Vismaat omgeving Utrecht

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

03-06-2016 12:23

Na tijden van karperloosheid heb ik het karperen weer opgepakt.
Graag zou ik gezellig met iemand een sessie zitten om wat mooie vissen te pakken.

Ik heb grote voorkeur voor stilstaand, niet te groot water.
Mijn doel dit jaar is, om na 20 jaar, weer eens een spiegelkarper te vangen. heb na mijn laatste spiegel 20 jaar geleden, alleen nog maar schub gevangen, totdat ik de boel verkocht.

Ik ben in bezit van goed vervoer dus er zijn mogelijkheden zat.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

27-07-2016 16:17

Eerdaags ga ik richting een betaalwatertje met leuk visbestand. heb plekkie in de auto over voor de liefhebber die mee wil.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
roy drost
Berichten: 20
Lid geworden op: 06-10-2014 22:59

21-08-2016 08:36

Had je een PM gestuurd.
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

21-08-2016 18:41

Hoi Roy,
Glaas heeft meer in z,n hoofd dan dat hij doet. Hij wil wel een vismaat, maar weet niet wat
dat is. Ook ik kreeg mail, maar daarna geen reactie meer.
Mvgr. Aaron
Ps. Hij heet Eric
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

24-08-2016 10:00

Aaron Fresco schreef:Hoi Roy,
Glaas heeft meer in z,n hoofd dan dat hij doet. Hij wil wel een vismaat, maar weet niet wat
dat is. Ook ik kreeg mail, maar daarna geen reactie meer.
Mvgr. Aaron
Ps. Hij heet Eric


Aaron, ik had je uitgelegd dat ik in een drukke lastige periode zit. Tevens weet ik heel goed wat een vismaat is, heb jarenlang met dezelfde vismaat gevist.

Ik sta nog steeds open voor een sessie, alleen niet meer met jou Aaron. er is duidelijk geen match als je me hier zwart probeert te maken terwijl je zelf geen geduld hebt nadat ik je het eea heb uitgelegd inzake mijn verhuizing en drukke periode.

Daarnaast vond ik de gang van zaken al wat apart van jouw kant maar dat heb ik tot nu toe maar gerespecteerd.
Eerst beticht je me van niet komen opdagen (bleek dat je in verwarring was met een andere visser)
Toen wilde je eerst afspreken, je noemde het zelfs een ontmoetingsdate/visdate.

Nee, ik zoek gewoon iemand die niet te bang is voor mensen en met me wil gaan vissen.

Begin sept kom ik in rustiger vaarwater (of moet ik zeggen, viswater?)

By the way, zoals ik al had uitgelegd, Glaas is een 2e roepnaam van me.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

24-08-2016 12:22

Kom jongens, laten we het leuk houden.

Zelf zit ik er aan te denken om ook een vismaat te zoeken, maar ik wacht nog even hoe mijn tweede visleven zich ontwikkelt. 17 jaar niet gevist, op een kleine penopleving na 7 jaar geleden. vooralsnog alleen pennen want op een stretcher liggen wachten zie ik niet meer zo zitten, maar je weet nooit hoe een en ander zich gaat ontwikkelen.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

24-08-2016 18:42

Zo lang ik hier op het board zit is de heer Fresco aan het leuren naar vismaten.
Wordt misschien toch eens tijd dat je wat je wat kritischer naar je zelf gaat kijken.. en mocht je mijn advies ter harte nemen schaam je dan niet om de hulp van een professioneel in te roepen :roll:
Jacob Gerrit
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-07-2016 12:30

27-08-2016 13:53

Hallo,

Glaas mocht je nog een vismaat zoeken om de waters in en rond utrecht te bevissen dan kun je me pben. Ik vis zo ongeveer op alle wateren aldaar meestal op het kanaal maar ben nu bezig met mijn jaarlijkse putten tour(voeren,vangen,volgendewater) Als je intresse hebt kunnen we een keer op pad gaan een sessie doen en aangezien we beide niet liesbeth heten kunnen we na de sessie opnieuw afspreken of weer afscheid nemen. No hard feellings either way.

Gr Co
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

27-08-2016 18:15

Hoi Markje,
Ik probeerde een afspraak te maken met een professioneel, maar hij zit vol vertelde hij want jij komt er iedere dag enige uren.
Gr. A
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Eric Reeuwijk
Berichten: 284
Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
Locatie: Utrecht

03-09-2016 09:48

Jacob Gerrit schreef:Hallo,

Glaas mocht je nog een vismaat zoeken om de waters in en rond utrecht te bevissen dan kun je me pben. Ik vis zo ongeveer op alle wateren aldaar meestal op het kanaal maar ben nu bezig met mijn jaarlijkse putten tour(voeren,vangen,volgendewater) Als je intresse hebt kunnen we een keer op pad gaan een sessie doen en aangezien we beide niet liesbeth heten kunnen we na de sessie opnieuw afspreken of weer afscheid nemen. No hard feellings either way.

Gr Co



Kijk! dat is de insteek zoals ik er ook in sta! leuk! ik ga je zeker PBen
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Stan Westerveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-09-2016 21:37

14-09-2016 22:05

Hoi Glaas en andere vissers,

Ik ben zelf ook opzoek naar een eventuele 'vismaat'. Ik ben een fanatieke karpervisser en vis gemiddeld 2 keer per week in de wateren rondom Utrecht. Ik zou het leuk vinden om mijn ervaringen met andere vissers te kunnen delen en zo ook zelf nieuwe dingen leren. Ik hoor het graag :)
Plaats reactie