3 t/m 6 juli op weddermeer

Forumregels
Foto's in deze rubriek kunnen door Karperwereld Online gebruikt worden voor de foto van de maand verkiezing.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

13-08-2011 15:48

ben scholten schreef:@Sven
dat jij eR niks aan vind begrijp ik volkomen maar je hoeft er niet te vissen.
Ik ben er ook 1 keer geweest en vond het best leuk met mooie visjes.
Waarom dan zo resoluut anti?


Ben, ik ben er zelf in de beginjaren wel eens geweest, mocht je gewoon als huisjeshuurder ook op het meer vissen. Geen stekken, meer van dat. Als je dan zo'n wanbeleid opstelt, en alles indeelt zoals het is, dan hoeft het voor mij niet. Ik ga niet hutje mutje met een stel van die mafkazen aan een water zitten waar ik me al kapot ga ergeren voordat ik maar een hengel heb uitgepakt. Gelukkig is er water genoeg in Nederland waar 90% van de "vissers" toch niet komt.. Doe ik dat wel.. Kost me 8 tientjes op jaarbasis, en persoonlijk gezien VEEL meer plezier...


Dat je de gesponsorden er ziet storten bij het leven en dan gek vinden dat ze geen kloot vangen, ach. Af en toe vangen ze eens de grote schub...

Ik moet ophouden, ben bijna richting France, en zie wel waar het schip strand.. Geen tijd voor frustraties.. :D
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

13-08-2011 15:51

Ja jan dat is ook zo dat is echt een ramp de stekruimte is belachelijk maar ik ben toen 2 jaar geleden in oktober geweest en was bijna de enigste daar dus dat was goed.
Werd netjes opgehaald bij me huisje en naar de stek gebracht en het zag er netjes en schoon uit.
Hoe dAt nu is geen idee.
Vis is vis
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

13-08-2011 15:58

Meningen zullen daar over verschillen, in die paar dagen dat wij er waren en van een aantal jongens die er eerder waren geweest en onze eigen ervaring was het ditmaal gewoon niet best te noemen, misschien dat het door de weeks beter is maar denk persoonlijk dat dit geen fluit uitmaakt........

mvg; jan