-11-2016 12:40

Ik vind Marco Mosterdt ook een toffe kerel trouwens, ik ben alleen bang dat ie de oren van mn kop lult mochten we ooit eens gaan vissen :wink: :P
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2016 12:42

:D Uhm, ja. Hoewel ik misschien wel een paar flinke halen van je 'peuk' zou bietsen wat dit direct zou tegengaan, haha...

PS: Mooie dt :wink: 8)
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 27-11-2016 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

27-11-2016 12:46

mark bres schreef:Marco dekt zich alvast in omdat hij waarschijnlijk toch al op geen één lijstje zal komen te staan :lol:

Ik en Fred Hazenbroek hebben elkaar hier leren kennen dmv pb,s wat later uiteindelijk overging in lange mails en er toe heeft geleid dat we nu al een aantal sessies van soms meerdere dagen gemaakt hebben.
Het is dat Fred zijn manlijke hormonen op begonnen te spelen en zijn jagers instinct zei dat ie weer een nieuw vrouwtje nodig had :P , anders had het er zelfs toe geleid dat we afgelopen najaar samen een week in Frankrijk zouden hebben gebivakkeerd.
Ik heb verder ook wel een lijstje met namen in mijn hoofd waar Michel zeker ook hoog op staat waarvan ik denk dat ik het er uitstekend mee zou kunnen vinden.
Door beperkte vistijd en het ook graag alleen vissen zou er in de praktijk echter weinig van terecht komen.
Een uitzondering zou ik trouwens voor oud boarder Kees Verheij willen maken mocht ie me willen uitnodigen voor een sessie op de rivier? :D


Is Kees V. niet meer actief?

Jammer..ben zelf ook een jaartje eruit geweest

Kees,kom terug !! We willen met je vissen vanuit de kano!

:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

27-11-2016 12:49

Marco Mostert schreef:En Mark, over jezelf indekken gesproken; Citaat:Door beperkte vistijd en het ook graag alleen vissen zou er in de praktijk echter weinig van terecht komen. Hoe herkenbaar (had je kunnen lezen)!


Daar heb je me! :lol: :lol:
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 14:52

Je vat het goed op Marco, fijn :D
Heerlijk die f*ck it, zo zie ik het ook vaak.
Net zoals ik me rijker voel dan menig miljonair, voel ik me ook een betere vissert dan menig 50 ponder knallert en ik moet de 40 nog halen :lol: :lol:

M'n ouders vedrtelden mij vroeger altijd: "Je hoeft niet met iedereen vriendjes te zijn als je maar een paar goede vrienden hebt."

Kees ben ik al heel wat keren tegen gekomen in de BB, korte periode een beetje een verkeerde verstandhouding waar ik totaal niets mee te maken had, toch de kerpelvisser mentaliteit die een beetje opspeelde.
Ik heb het met hem uitgesproken en dat zit wel weer goed, de noodrem met m'n boot laatst zodat ik niet door z'n lijnen voer gaf wel aan hoe ik over een ander denk.
M'n spiegel brak er bijna van af :lol: :lol: :lol:

Het is dat hij het 'verkeerde' beroep :oops: heeft gekozen, maar op persoonlijk vlak vind ik het een toffe peer.
Echt een ongelooflijke avonturier waar je niets dan respect voor op kunt brengen, uiteraard een zeer goede visser die het stront in m'n ogen vist maar wat wil je met 35 jaar rivierervaring en zo'n gedrevenheid.

Als je last hebt van beperkte vistijd kun je beter niet hier tegen ons lopen jammeren...... :wink:
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2016 17:34

..Het steeds plannen van vervoer en de kinderen, een dagelijkse flexwerkplanning (pff...) en andere verplichtingen werken ook tegen eej :wink:

Maar vanmiddag met m'n kids toch aardig wat zilver en goud zien blinken.., al waren het geen schubben, maar centen in de collectebus van 'Het Leger' :) . Karma erna aan de waterkant bleek echter toch een bitch en ik brak uit domme haast en gebrek aan visritme een hengeltop van een gloednieuw hengeltje nog voor het eerste natje, haha...

Gewoon lekker goedkoop blijven vissen Co, én handschoentjes voor de kids meenemen. Kan ik misschien wat langer vissen dan 45 minuten :lol: !

PS; Kees heb ik twee jaar terug o.i.d. een keertje ontmoet tijdens een KSN meeting in Tilburg. Diashow en voordracht over zijn rivier visserij. Leek me inderdaad oké. PJ Otte, die daar ook was, trouwens ook.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 18:46

Het valt je niet mee Marco :wink:

Ik ben trouwens geen troller niet letterlijk dan wel figuurlijk 8)
Karpervissen is op het Roofvisforum ook rukken in de tent.........
Wie doet dat anno 2016 toch nog in een tent :roll:
P1000066.JPG
(83.08 KiB) 2839 keer gedownload

Au au nou vlieg ik zo van heel wat lijstjes denk, die blijven maar gewoon dure Goooo kopen :wink:
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2016 18:57

Ik ben niet op je boot geweest, dus ken die foto met die hoesjes nog van een eerdere posting van je.
Of 't is tijd voor nieuwe films Cees! Haha...

'Wisten al dat je een ouwe rukkert bent :D :wink: ...

PS: Is dat rechts nou een grote knijpflacon glijmiddel.., of je fles Gooooo??? ..Aargh, 'k wil 't niet weten ook :o :lol:
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 21:28

Dat is vaseline :o :o :o

Gebruikte ik om op de fenders te smeren die tussen de boot en de aluminium staken geklemd zaten, de fenders gaan het bonken tegen de vaseline het eeuwige gepiep.

Het gaat niet over houtsnippers op de rivier :wink: :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=W8uzH56cEzE
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-11-2016 22:48

Lekker briesje, en handige achteruitvis tactiek :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

27-11-2016 22:52

Kansen spreiden, ach jou hoef ik het volgens mij niet uit te leggen :wink:
Als ie in de weg ligt hou ik 'm liever in de foudraal, zo mag ie een kunstje flikken.

PR spiegel nachtje trouwens 8) net voor het los ging :o
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

23-12-2016 02:22

@ Michel Tja,

Ik heb al met Sjoerd gevist...!!! :lol:

Oh shit dat bedoelde je niet.. :roll:

Ik heb ooit eens in de sloterplas gevist, toen kon het nog in die tijd, of het nu zou kunnen ???? Ja ja ik weet dat er meer wateren zijn in Amsterdam. :D

Maar het zou zeker een keer leuk zijn om te kunnen vissen met een mede supporter, dat kom ik hier niet tegen in de regio, althans heel weinig. Je moet ze zoeken als een speld in een hooiberg. Maar over het algemeen kan ik met de meeste 010ers wel door één deur....

Ik vis alleen niet veel 's nachts meer, dit jaar maar totaal 2 nachten gevist in Nederland. Een stuk of 12 in Frankrijk en 2 in België.

De rest van de tijd vis ik gewoon overdag, daar haal ik meer dan voldoende mijn plezier uit.

En ik begrijp dat het bij wijze van spreken was van je...

Groet,

Jan

Ik ben ook niet zoveel meer aanwezig op dit forum.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...