Vismaat gezocht in Alkmaar

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ruud Lourens
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-04-2014 14:30
Locatie: Alkmaar

06-04-2014 15:14

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vismaat in Alkmaar (noord)
Ik ben 57 jaar oud en het vissen op beetverklikkers is vrij nieuw voor mij.
Ik ben gedeeltelijk gehandicapt, zenuwstoring rechts in mijn hoofd, hierdoor stuurt de rechterlichaamshelft niet goed aan, ik loop wel maar kleine stukjes.
Ik heb daarnaast OPS, in de volksmond schildersziekte, door oplosmiddelen in inkten ed. Het is niet besmettelijk dus geen angst. Hoogop mijn humor is besmettelijk maar dat dan in de positieve zin van het woord.
Ik zoek een vismaat die een beetje op me let en die me hier en daar wat kan helpen.
Ik kan een heleboel en wat ik niet kan wil ik toch doen maar er zijn momenten waarbij een klein beetje hulp wel erg prettig is.
Door mijn handicap mag ik geen auto meer rijden en vervoer alles op een scootmobiel, dat betekent wel dat mijn reikwijdte niet zo heel groot is.
Ik zit meestal op de oudiplas te vissen, soms aan het noord hollands kanaal.
De plaats waar ik vis moet bij voorkeur redelijk vlak zijn, zeker als de tent er staat.
Ik zoek ook iemand waar ik wat van kan leren want ik heb zelf het vermoeden toch het een en ander verkeerd te doen.
Dus kom op uit je schulp en help een arme invalide aan een paar beste karpers. :lol:

Gr. Ruud
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, des te meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, des te minder ik weet. Waarom leer ik alles???
Plaats reactie