Blog najaarsoffensief

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Plaats reactie
wouter de klein
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-07-2005 15:13
Locatie: weurt
Contacteer:

18-10-2013 10:47

Goedemorgen,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben wouter de klein, 25 jaar oud en helemaal bezeten van het karpervirus.

Ik ga hier een blog bijhouden van mijn najaars offensief. Ik zal een slotenstels gaan bevissen en voeren de komende weken. Morgen zal het eerste bodemonderzoek plaats vinden. Hierna zal er meteen nadat de plek schoongemaakt is voer te water gaan. Omdat er bijna niet gevist op dit slotenstelsel zal er gevoerd gaan worden met Duivenvoer en ongeveer 3 dagen voordat er een sessie plaats zal vinden zullen er bollen meegestrooid gaan worden.

Aangezien ik hier iedere dag langs rij om naar men werk te gaan, heb ik inmiddels in de zomer een aantal stekken gevonden waar onze vriend karper graag vertoeft. Wat opviel is dat ze in dezelfde zones blijven hangen.

Ik houd jullie op de hoogte

Veel leesplezier. En pak een bak

Thight lines
een karpervisser ben je niet even maar voor je hele leven
wouter de klein
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-07-2005 15:13
Locatie: weurt
Contacteer:

18-10-2013 15:05

Fotos zullen volgen via facebook, wouter de klein en via twitter @zotkoetje
een karpervisser ben je niet even maar voor je hele leven
wouter de klein
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-07-2005 15:13
Locatie: weurt
Contacteer:

20-10-2013 09:33

Gister 2 mooie stekjes gevonden, op de nogal drassige bodem 2 harde plaatjes gevonden. 1 voor een duiker en 1 bij een brugpeiler. Deze zijn vanaf 1 stek goed te bevissen hier is gister dan ook de eerste 3 kilo duivenvoer op gegaan. Zometeen de stekken weer aanvoeren en dan zullen we eens kijken of er vis is of is geweest.

Pak een bak!!
een karpervisser ben je niet even maar voor je hele leven
wouter de klein
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-07-2005 15:13
Locatie: weurt
Contacteer:

21-10-2013 19:07

Dag 3: het voer ligt er inmiddels weer in. Na dat ik vanochtend gevoerd heb toch even blijven bij de stek. En tot mijn verbazing zijn er in het stuk wat ik bevis en niet ver van de overplak af al flinke aanbellen te zien. Morgen en woensdag zullen er boillies toegevoegd gaan worden en dan gaan we donderdag eens kijken wat het me oplevert. Het vertrouwen is er!!

Tevens heb ik een facebook blog aangemaakt om alle foto's en filmpjes te posten

www.facebook.com/carpblogwouter

Veel leesplezier en....

Pak een bak
een karpervisser ben je niet even maar voor je hele leven
wouter de klein
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-07-2005 15:13
Locatie: weurt
Contacteer:

23-10-2013 15:30

Dag 4&5 het voer doet zen werk goed!! Gister na het voeren aaan het eind van de middag even wezen observeren en de stekken hadden al volop aasbellen. Vanochtend weer anderhalve kilo duivenvoer en een halve kilo bollen gestrooid!! Morgen een vrije dag van het werk!! De hengels zullen dan te water gaan en eens kijken of we een visje kunnen pakken.

Pak een bak!!

Www.facebook.com/carpblogwouter
een karpervisser ben je niet even maar voor je hele leven
Tim Gerbrands
Berichten: 67
Lid geworden op: 29-05-2013 10:47

24-10-2013 08:22

Je bouwt de spanning op :D
Paul klein
Berichten: 115
Lid geworden op: 10-10-2013 11:40
Locatie: Maassluis

24-10-2013 12:28

Nou ik ben benieuwd hoor ,hou het hier op de hoogte 8)
waar anderen stoppen effe een klappie erbij geven
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

24-10-2013 13:23

Spannend, ik ga het wel volgen...
Wacht... ik heb geen facebook...
wouter de klein
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-07-2005 15:13
Locatie: weurt
Contacteer:

27-10-2013 18:55

Via facebook is er inmiddels alweer 2x geupdated, nu hier maar eens. De dagsessie heeft me donderdag helaas geen vis opgeleverd. Inmiddels heb ik vrijdag niet gevoerd en ligt er van het weekend weer wat voer. Eens kijken of ik ze alsnog te pakken ga krijgen.

Zodra er echt vis te spotten is zal ik dit melden hier!! Voor nu.....

Pak een bak
een karpervisser ben je niet even maar voor je hele leven
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

29-10-2013 09:44

Misschien een rare gedachte, maar zit de vis er wel? En dan bedoel ik ook echt karper.. Je voert met duivenvoer en aasbellen kunnen ook van brasems komen etc..

En als ik jou was zou ik elke dag gaan voeren.. (wel iets minder qua hoeveelheid).
En eens alles aflopen of je wat activiteit ziet van karper, en voeren waar je de vis ziet..
Dom voer dumpen kan werken maar vaak ook niet..
Plaats reactie